Eusko Jaurlaritza euskal ekonomia prestatzen ari da COVID-19k izan dezakeen inpakturako
MAR. 10 | Eusko Jaurlaritza

Orain datu objektiborik ez badago ere inpaktua neurtzeko, Euskadi prestatzen ari da ekonomiak okerrera eginez gero
Izaskun Bilbao Barandicaren hitzetan osasun sistemari laguntzeko modurik onena izango da koronabirusaren kontra zabaldu dituen gomendioak betetzea
MAR. 10 | Europako Legebiltzarra

Europako Parlamentuko EAJ-PNVko diputatu Izaskun Bilbao Barandicak bere elkartasuna eta babesa adierazi nahi izan die koronabirusaren kontra ari diren profesional guztiei eta pertsona hauen lana babestea eskatu du osasun sistematik zabaldu diren gomendioak jarraituaz, “norbanako bakoitzaren erantzukizuna ere delako krisi honi aurre egiteko funtsezko baliabidea”
Leixuri Arrizabalagaren esanetan ezkerrekoen ardatzak ez du edukirik, eta “guztiz desegoki” jo du euskal hiritargoarentzat
MAR. 10 | Bizkaia

Bizkaiko hautagaiak adierazi du hainbat gai daudela Elkarrekin Podemos, PSE eta EH Bildu elkarrengandik erabat aldentzen dituztenak, eta galdetu du zer gairen inguruan adostuko luketen eta zeri uko egiteko prest egongo liratekeen
Aitor Estebanek Casadori erantzun dionez “Euskadik ez dauka Abiadura Handirik PPk eta PSOEk Euskadiko hiritarren beharrei erantzun ez dietelako”
MAR. 09 | Kongresua

Herri Irratian egin dioten elkarrizketan bozeramaile jeltzaleak Casadoren adierazpenei gogor erantzun die, eta ildo beretik gogora ekarri duenez “EAJ hor egon ezik, Euskadi ez litzateke Madrilgo agendan agertu ere egingo”
Trantsizioan alderdikidetutako lehen emakumeak omendu ditu Arabako EAJ-PNVk
MAR. 08 | ABB

Trantsizioan alderdikidetutako lehen emakumeak omendu ditu Arabako EAJ-PNVk

Martxoaren 8ko ospakizunean, Jose Antonio Suso ABBko presidenteak egungo gizarteak berdintasunaren arloan dituen gabeziak gainditzeko deia egin du
Urkullu “gogotsu, betiko konpromiso sendoarekin eta betiko ilusioarekin” aurkeztuko da berrautaketara
MAR. 07 | EBB

Gasteizko Europa Jauregian egin da gaur Eusko Legebiltzarrerako apirilaren 5eko hauteskundeetara EAJ-PNVk eramango dituen zerrendak osatzen dituzten 38 emakumeak eta 37 gizonak aurkezteko ekitaldia. “Jokoan dugu Euskadiren etorkizuna, dena eman behar dugu kanpaina honetan. Mobilizazioa!”, aldarrikatu du Ortuzarrek
Emakumeen Nazioarteko Eguna dela eta Euzkadi Buru Batzarraren adierazpena
MAR. 06 | EBB

Emakumeen Nazioarteko Eguna dela eta Euzkadi Buru Batzarraren adierazpena

Nazio Batuen Erakundeak (NBE) 1975ean Emakumeen Nazioarteko Eguna izendatu zuen martxoaren 8a dela eta, EAJ-PNVk aitortzen eta aldarrikatzen du emakumeen eta gizonen berdintasuna, giza eskubideaz gain, funtsezko eta beharrezko faktorea dela Euskadiko giza garapenerako, garapen sozialerako eta ekonomikorako
Iñigo Barandiaranek akordioaren balioa nabarmendu du Toledoko Itunaren baitan, EH Bilduren erasoen aurrean EPSVak defendatu ditu eta Escrivá ministroari eskatu dio Segurantza Sozialaren sisteman genero ikuspuntua txertatzea
MAR. 05 | Kongresua

Escrivá ministroaren lehen agerraldiaren kariaz, Toledoko Itunean talde jeltzalearen bozeramaileak “ziurtasunak eta bermeak” eskatu ditu pentsiodunen kolektiboarentzat
Lege Proiektuak aurkezteko orduan “ausardiaz” ekitea eskatu dio Espainiako Gobernuari Aitor Estebanek
MAR. 05 | Kongresua

“Los Desayunos de TVE” telebista saioan egin dioten elkarrizketan, bozeramaile jeltzaleak gogora ekarri du aldarazpen batzuk egiteke daudela, besteak beste Mozal Legearena, eta Espainiako Gobernuari eskatu dio koronabirusaren inguruko mezu instituzionalak koordinatzea
Juan Guaidóren kontrako atentatua eta Venezuelako oposizio demokratikoari egiten ari zaion jazarpena salatu ditu EAJ-PNVk
MAR. 05 | EBB