EAJ-PNVk eta PSE-EEk Bizkaian gobernu akordioa izenpetu dute herrialdean egonkortasuna eta gobernagarritasuna bermatzera begira
EKA. 26 | BBB

Gobernu egitasmoak hamar ardatz ezartzen ditu bizitza kalitatea hobetzeko eta ongizate maila handiagoa eta pertsona guztientzat aukera berdintasun handiagoa bermatzeko
José Antonio Suso: “Lan egingo dugu inbestidura baino lehen Foru Gobernua eratzeko akordio bat adosteko”
EKA. 26 | ABB

ABBko presidenteak esan du ez dagoela zailtasunik Arabako ahaldun nagusiaren inbestidurara foru gobernua osatzeko akordioa eraman ahal izateko
EKA. 25 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVk eskola jantokien Batzordearen zuzenketak erretiratu ditu oposizioak antolatu duen "antzerkian" parte ez hartzeko

Eskola jantokien esleipenak ikertu dituen Batzordearen gaurko bileran, jeltzaleek oposizioari eskatu diote ez dezala erakundeen izen ona zikindu, eta ez ditzala erakundeak bere interes partikularretarako erabili
EAJ-PNVk PPri leporatu dio
EKA. 24 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVk PPri leporatu dio "mendeku goseak" gidatzen duela "eskola jantokien batzordean botoa aldatzean eta Ezker Abertzalearekin bat egitean"

"PP eta EH Bildu elkarri mokoka ari dira jendaurrean baina bat egiten dute beti Jaurlaritzaren eta EAJren kontra egin nahi dutenean", salatu du David Latxaga jeltzaleak
Luke Uribe-Etxebarriak Eusko Legebiltzarra utzi du senatari kargua hartzeko
EKA. 21 | Eusko Legebiltzarra

Luke Uribe-Etxebarriak Eusko Legebiltzarra utzi du senatari kargua hartzeko

Uribe-Etxebarriak osteguneko bilkuraren ondoren egin zion uko eusko legebiltzarkide aktari. Karmen Solorzanok hartuko du bere lekua
Ortuzar: “EAJ-PNV  eta Geroa Bairen asmoa da Nafarroan finkatzea elkarbizitzan eta askatasunetan urratsak ematen jarraituko duen Gobernu aurrerakoia”
EKA. 20 | Berria

Ortuzar: “EAJ-PNV eta Geroa Bairen asmoa da Nafarroan finkatzea elkarbizitzan eta askatasunetan urratsak ematen jarraituko duen Gobernu aurrerakoia”

EBBko presidenteak “aukera nahikoak” ikusten ditu “denon artean Espainiako Gobernua osatzeko alternatiba iraunkor eta koherentea eraiki ahal izateko”, baina beharrezko jotzen du Pedro Sánchezek “gurekin hitz egitea eta norekin eta zertarako esatea”
Joseba Egibar: “Kataluniak lehenago edo beranduago bidea aurkituko du katalanek libre eta demokratikoki erabakitzen dutena errespetatua izan dadin”
EKA. 20 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVren Eusko Legebiltzarreko bozeramailearen ustez, “procés”-aren epaiketan subiranista katalanen liderrei “burua mozten” saiatu dira “eskarmentu” gisa. “Duintasun pertsonal, politiko eta demokratikoaren kontzeptuari benetako edukia eman diote posizio baketsu, demokratiko eta politikotik. Hala egin dutenei nire errespetua, begirunea, aitortza eta elkartasuna erakusten diet”, esan du
EAJ-PNVk pozez hartu du Legebiltzarrak aho batez onartu izana torturaren biktimak aitortu eta erreparatzea
EKA. 20 | Eusko Legebiltzarra

Estreinakoz babestu dute legebiltzar-talde guzti-guztiek ekimen bat errealitate “arbuiagarri” hori ikustarazteko eta pairatu dutenak babesteko. “Elkarrekin pausoak ematen jarraitu behar dugu bizikidetza finkatzeko”, adierazi du Iñigo Iturratek
EAJ-PNVren Napar Buru Batzarrak bere “poztasun handia” adierazi du Unai Hualde Foru Parlamentuko presidente aukeratua izan delarik
EKA. 19 | NBB

EAJ-PNVren Napar Buru Batzarrak (NBB) bere “poztasun handia” adierazi du Unai Hualde EAJren herrialde exekutibako burua Nafarroako Presidente aukeratua izan delarik. “Urrats handia eta garrantzitsua da azken legealdi honetan eta aurreko urteotan ere hainbat pertsonak borrokatu duten Nafarroa anitz eta aurrerakoiaren irudia lortzera begira”
Urkullu Lehendakariak Euskadi Basque Country Egunaren lehen edizioa inauguratu du
EKA. 19 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu Lehendakariak “Abangoardia maite duen antzinako herria” jardunaldia inaguratu du, honekin Euskadi Basque Country Eguna-ren lehenengo edizioa ospatu da, Euskadi-Basque Country herrialde marka bultzatzeko urteko jardunaldia