BIDEOAK

EAJ-PNVk, Ganberako hainbat alderdirekin batera, Errege Etxearen jardunari buruzko Ikerketa Batzordea eratzea eskatu du
MAR. 19 | Kongresua

Aitor Estebanek baieztatu duenez “demokrazia batek ezin du beste aldera begiratu bere instituzioetako batean halako portaera larriak eman direla egiaztatzen denean”
Aitor Estebanek EAJ-PNVren babesa adierazi du Espainiako gobernuak Koronabirusaren krisia gainditzeko hartu dituen neurrien aurrean, baina Sánchezi eskatu dio salbuespen egoera hau “behar baino gehiago” ez luzatzea
MAR. 18 | Kongresua

Diputatuen Kongresuan gaur egin den Ezohiko Bilkuran, bozeramaile jeltzaleak nabarmendu du “likidezia bermatu beharra dagoela” enpresen itxiera saihesteko. Ildo beretik deitoratu du Europa ez dela behar den neurria ematen ari, eta biktimak eta langileak gogoratzeko hitzak esan ondoren erreklamatu du “osasun krisiei aurrea hartzeko eta alerta-egoerak antzemateko nazioarteko sistema” abian jartzea
A-5aren inguruan Euskadiko alderdi politiko guztiek adierazi duten adostasuna “albiste bikaina” da Itxaso Atutxaren esanetan
MAR. 17 | BBB

BBBko presidenteak baieztatu du talde politikoek biztanleriari erakutsi diotela “guztion lana dela Euskadiri ez ezik mundu osoari eragiten dion pandemia hau geldiarazten saiatzea”
Leixuri Arrizabalagaren hitzetan koronabirusa ezin da hauteskunde garaiko eztabaidagai bilakatu eta erantzukizunez jokatzea eskatu du
MAR. 12 | EBB

EAJ-PNVk Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeetan Bizkaian aurkeztuko duen zerrendaburuak esan du hau ez dela “krisi politikoa, osasun krisia baizik”, eta bai herritargoak bai ordezkari politikoek “eskuduntza duten agintariek une bakotxean emongo deuskuezan gomendioak” bete behar ditugula
Leixuri Arrizabalagaren esanetan ezkerrekoen ardatzak ez du edukirik, eta “guztiz desegoki” jo du euskal hiritargoarentzat
MAR. 10 | Bizkaia

Bizkaiko hautagaiak adierazi du hainbat gai daudela Elkarrekin Podemos, PSE eta EH Bildu elkarrengandik erabat aldentzen dituztenak, eta galdetu du zer gairen inguruan adostuko luketen eta zeri uko egiteko prest egongo liratekeen
Urkullu “gogotsu, betiko konpromiso sendoarekin eta betiko ilusioarekin” aurkeztuko da berrautaketara
MAR. 07 | EBB

Gasteizko Europa Jauregian egin da gaur Eusko Legebiltzarrerako apirilaren 5eko hauteskundeetara EAJ-PNVk eramango dituen zerrendak osatzen dituzten 38 emakumeak eta 37 gizonak aurkezteko ekitaldia. “Jokoan dugu Euskadiren etorkizuna, dena eman behar dugu kanpaina honetan. Mobilizazioa!”, aldarrikatu du Ortuzarrek
Lege Proiektuak aurkezteko orduan “ausardiaz” ekitea eskatu dio Espainiako Gobernuari Aitor Estebanek
MAR. 05 | Kongresua

“Los Desayunos de TVE” telebista saioan egin dioten elkarrizketan, bozeramaile jeltzaleak gogora ekarri du aldarazpen batzuk egiteke daudela, besteak beste Mozal Legearena, eta Espainiako Gobernuari eskatu dio koronabirusaren inguruko mezu instituzionalak koordinatzea
EAJk Kongresura eramango du espetxeetan berdintasuna aldarrikatzeko eta espetxe politiketan genero-ikuspuntua txertatzeko ekimena
MAR. 03 | Kongresua

Euskadiren etorkizunari aurre egiteko
OTS. 29 | BBB

Euskadiren etorkizunari aurre egiteko "zorroztasunez, elkartasunez eta taldean" lan egingo duten 25 emakume eta gizonak aurkeztu ditu Itxaso Atutxak

Leixuri Arrizabalagak, Eusko Legebiltzarrerako EAJ-PNVren Bizkaiko zerrendaburuak datozen urteetan aurre egin beharko zaien oinarrizko erronkak azaldu ditu: "Aukera berdintasuna, demografia, ingurumena, ekonomia eta Autogobernua"
Euskadiko eta Nafarroako eskuduntzak errespetatzea eskatu dio Josune Gorospek Garzón ministroari, eta gomendatu dio “titular  deigarrien bila ez joatea”
OTS. 28 | Kongresua

Euskadiko eta Nafarroako eskuduntzak errespetatzea eskatu dio Josune Gorospek Garzón ministroari, eta gomendatu dio “titular deigarrien bila ez joatea”

Diputatu jeltzaleak gogora ekarri du `BEZa gabe´ goiburua daramaten publizitate kanpainak desagerrarazi beharko liratekeela “zergak ez ordaintzeko kultura zabaldu ez dadin”