Izaskun Bilbao Barandicak Bruselara eraman du Nafarroako oposaketetan atzerriko hizkuntzak euskararen gainetik lehenesten dituen ebazpena
URR. 03 | Europako Legebiltzarra

Europako Parlamentuko EAJ-PNVko diputatu Izaskun Bilbao Barandicak, Geroa Baik Europa Solidarioaren aldeko Koalizioaren barruan babestu zuen hautagaiak, ekimen bat aurkeztu du Europako Batzordeari galdetzeko Nafarroan atzerriko hizkuntzak euskararen gainetik lehenestea bateragarria ote den Oinarrizko Eskubideen Europako Gutunak babesten duen hizkuntzen eta kulturen aniztasunaren errespetuarekin
EAJ-PNVk erabat baztertzen ditu ETAko presoen omenaldiak eta ezker abertzaleari eskatu dio “pauso ausarta” eman dezala biktimei sufrimendu gehiago ez eragiteko
URR. 03 | Eusko Legebiltzarra

Iñigo Iturrate legebiltzarkideak ohartarazi du horrelako ekitaldiek adierazpen argia, esplizitua eta irmoa eskatzen dutela antolatzaileen aldetik. “Bidea ez da zaila. Kontua da biktimei min gehiago ez eragitea, ekitaldi horiek leku itxietan egitea eta mina errespetatzea. Hori izango da bizikidetza eraikitzeko oinarria”
Bildarratzen iritziz, “Sanchezek badaki ez direla betetzen 155. artikulua aplikatzeko baldintzak, baina gaia erabiltzen ari da politikoki komeni zaiolako”
URR. 03 | Senatua

EAJ-PNVko senatariak gaitzetsi egin du jarduneko presidentea Kataluniarekiko erabiltzen ari den “hizkuntza bortitza, zentsura mozioa aurrera atera zuenean elkarrizketa, gerturatzea eta hitz baikorrak aipatzen zituen bitartean”
EAJ-PNVk “demagogiko eta lotsagarri” jo du Espainiako alderdiek hauteskundeetako gastua murrizteko egin duten proposamena, eta herrialde mailako alderdiak kaltetzen dituela salatu du
URR. 02 | EBB

Talde jeltzaleak PP, PSOE, Podemos eta Ciudadanos alderdiak, hauteskundeak errepikatu behar izatera eraman gaituztenak, gonbidatu ditu Euskadin aplikatzen diren neurriak aplikatzera eta alderdien artean Kanpaina jasangarria egiteko eta banderola, farola eta beste euskarri inbaditzailerik ez erabiltzeko hartutako konpromisoaren barruan abian jarri diren neurriak bezalakoak hartzera
Aitor Esteban harrituta agertu da PSOEk eta PPk kanpainarako aukeratu dituzten leloekin,eta esan du “konfrontazio hutsa” adierazten dutela
URR. 02 | Kongresua

TVE-n egin dioten elkarrizketan, jeltzaleen bozeramaileak aldarrikatu du EAJ-PNVk gorpuzten dituela “akordioa,bizikidetza eta konponbideak bilatzeko asmoa”
Euskadiren abantzamendu sozial eta nazionala aldarrikatu eta A-10ra begira “abertzaleen haserrea boto abertzale bilakatzea” eskatu du Ortuzarrek
IRA. 29 | EBB

Euzkadi Buru Batzarreko presidentea, Iñigo Urkullu Lehendakaria eta Ane Miren Atín EGIkidea gaurko Alderdi Eguneko ekitaldi politiko nagusiaren protagonista nagusiak izan dira, Forondako zelaiak txiki utzi dituzten milaka alderdikide eta alderdizaleren aurrean hitz eginez
Euzko Gaztedi-EGI eta EAJ-PNV, klima aldaketaren kontrako borrokan bat eginik
IRA. 28 | EBB

Euzko Gaztedi-EGI eta EAJ-PNV, klima aldaketaren kontrako borrokan bat eginik

Alderdi Egunaren bezperan, Ortuzar, Urkullu, Suso, Atutxa eta Zarate dozenaka gazte jeltzaleren ondoan izan dira Forondako zelaietan zuhaitz bat landatzean egin den ekitaldi sinbolikoan
Itxaso Atutxak euskal hiritargoari eskatu dio A-10ean bozkatzera joatea “beste batzuek” Euskadiri dagokiona erabaki ez dezaten
IRA. 27 | Bizkaia

Hauteskundeak errepikatu beharrak eragin duen “haserre orokor” horrek abstentzioa areagotu beharrean hautesleria “bere botoarekin erabakitzera” eramatea espero du BBBko presidenteak
Izaskun Bilbao Barandica berrizendatu dute Europako Parlamentuaren ordezkari andetar komunitatearentzat
IRA. 26 | Europako Legebiltzarra

Izaskun Bilbao Barandica, Europako euskal diputatua, gaur goizean izendatu dute Bolivia, Kolonbia, Ekuador eta Peru herrialdeak hartzen dituen andetar komunitatearekiko harremanez arduratzen den Europako Parlamentuaren ordezkaritzaren lehen presidenteorde
EAJ-PNVk bat egin du larrialdi klimatikoari buruzko adierazpenarekin, eta beroketa globala “premiazko erronka kolektibotzat” jo du
IRA. 26 | Eusko Legebiltzarra

Eusko Legebiltzarrak bat egin du aldaketa klimatikoaren ondorioak gutxitzeko neurriak sustatzeko eta hartzeko konpromisoa hartu duten erakundeekin. “Euskadik bide onetik aurrera darrai, baina guztion artean gehiago egin beharra daukagu”, baieztatu du Irune Berasaluze legebiltzarkideak