EAJ-PNVk Ikurrina aldarrikatu du “komunitatea egiten duen sinbolo gisa”
UZTAILAK 13 | BBB

EAJ-PNVk Ikurrina aldarrikatu du “komunitatea egiten duen sinbolo gisa”

Euskal bandera lehen aldiz igo zen egunaren 125. urteurrena bihar bertan beteko delarik, Itxaso Atutxak baieztatu du talde jeltzaleak lanean jarraituko duela “Ikurrina beste nazio errealitateen pare egon dadin; errespetuan oinarrituta eta inolako inposaketarik gabe”

BIDEOAK

Maitane Ipiñazar, EAJ-PNVren legebiltzarkide berria Amaia Arregiren ordez
UZT. 02 | Eusko Legebiltzarra

Maitane Ipiñazar, EAJ-PNVren legebiltzarkide berria Amaia Arregiren ordez

Arregik asteburuan uko egin dio eusko legebiltzarkide aktari. Diru Sarrerak Bermatzeko Errentaren aldaketaren tramitazioaren defentsa izan da bere azken interbentzioa Legebiltzarrean
Unai Rementeria: “Egiteko sasoia da; lau urte ditugu Bizkaia handiago egiteko”
EKA. 27 | Berria

Unai Rementeria: “Egiteko sasoia da; lau urte ditugu Bizkaia handiago egiteko”

Bizkaiko ahaldun nagusia izendatzeko osoko bilkuran, EAJ-PNVko hautagaiak adierazi du “herrialdeko hirugarren iraultza handia aktibatzeko” sasoia iritsi dela “iraultza industrialaz eta Guggeheimaren iraultzaz geroztik”
EAJ-PNVk eta PSE-EEk Bizkaian gobernu akordioa izenpetu dute herrialdean egonkortasuna eta gobernagarritasuna bermatzera begira
EKA. 26 | BBB

Gobernu egitasmoak hamar ardatz ezartzen ditu bizitza kalitatea hobetzeko eta ongizate maila handiagoa eta pertsona guztientzat aukera berdintasun handiagoa bermatzeko
Itxaso Atutxak EH Bilduri gogoratu dio alderdi guztiek dutela autogobernuari buruzko “maximoen proposamen bat”, baina “akordio bat lortzea da gure xedea”
EKA. 18 | BBB

BBBko presidente andreak ez du ulertzen koalizioa zerk eraman duen Autogobernuaren lantaldean bere testu propioa aurkeztera, eta adituek estatus berriaren artikuludun testuaren aurkezpena atzeratzeko egin duten eskaria babestu du “horretarako arrazoiak izan badituztelako”
Ana Otadui:
EKA. 17 | Bizkaia BBNN

Ana Otadui: "Batzarkide guztien presidentea izan nahi dut, bai eta bizkaitar guztiena ere”

Ana Otadui Biteri jeltzalea izango da, bere bigarren agintaldian, Bizkaiko Batzar Nagusietako presidentea. Bizkaiko ganbera oso anitza da, bost alderdi daude bertan ordezkatuta eta beren artean Euzko Abertzaleak taldea da batzarkide gehien dituena. Hain zuzen ere, jeltzaleak dira 51 batzarkideetatik 25, eta lehen aldiz emakumeena izango da gehiengoa.
 Udal gobernuen eraketak argazki finkoa proiektatu du Euskadin
EKA. 15 | EBB

Udal gobernuen eraketak argazki finkoa proiektatu du Euskadin

EAJ-PNVk 122 alkatetza hartu ditu. Hiritarren botoek eta itunek egonkortasuna balioetsi dute. Euskadiko udalen mapak argazki finkoa proiektatzen du