Botoarekin, eta ez abstentzioarekin, Espainiako klase politikoarekin “haserre” dagoela erakustea eskatu dio EAJ-PNVk euskal hiritargoari
URR. 31 | EBB

Vitoria-Gasteizen egin du gaur talde jeltzaleak Hauteskunde kanpaina abiarazteko ekitaldia, apirilaren 28an lortu zuen babes zabala berresteko asmo argiarekin. “Mehatxurik handiena ez da eskuineko hirurek bat egitea, baizik eta PPk abstentzio patriotikoa ematea Sanchez presidente egiteko”, ohartarazi du Ortuzarrek
EAJ-PNVk abian jarri du A10eko hauteskundeetarako komunikazio zerbitzu berezia
URR. 30 | EBB

EAJ-PNVk abian jarri du A10eko hauteskundeetarako komunikazio zerbitzu berezia

Aberri ekitaldi guztiak zuzenean jarraitu ahal izango dira EAJ-PNVren web orrialdetik (www.eaj-pnv.eus) eta EAJ-PNVk Youtube eta Facebook Live-n dituen kanaletan; Aitor Estebanek egunero egingo du kanpainako bideobloga
EAJ-PNVren adierazpena 2019ko urriaren 20an Bolivian egin ziren Hauteskunde presidentzial eta legegileetako iruzur salaketen aurrean
URR. 30 | EBB

Iragan urriaren 20an Bolivian egin ziren estatuko Presidentea, Presidenteordea eta Legegileak aukeratzeko hauteskundeak. Botoak zenbatzeko orduan antzeman ziren irregulartasunek (boto zenbaketa prozesua 23 orduz eten zen eta hasiera bateko joera nabarmen aldatu zen eta, ondorioz, hauteskundeen emaitzak ere bai) eta Hauteskundeetako Auzitegi Goreneko Presidenteordeak harrezkero dimititu izanak bi salaketa eragin ditu Amerikako Estatuen Erakundearen (OEA) eta Europako Batasunaren aldetik
A-10erako “ekipo bikaina” aurkeztu du EAJ-PNVk “Norabide finkoa daraman trainerua eramateko: Euskadi”
URR. 29 | EBB

Bilboko Ramón de la Sota kaian egin da Madrilen Euskal Taldea osatu nahi duten pertsonen aurkezpena, azken 101 urteotan egin duen era berean Euskal Agenda defendatzen jarraituko duena
EAJ-PNVk ekintza estrategikoak proposatu ditu tokiko merkataritza egungo kontsumitzailearen profilera egokitzeko
URR. 28 | Eusko Legebiltzarra

Gertuko merkataritzaren digitalizazioa funtsezkoa izango da sektore horrek gizarte premia eta tendentzia berriekin lehiatzeko, adierazi du Unai Grajales legebiltzarkide jeltzaleak
Ortuzarrek EAJ-PNVren “Kilometro Zero politikagintza” proposatu du  hainbat euskal herritarrek A-10aren aurrean daukaten “nagiari eta haserreari” aurre egiteko
URR. 27 | EBB

Ortuzarrek EAJ-PNVren “Kilometro Zero politikagintza” proposatu du hainbat euskal herritarrek A-10aren aurrean daukaten “nagiari eta haserreari” aurre egiteko

Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak gaur goizean bisitatu du Urkabustaizko Abeltzaintza Azoka, Arabako hautagai jeltzaleak ondoan izan dituela
Aitor Estebanek EAJ-PNVren “alternatiba” aldarrikatu du Madrilgo “desastrearen” eta “itxurakeria kolpez eginiko politikaren” aurrean
URR. 26 | Araba

EAJ-PNVk Arabatik aurkeztuko dituen hautagaitzak aurkezteko egin den ekitaldian, hautagai jeltzaleak kritikatu du PP eta PSOE bihar Estatutuaren urteurrena ospatzea “alderdi biek Estatutua urratu dutela eta Madrilen murrizteko baino gogora ekartzen ez dutela” nabarmendu duelarik
Izaskun Bilbaok salatu du Cuelgamurosen bizi izandako espektakulua Europan onartezina dela, eta zigor gabe geratuko dela uste du
URR. 25 | Europako Legebiltzarra

Izaskun Bilbao Barandicak, Europako Parlamentuko EAJ-PNVren diputatuak, gaur adierazi du atzo Cuelgamurosko haranean eta Mingorrubioko hilobian bizi zen espektakulua Europan guztiz onartezina dela, frankismoa goratzeko eta diktaduraren gogortasuna ezerezean uzteko ariketa ikusi baitzen
Aitor Esteban Francoren exhumazioaz: “Erreparazioa eskaintzeko ekitaldia izan behar zena frankismoa goratzeko ekintza bihurtu da”
URR. 24 | Kongresua

Hautagai jeltzaleak gogorki kritikatu du Espainiako Gobernua: “Franco Fundazioaren lore koroak, bandera frankistak edonon, legioaren himnoa eta Tejero txalo artean… eta den-dena zuzenean emana. Lan bikaina!”
Izaskun Bilbaok Estrasburgon aurkeztu du Turkiak Kurdistango lurraldea inbaditu izana salatzeko agiria
URR. 23 | Europako Legebiltzarra

Europako Parlamentuko EAJ-PNVko diputatu andreak Estrasburgon, Europako Parlamentuak Kurdistanen inbasioa aztertzeko egin den eztabaidaren baitan aurkeztu ditu talde jeltzaleak Turkiarrek Kurdistan salatzean nazioarteko legeria urratzen dutela salatuz egin eta iragan astean ezagutzera eman zuen adierazpenaren oinarriak