Urkullu Lehendakariaren eta Jaurlaritzaren sendotasuna nabarmendu du EAJ-PNVk
IRAILAK 20 | Eusko Legebiltzarra

Urkullu Lehendakariaren eta Jaurlaritzaren sendotasuna nabarmendu du EAJ-PNVk

Joseba Egibar bozeramaile jeltzalearen ustez, Eusko Jaurlaritzak egonkortasuna finkatu du Euskadin: herriarekin konprometituako egonkortasuna, ekonomikoki fidagarria, sozialki progresista eta, politikoki, konprometitua autogobernua eguneratzeko beharrezko autoestimarekin eta autoexijentziarekin. “Ez dugu subordinazioan sinisten, bai, ordea, egitura propioetan”

BIDEOAK

Itxaso Atutxak baieztatu du PSOEren eta Podemosen arteko negoziaketan batu direla “gosea eta jateko gogoa”
IRA. 10 | BBB

Bizkai Buru Batzarreko presidenteak esan du ez duela ulertzen Sánchezek darabilen “lan egutegia”, eta Unidas Podemosi txarretsi dio “egoera eta politika zehatzetara jaisteko orduan” adosteko erakutsi duen gaitasun eskasa
Ortuzarrek “sainetetzat” jo du Sánchezen inbestidura prozesua eta “negoziaketa serio, diskretu eta errespetuzkoa” irekitzea eskatu dio jeltzaleen babesa nahi badu
ABU. 30 | EBB

Zarautzen, jeltzaleek urtero egin ohi duten ekitaldian, Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak berretsi du EAJ-PNV alderdia PSOEk lideratutako Gobernua babesteko prest egongo litzatekeela: “Hauteskundeak berriro errepikatzea erabateko arduragabekeria izango litzateke”
EAJ-PNVk abstentzioa bozkatuko du Pedro Sánchezen inbestiduraren lehen bozketan. “Guk ezin dugu atxikimendu huts batekin bat egin”
UZT. 23 | Kongresua

Aitor Estebanek hautagai sozialistari planteatu dio aukera “baliatzea” “giro politikoa lasaitzeko, Estatu eredu berri bat ahalbidetzeko eta pendiente dauden erronkei aurre egiteko”
EAJ-PNVk eta PSE-EEk oposizioko taldeei deitoratu diete Batzar Nagusietako batzarren funtzionamendua blokeatzen saiatu izana
UZT. 22 | Bizkaia BBNN

Egin duten galdera da zeintzuk ote diren alderdi hauetako buruek Mahaietako Presidenteorde eta Idazkari izateari muzin egiteko arrazoiak
EAJ-PNVk Ikurrina aldarrikatu du “komunitatea egiten duen sinbolo gisa”
UZT. 13 | BBB

EAJ-PNVk Ikurrina aldarrikatu du “komunitatea egiten duen sinbolo gisa”

Euskal bandera lehen aldiz igo zen egunaren 125. urteurrena bihar bertan beteko delarik, Itxaso Atutxak baieztatu du talde jeltzaleak lanean jarraituko duela “Ikurrina beste nazio errealitateen pare egon dadin; errespetuan oinarrituta eta inolako inposaketarik gabe”
Itxaso Atutxak baieztatu du Euskal Agenda eta ez birzentralizatzeko asmoa jaso beharko liratekeela PSOE eta Podemos alderdien arteko akordioan, EAJren babesa nahi izatekotan
UZT. 09 | BBB

BBBko presidente andreak Estatuan gobernatzeko aukerarik duten alderdiak deitu ditu negoziatzera eta hitz egitera, hauteskundeak azaroaren 10ean errepikatu behar izatea “zentzugabekeria handia” izango litzatekeelako
Maitane Ipiñazar, EAJ-PNVren legebiltzarkide berria Amaia Arregiren ordez
UZT. 02 | Eusko Legebiltzarra

Maitane Ipiñazar, EAJ-PNVren legebiltzarkide berria Amaia Arregiren ordez

Arregik asteburuan uko egin dio eusko legebiltzarkide aktari. Diru Sarrerak Bermatzeko Errentaren aldaketaren tramitazioaren defentsa izan da bere azken interbentzioa Legebiltzarrean
Gobernu paritarioa osatu du Unai Rementeriak berriro ahaldun nagusi aukeratua izan ostean, EAJ-PNVko 7 diputatu eta PSEko beste birekin
EKA. 27 | Bizkaia BBNN

Rementeriak azpimarratu du talde “indartsua” dela “esperientzia eta ilusioz beteta”, “lana, zintzotasuna eta humiltasunetik” erakutsiko du Bizkaiarentzako gobernu on bat dela.
Unai Rementeria: “Egiteko sasoia da; lau urte ditugu Bizkaia handiago egiteko”
EKA. 27 | Berria

Unai Rementeria: “Egiteko sasoia da; lau urte ditugu Bizkaia handiago egiteko”

Bizkaiko ahaldun nagusia izendatzeko osoko bilkuran, EAJ-PNVko hautagaiak adierazi du “herrialdeko hirugarren iraultza handia aktibatzeko” sasoia iritsi dela “iraultza industrialaz eta Guggeheimaren iraultzaz geroztik”