Joseba Egibar: “Kataluniak lehenago edo beranduago bidea aurkituko du katalanek libre eta demokratikoki erabakitzen dutena errespetatua izan dadin”
EKA. 20 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVren Eusko Legebiltzarreko bozeramailearen ustez, “procés”-aren epaiketan subiranista katalanen liderrei “burua mozten” saiatu dira “eskarmentu” gisa. “Duintasun pertsonal, politiko eta demokratikoaren kontzeptuari benetako edukia eman diote posizio baketsu, demokratiko eta politikotik. Hala egin dutenei nire errespetua, begirunea, aitortza eta elkartasuna erakusten diet”, esan du
EAJ-PNVk pozez hartu du Legebiltzarrak aho batez onartu izana torturaren biktimak aitortu eta erreparatzea
EKA. 20 | Eusko Legebiltzarra

Estreinakoz babestu dute legebiltzar-talde guzti-guztiek ekimen bat errealitate “arbuiagarri” hori ikustarazteko eta pairatu dutenak babesteko. “Elkarrekin pausoak ematen jarraitu behar dugu bizikidetza finkatzeko”, adierazi du Iñigo Iturratek
EAJ-PNVren Napar Buru Batzarrak bere “poztasun handia” adierazi du Unai Hualde Foru Parlamentuko presidente aukeratua izan delarik
EKA. 19 | NBB

EAJ-PNVren Napar Buru Batzarrak (NBB) bere “poztasun handia” adierazi du Unai Hualde EAJren herrialde exekutibako burua Nafarroako Presidente aukeratua izan delarik. “Urrats handia eta garrantzitsua da azken legealdi honetan eta aurreko urteotan ere hainbat pertsonak borrokatu duten Nafarroa anitz eta aurrerakoiaren irudia lortzera begira”
Urkullu Lehendakariak Euskadi Basque Country Egunaren lehen edizioa inauguratu du
EKA. 19 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu Lehendakariak “Abangoardia maite duen antzinako herria” jardunaldia inaguratu du, honekin Euskadi Basque Country Eguna-ren lehenengo edizioa ospatu da, Euskadi-Basque Country herrialde marka bultzatzeko urteko jardunaldia
Itxaso Atutxak EH Bilduri gogoratu dio alderdi guztiek dutela autogobernuari buruzko “maximoen proposamen bat”, baina “akordio bat lortzea da gure xedea”
EKA. 18 | BBB

BBBko presidente andreak ez du ulertzen koalizioa zerk eraman duen Autogobernuaren lantaldean bere testu propioa aurkeztera, eta adituek estatus berriaren artikuludun testuaren aurkezpena atzeratzeko egin duten eskaria babestu du “horretarako arrazoiak izan badituztelako”
Ortuzar: “Bitxia da Euskadiko Aurrekontuak onak edo txarrak izatea Udal batean gertatu denaren arabera”
EKA. 17 | EBB

Izaskun Bilbaok normaltasun politikoa eta egonkortasuna eskatu ditu Europako legealdi berrirako
EKA. 17 | Eusko Legebiltzarra

Izaskun Bilbao Barandicak egonkortasun politikoa eta normaltasuna eskatu ditu Europako Parlamentuaren hurrengo legealdirako
Aitor Esteban inbestiduraz: “Erantzukizun osoz jardungo dugu,baina denok jarri behar dugu gure aldetik, PSOErengandik hasita”
EKA. 17 | Kongresua

Onda Vasca irratian egin dioten elkarrizketan, Kongresuko bozeramaile jeltzaleak nabarmendu duenez “Sánchez hautagaiak ez luke pentsatu behar gure sei botoak bermatuta dituela. Zerbait eraiki beharko dugu eta denok uko egin beharko diogu zerbaiti”
 Udal gobernuen eraketak argazki finkoa proiektatu du Euskadin
EKA. 15 | EBB

Udal gobernuen eraketak argazki finkoa proiektatu du Euskadin

EAJ-PNVk 122 alkatetza hartu ditu. Hiritarren botoek eta itunek egonkortasuna balioetsi dute. Euskadiko udalen mapak argazki finkoa proiektatzen du
EAJ-k Gipuzkoako 18 udal gobernatuko ditu
EKA. 15 | Gipuzkoa

EAJ-k Gipuzkoako 18 udal gobernatuko ditu

Beste zazpi udal alderdi jeltzaleak babestutako herri-zerrendek zuzenduko dituzte