Euskal Taldeak aurreko Legealdian blokeatu ziren 6 Lege Proposamenak mahaigaineratu ditu
EKA. 10 | Kongresua

Jeltzaleek berriro proposatzen dute ondorengoak aldaraztea: Sekretu Ofizialen Legea; Zigor Kodea, betiko espetxe berrikusgarria ezabatzeko; Mozal Legea izenekoa; Auzitegi Konstituzionalaren Legea; Gobernua Arautzen duena edo Kongresuko Araudia
Irribarria, Eskuz banakakoaren txapelduna
EKA. 09 | Berria

Irribarria, Eskuz banakakoaren txapelduna

Oguetak eta Ruben Belokik eskuz banakako bigarren txapela irabazi zuten 23 urterekin; Juan Martínez de Irujok bikotea lortu zuen 24rekin; Hilario Azkaratek 25ekin, Olaizola II.ak Bengoetxe III.ak bezala; Retegi I.ak eta Retetegi II.ak 26rekin lortu zuten. Iker Irribarriak ere erregistro hori hautsi du. Bigarrenez da txapelduna 22 urterekin. Bere ahaleginarekin erori den beste errekorra. Pilotako txapelketa nagusiko txapeldun gazteenarena ere hautsi zuen. 19 urterekin lortu zuen 2016an.
“Zero Plastiko Urdaibai”, Erretserbako kostaldea garbitzeko eta zaborrak batzeko eguna
EKA. 08 | Berria

Kostaldea garbitzeko jardunaldia oso arrakastatsua izan zen. 2.500 boluntario eta 300 urpekari izan ziren protagonista nagusiak
EAJ-PNVren NBBk “Nafarroan bertan erabakiko den gobernu anitz, progresista eta egonkorraren alde egiten du”
EKA. 06 | Nafarroa

PSNrekin `Navarra Suma´ planteamenduari (UPN-PP-Ciudadanos) Nafarroako gobernu alternatiboa eratzeko elkarrizketak hasi direlarik, EAJ-PNVren Napar Buru Batzarrak (NBB), gaur arratsaldean egin duen bileran, Geroa Bai koalizioak adierazi zuen borondatea berretsi du,hau da, hurrengo legealdira begira gobernu anitz,progresista eta egonkorra eratzeko helburuari eusten diona
EAJ-PNVk Junts per Catalunyarekin duen elkarlana gauzatu du Talde Parlamentarioa manten dezaten senatari bat utziz
EKA. 06 | Senatua

Luke Uribe-Etxebarriak “ohorea” dela esan du Talde Nazionalistako kide izatea XIII. legegintzaldian, eta EAJ-PNVk alderdi kataluniarrarekin duen “benetako konpromisoa” azpimarratu du.
EAJ-PNVk pozez hartu du Poliziaren Legea erreformatzea ahalbidetuko duen akordioa
EKA. 05 | Eusko Legebiltzarra

Iñigo Iturrate legebiltzarkideak baieztatu du PPrekin negoziatutako legeak “ondo erakusten duela borondatez eta elkarrizketaz Herriak aurrera egin dezakeela”
Klimaren aldaketa, eredu soziala eta lehiakortasuna, Europako hurrengo legealdirako gakoak Izaskun Bilbaoren aburuz
EKA. 03 | Europako Legebiltzarra

Europako Parlamentuko diputatuak Radio Euskadin laburbildu ditu Europako iragan hauteskundeek utzi duten emaitza, Bilbaoren esanetan “oso arrakastatsuak” izan direnak
Euskadik enpresei lagunduko die funts berria sortuaz
EKA. 01 | Berria

Euskadik enpresei lagunduko die funts berria sortuaz

Lakuak 2019an bultzatuko du 250 milioirainoko arrisku kapitaleko funtsa
Ortuzarrek uste du M-26ko hauteskundeek Europako erakundeei “bizitasun handiagoa” emango dietela EBri planteatzen zaizkion erronka handiei aurre egiterako orduan
MAI. 31 | EBB

EBBko presidente eta EAD-PDEko presidenteordeak gaur hitz egin du Amerikako Erakunde Demokrata Kristaua (ODCA) egunotan Costa Rican egiten ari den Osoko Bilkuran
Euskadiko selekzioak golik gabeko berdinketa lortu du Panamako selekzioaren kontra jokatu zuen lagunartekoan
MAI. 30 | Berria

Barakaldokoak hamaikako indartsua osatu zuen, Iñigo Martínez Athletic Clubeko zentral internazionalarekin. Euskal taldea osatu zuten aurten goreneko kategorian jokatu duten hamar jokalarik. Lehen mailakoa ez den bakarra izan da Athletic-eko harrobiko Gaizka Larrazabal.