2019 ABE. 31 | EBB

"Gure etorkizunaz arduratu nahi dugu, eta horretarako ezinbesteko diren tresnak beharrezkoak ditugu", azpimarratu du Egibarrek

"Eta horretarako funtsezkoa da lehendakariak proiektatzen duen determinazioa", gaineratu du
Urte berriari begira 'indarrak eta borondateak bateratzeko' deia egin du Iñigo Urkullu lehendakariak
2019 ABE. 31 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu Lehendakariak auzolanaren ideia aldarrikatu du herri gisa ditugun erronkei aurre egiteko, hala nola, enpleguarena, autogobernuarena edota erronka ekologiko eta demografikoa.
Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko  elkarrizketa ahalbidetzen duen inbestidura akordioa izenpetu dute EAJ-PNVk eta PSOEk
2019 ABE. 30 | Kongresua

Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko elkarrizketa ahalbidetzen duen inbestidura akordioa izenpetu dute EAJ-PNVk eta PSOEk

Andoni Ortuzarrek eta Pedro Sánchezek Madrilen izenpetu dute hamabi puntuko dokumentua, EAJ-PNVko sei diputatuek hautagai Sozialistari emango dioten baietza eta Gernikako Estatutuaren arabera falta diren transferentziak burutzeko konpromisoa jasotzen dituena