Esteban: “Agerikoa da Estatu ereduak porrot egin duela, premiazkoa da Euskadi eta Kataluniako lurralde auzia konpontzea”
ABENDUAK 06 | Kongresua

Diputatuen Kongresuko Euskal Taldeko bozeramaileak gaurko prentsa aurrekoan gogoratu du Espainiako Konstituzioa “Euskadiko erroldatutakoen %30ek” baino ez zuela babestu, eta baieztatu du euskal hiritargoa gaur egun 1978an bezain urrun sentitzen dela Konstituziotik, eta behar bada orduan baino urrunago

BIDEOAK

Imanol Landa Senatuko Mahaiko Bigarren Idazkaria izango da
ABE. 03 | Senatua

Imanol Landa Senatuko Mahaiko Bigarren Idazkaria izango da

EAJ-PNVren ordezkariak Senatuko Gobernu Organoan “parte hartzeak eta eragina izateko gaitasuna izateak” duen garrantzia azpimarratu du.
Ortuzar: “Legardaren testuan Autogobernu Lantaldean adostutako oinarriak jasotzen dira eta beste ezeinek baino hobeto uztartzen ditu legezkotasun printzipioa eta printzipio demokratikoa: EAJ-PNVk testu horretan aitortzen du bere burua”
ABE. 03 | EBB

“Bertan, Euskadiren nazio-nortasuna agertzen da; Espainiako Estatuarekiko aldebiko harremana jasota dago; Ekonomia Itunaren batzorde bat sortzea planteatzen da,baita kontsulta gaitzailea eta erabaki eskubidea baliatzea ere, aldez aurretik Estatuarekin ituna eginda”, baieztatu du EBBko buruak
Vox-enganako jarrerarekin “batzuk suarekin jolasean dabiltzala eta beste batzuek garrantzi handirik ematen ez diotela” gaitzetsi du Aitor Estebanek