EAJ-PNV eredua “Gazteizen zerbitzura” jarri du Ortuzarrek, Gipuzkoan porrot egin zuen Ezker Abertzalearen ereduaren aurrean
MAIATZAK 23 | Araba

Euskadiko hiriburuan Probintzia Plazan egin den ekitaldian, EBBko presidenteak Larrión hautagaiaren metamorfosi faltsuaren kontra ohartarazi ditu herritarrak “Bildu zetaz jantzita ere, betiko Ezker Abertzalea da”

BIDEOAK

Rementeriak Getxon baieztatu du
MAIATZAK 11 | Bizkaia

Rementeriak Getxon baieztatu du "boto bakoitzak balio duela" hiritargoaren egunerokoarekin zerikusi handia duten gaiak erabakiko diren hauteskundeetan

Andoni Ortuzarrek Euskadiren zerbitzura jarri ditu EAJ-PNVren gizon eta emakumeak "pertsona fidagarriek osatutako alderdia gara, garrantzizko gauzetara gaudelako, kaleko jendearen arduretara"
EAJ-PNVk Salburua eta Zabalgana Ekobulebar berde baten bitartez lotzeko apustua egin du
MAIATZAK 11 | Araba

Trenbidea lurperatzean libre geratuko diren espazioak baliatu nahi ditu Gorka Urtaranek berdeguneak, tranbia, mugikortasun iraunkorra, bizitegi-eremuak eta bulegoetarako nahiz zientzia eta kulturarako hainbat espazio integratzeko
MAIATZAK 10 | Gipuzkoa

"Industria sendotzeko eta kalitatezko enplegua sortzeko estrategia argia daukan alderdi bakarra gara"

Sektore berriak sustatu eta enpresen lehiakortasuna bultzatzera dei egin du Markel Olanok, lurraldearen "etorkizun industriala ziurtatzeko"
Izaskun Bilbaok gazteriari eskatu dio Bruselara eraman dezala EAJ-PNVk pertsonen zerbitzura eskaintzen duen modernotasun eredua
MAIATZAK 10 | Europako Legebiltzarra

Europako Parlamentuan EAJ-PNVren diputatu eta CEUS Europa Solidarioaren aldeko Koalizioaren zerrendaburu jeltzaleak gaur berretsi du enplegua, mugikortasuna eta gazteen prestakuntza sustatzen duten programekin, eta hurrengo legealdian ildo horretan garatuko diren jarduerekin daukan konpromiso sendoa. “Horretara dedikatu izan naiz azken hamar urteotan”, azpimarratu du
EAJ-PNVk aurkezten ditu lehentasunezko 20 proiektuak Arabak eta Vitoria-Gasteizek lider eta garapen-motorra izaten jarrai dezaten
MAIATZAK 10 | Araba

Diputatu nagusiak, Ramiro Gonzalezek, zehaztu ditu kalitateko enplegu gehiago sortzeko eta talentua zein inbertsio berriak erakartzeko defendatuko dituen ekimenak. Alkateak, Gorka Urtaranek, xehatu ditu Vitoria-Gasteiz Europa mailan superhiri erreferente bat izatea lortzeko dituen proiektuak
MAIATZAK 09 | EBB

"EAJ-PNVren aldeko botoak balio hirukoitza du: udalak ondo gobernatuta, aldundiak ondo bideratuta eta Europan defendatuko gaituen ahotsa"

Talde jeltzaleak maiatzaren 26ko Udal, Foru eta Europako hauteskunde Kanpaina hasi du gaur Donostian, Vitoria-Gasteizen eta Bilbon aldi berean egin den ekitaldiarekin
Ramiro Gonzalezek 370 ekimen aurkezten ditu Araba berritzaile, abangoardiakoa eta bizi-kalitatean liderra izatea lortzeko
MAIATZAK 09 | Araba

Ramiro Gonzalezek, Arabako diputatu nagusiak eta berrautatua izateko EAJ-PNVren hautagaiak, M26rako bere hauteskunde-programa aurkeztu du gaur goizean. Programak 5 printzipio, 7 helburu, 50 konpromiso eta 370 ekintza zehatz biltzen ditu
Gorka Urtaranek 100 milioietara handituko ditu inbertsioak Gasteizen, Auzoen Planaren bitartez
MAIATZAK 08 | Gasteiz

EAJ-PNVk hiritarrak eta Gasteizko elkarte-sareak aintzat hartuko ditu espazio publikoaren hobetu eta ekipamendu berriak sortzeko orduan
Markel Olano: “Kudeaketa eraginkor eta arduratsuaren bermea da EAJ”
MAIATZAK 08 | GBB

Markel Olano: “Kudeaketa eraginkor eta arduratsuaren bermea da EAJ”

Lazkaoko hautagaitzaren aurkezpenean, Markel Olanok eskaini die herritarrei “konfidantza, seriotasuna eta etorkizuna eraikitzeko elkarlana”
Juan Mari Aburto: “Lanean jarraituko dut pertsona guztien alde, auzo guztien alde eta Bilbon jarduera ekonomikoa, enplegua eta merkataritza haztearen alde”
MAIATZAK 08 | Bilbo