Aitor Estebanek ez du ulertzen Sánchezek Torrarekin batzartzeari uko egitea: “Derrigorrezkoa da, hitz egitea beti da ona”
URR. 22 | Kongresua

Hautagai jeltzaleak kritikatu du PPk, Csk eta Voxek “maila igotzen ari direla” Kataluniari buruz egiten dituzten eskari eta adierazpenetan, eta PSOEri eskatu dio “joko horretan ez sartzeko”
Izaskun Bilbao Barandicak EBri eskatu dio elkarrizketa, enpatia eta aitortza babes ditzala Kataluniako gatazka konpontzera begira
URR. 21 | Europako Legebiltzarra

EAJ-PNVko eurodiputatuak Batasuneko agintariak animatu ditu elkarrizketa, aitortza eta enpatia babestera Kataluniako egoera gatazkatsua konpontzera begira. Bilbao Barandicak nabarmendu duenez “arazo politikoa da, Europa mailakoa, epaiekin konponduko ez dena”
Aitor Estebanek, Tuteratik, hiritarren hizkuntza-eskubideak defendatzeko eta babesteko deia egin du
URR. 20 | Nafarroa

Aitor Estebanek Gobernu sozialistari leporatu dio “aitzakiak” jartzen dabilela Estatutua ez betetzeko eta “presazko” egutegi legegileari ez  heltzeko
URR. 19 | Gipuzkoa

Aitor Estebanek Gobernu sozialistari leporatu dio “aitzakiak” jartzen dabilela Estatutua ez betetzeko eta “presazko” egutegi legegileari ez heltzeko

Kongresu eta Senaturako Gipuzkoako EAJ-PNVren aurkezpenean, Egibarrek iragarri du bere alderdiak irmo lan egingo duela lurralde ereduaren eztabaida behin betiko zabal dadin
Aitor Esteban: “Dena antzerki hutsa izan da; ez da egon adostasunera iristeko borondaterik PSOE eta Podemosen artean”
URR. 17 | Gipuzkoa

Kongresuko Euskal Taldearen bozeramaileak Azpeitiako hitzordua aprobetxatu du Urola-Erdiko alderdikide jeltzaleekin elkartzeko eta gaurko egoera politiko nahasiaren inguruan hitz egiteko
Iñigo Iturrate: “Memoria Historikoa zorrotz, adostasunez eta egindako bidea aitortuz eraikiko da, handikeria eta protagonismorik gabe”
URR. 17 | Eusko Legebiltzarra

EH Bilduk eta Elkarrekin Podemosek aurkeztutako legearen aurka bozkatu du EAJ-PNVk, alde batera uzten dituelako memoria historikoaren alorrean egindako jarduera guztiak eta, hori aurkeztu dutenerako, Jaurlaritzak aurreproiektua eginda zeukalako. “Eremu politikoan nabarmendu eta zarata egin baino ez dute bilatzen”
Aitor Esteban: “Sumindu egiten nau Espainiako gobernuak Aurrekontuetan hitzeman ziren proiektuetan koma bakar bat ere ez aldatzeak. Arabako sail ureztatuekin gertatzen den bezala”
URR. 16 | Kongresua

Radio Euskadin egin dioten elkarrizketan, azaroko Hauteskunde orokorretarako zerrendaburu jeltzaleak `procés´aren epaiaz esan du “neurrigabekoa” izan dela eta dei berezia egin du “protestak bakean egin daitezen”
Kerman Orbegozo: “Debagoieneko ESIko gerentearen testigantzak berresten du Osakidetzak ondo jokatu zuela kontratazioetan”
URR. 15 | Eusko Legebiltzarra

Gerentearen deklarazioak argi uzten du Osakidetzako langile guztiek arau, eskubide eta betebehar berberak dituztela, baieztatu du legebiltzarkide jeltzaleak
Ortuzar:
URR. 15 | EBB

Ortuzar: "Espainiako politikariei ahoa betetzen zaie "lege" hitzarekin, eta legeak espetxe onurak eta indultuak aurreikusten ditu"

EBBko presidenteak uste du `procés ´aren epaiak ez duela lagunduko “irtenbide politikoak behar dituen auzi nazional eta politikoa” konpontzen, eta elkarrizketa aldarrikatzen jarraitzen du “honelako egoeretan inoiz baino beharrezkoagoa delako”
EBBren adierazpena Turkiak Mendebaldeko Kurdistanen militarrak sartu direla ikusita
URR. 15 | EBB

Turkiako ejertzitoak Siriako Rojava erregioa, Mendebaldeko Kurdistan izenez ezagutzen dena, inbaditu izanak eta erregio horren gainean egin diren bonbardaketek erregio osoa mehatxatzen dute eta orain arte pairatu duten sakrifizioa are larriago bihurtzeko zorian jarri dute