EAJ-PNVk  alde biko harremana aldarrikatzen du, Estatuaren menpe egon gabe  herri honen eskubideak bermatuko dituena
2019 AZA. 28 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVk alde biko harremana aldarrikatzen du, Estatuaren menpe egon gabe herri honen eskubideak bermatuko dituena

Joseba Egibar bozeramailearen esanetan, gaur egungo eredua “agortuta” dago eta ezinbestekoa da “ahalik eta akordiorik zabalenarekin“ etorkizuna irabazteko tresna berriak diseinatzea. “Daukaguna defendatzea eta autogobernua eguneratzea. Hori da lantaldearen eginkizuna, eta guk lan egingo dugu ahalik eta adostasunik zabalenarekin egitera begira”
Ortuzar EAJ-PNVren ordezkaritzako buru Europako Alderdi Demokratak Parisen gaur eta bihar egingo duen Kontseiluan
2019 AZA. 28 | EBB

Europako Alderdi Demokratak bere barne antolaketa eraberritzeari ekingo dio egunotan, eta EBBko buruak presidenteorde izaten jarraituko du; halaber EAJ-PNVren ardurapean egongo da Europako Institutu Demokrataren Idazkaritza Nagusia
Aitor Urrutia: “Kooperatiben Legeak euskal ekonomia osoarentzat funtsezkoa den sektore baten lehiakortasuna hobetuko du”
2019 AZA. 27 | Eusko Legebiltzarra

Lan eta Justizia Batzordeak argi berdea eman dio gaur Kooperatiben Legeari, EH Bilduren eta PPren babesarekin. “Gaurko adostasun politikoak kooperatibismoaren munduan lortutako akordioa indartzen du”, adierazi du Aitor Urrutia jeltzaleak
Izaskun Bilbaok Europako Batzorde berria babestu du, eta interesen gainetik balioak lehenestea espero du
2019 AZA. 27 | Europako Legebiltzarra

Izaskun Bilbao Barandica Europako Parlamentuko EAJ-PNVko diputatuak gaur iragarri du bere alderdiak, Úrsula Von der Leyen alemaniarra buru duen Europako Batzorde berria babesten duela "emakume- ikuspegiarekin kudeatzea" espero duelako, bere gobernu-ekintza balioak interesen gainetik lehenetsiz garatu dezakeela erakutsiaz
2019 AZA. 27 | Kongresua

EAJ-PNVk ez du 'Dekretu Digitala' deiturikoa onartzen, administrazio autonomikoetan "egitatearen bidetik esku hartzea" dakarrelako

Kongresuko Diputazio Iraunkorrean, Mikel Legarda diputatu jeltzaleak gaia "ahalik eta azkarren bideratzeko" eskatu dio Espainiako Gobernuari
Ortuzar Cambio16 saria jasotzean: “Gogoan izan ezazue EAJ-PNV elkarrizketa eta akordioaren bidez aurrera egiteko guztietan”
2019 AZA. 27 | EBB

EBBko presidenteak jaso du argitalpen horrek EAJ-PNVri eman dion saria “125 urtetan bere jardun politikoaren ezaugarri nagusia izan delako akordioa eta adostasuna bilatzea”
Bildarratzek transferentziak garatzeko PSOErekin lortutako konpromisoetan “sakontzea” aldarrikatu du Sanchez izendatzeko EAJ-PNVren aldeko botoa bilatzen bada
2019 AZA. 26 | Senatua

EAJ-PNVko senataria Vox-i lerro demokratikoa jartzearen alde agertu da eta atzo egin zituzten adierazpenak “genero politikan direnaren adibide” direla esan du, “baina berdin izan daiteke migrazioan, eskubide historikoen arloan, Autonomia Erkidegoei dagokienez...”
EBB-ren adierazpena Emakumeenganako Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Egunean
2019 AZA. 25 | EBB

EBB-ren adierazpena Emakumeenganako Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Egunean

Gaur, azaroak 25, Nazio Batuen Batzar Nagusiak hala erabaki zuenez geroztik ‘Emakumeenganako Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Eguna‘ den honetan, EAJ-PNVren Euzkadi Buru Batzarrak, beste behin ere, emakumeen aurka gauzatutako indarkeria-adierazpen guztien aurkako gaitzespena adierazi nahi du, eta gaitz horretatik libre egongo den gizarte bat eraikitzeko konpromisoa agertu nahi du
Ortuzar Sukarrietan: “EAJ-PNVk foro guztietan defendatuko du Euskadik bere etorkizuna askatasun osoz erabakitzeko daukan ahalmena”
2019 AZA. 24 | EBB

EBBko presidenteak proposamen bat zabaldu die estatuko alderdi guztiei, denon artean eta talde jeltzalearen laguntzarekin “hesi demokratikoa” jartzeko Vox isolatzeko eta erakundeetan eragiteko ahalmen politikorik izan ez dezan
EAJ-PNVko 16 emakume eta gizonek akreditazioak aurkeztu dituzte Gorteetako euskal ordezkaritza nagusia osatzera begira, Kongresuan eta Senatuan Taldea osatuko duen bakarra
2019 AZA. 21 | Berria

Madrilgo ordezkaritza jeltzaleak legealdi berriari ekingo dio helburu hirukoitza gogoan: hautesleekin hitzemandako konpromisoa betetzea, Euskal Agenda; erakundeen egonkortasuna sustatzea, bete beharreko erronkei eta aldarazpenei ekiteko; eta ultraeskuinekoei aurre egitea