Ortuzar: “EAJ-PNV  eta Geroa Bairen asmoa da Nafarroan finkatzea elkarbizitzan eta askatasunetan urratsak ematen jarraituko duen Gobernu aurrerakoia”
EKAINAK 20 | Berria

Ortuzar: “EAJ-PNV eta Geroa Bairen asmoa da Nafarroan finkatzea elkarbizitzan eta askatasunetan urratsak ematen jarraituko duen Gobernu aurrerakoia”

EBBko presidenteak “aukera nahikoak” ikusten ditu “denon artean Espainiako Gobernua osatzeko alternatiba iraunkor eta koherentea eraiki ahal izateko”, baina beharrezko jotzen du Pedro Sánchezek “gurekin hitz egitea eta norekin eta zertarako esatea”

BIDEOAK

EAJ-PNVren Napar Buru Batzarrak bere “poztasun handia” adierazi du Unai Hualde Foru Parlamentuko presidente aukeratua izan delarik
EKAINAK 19 | NBB

EAJ-PNVren Napar Buru Batzarrak (NBB) bere “poztasun handia” adierazi du Unai Hualde EAJren herrialde exekutibako burua Nafarroako Presidente aukeratua izan delarik. “Urrats handia eta garrantzitsua da azken legealdi honetan eta aurreko urteotan ere hainbat pertsonak borrokatu duten Nafarroa anitz eta aurrerakoiaren irudia lortzera begira”
Urkullu Lehendakariak Euskadi Basque Country Egunaren lehen edizioa inauguratu du
EKAINAK 19 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu Lehendakariak “Abangoardia maite duen antzinako herria” jardunaldia inaguratu du, honekin Euskadi Basque Country Eguna-ren lehenengo edizioa ospatu da, Euskadi-Basque Country herrialde marka bultzatzeko urteko jardunaldia
Itxaso Atutxak EH Bilduri gogoratu dio alderdi guztiek dutela autogobernuari buruzko “maximoen proposamen bat”, baina “akordio bat lortzea da gure xedea”
EKAINAK 18 | BBB

BBBko presidente andreak ez du ulertzen koalizioa zerk eraman duen Autogobernuaren lantaldean bere testu propioa aurkeztera, eta adituek estatus berriaren artikuludun testuaren aurkezpena atzeratzeko egin duten eskaria babestu du “horretarako arrazoiak izan badituztelako”
Ortuzar: “Bitxia da Euskadiko Aurrekontuak onak edo txarrak izatea Udal batean gertatu denaren arabera”
EKAINAK 17 | EBB

Izaskun Bilbaok normaltasun politikoa eta egonkortasuna eskatu ditu Europako legealdi berrirako
EKAINAK 17 | Eusko Legebiltzarra

Izaskun Bilbao Barandicak egonkortasun politikoa eta normaltasuna eskatu ditu Europako Parlamentuaren hurrengo legealdirako
Aitor Esteban inbestiduraz: “Erantzukizun osoz jardungo dugu,baina denok jarri behar dugu gure aldetik, PSOErengandik hasita”
EKAINAK 17 | Kongresua

Onda Vasca irratian egin dioten elkarrizketan, Kongresuko bozeramaile jeltzaleak nabarmendu duenez “Sánchez hautagaiak ez luke pentsatu behar gure sei botoak bermatuta dituela. Zerbait eraiki beharko dugu eta denok uko egin beharko diogu zerbaiti”
EAJ-k Gipuzkoako 18 udal gobernatuko ditu
EKAINAK 15 | Gipuzkoa

EAJ-k Gipuzkoako 18 udal gobernatuko ditu

Beste zazpi udal alderdi jeltzaleak bultzatutako herri-zerrendek zuzenduko dituzte
EAJ-PNV-K arabako 32 udalerri kudeatuko ditu, Trebiñukoa barne, eta horietako 22 gehiengo absolutuarekin
EKAINAK 15 | Berria

Herrialdean EAJ-PNVko 183 zinegotzi izango dituelarik, talde jeltzaleak agerian utzi du berriz ere Arabako erakundeetan duen lidergoa
EAJ-PNVk Bizkaiko 112 udaletatik 73 lideratuko ditu
EKAINAK 15 | Bizkaia

EAJ-PNVk Bizkaiko 112 udaletatik 73 lideratuko ditu

Gaur goizean udalak eratzeko egin diren osoko bilkurek agerian utzi dute talde jeltzaleak Bizkaiko herrialdean daukan lidergoa. 52 udaletan gehiengo absolutuarekin gobernatuko du eta 1.236 eserlekuetan 569 zinegotzi izango ditu
Juan Mari Aburto: “Ahal dudan guztia emango dut eta ez dizuet huts egingo Bilboren interesen defentsan”
EKAINAK 15 | Berria

Hiribilduaren fundazioaren urteurrena betetzen den egun berean, EAJ-PNVko ordezkariak alkate makila altxatu du eta gainerako alderdi guztiak gonbidatu ditu norberekeriak baztertzera eta gainditzera eta denon interesa balioestera “elkarlana eta kolaborazioa direlako proiektu partekatuak eraikitzen ikastea”, baieztatu du