Berriak

Bizkaia

EAJ-PNVk “euskararen kontrako eraso onartezin” jo du toki erakundeetan euskararen erabilera arautzen duen dekretuaren kontra PPk eta Vox-ek  auzitegira eraman duten errekurtsoa
URTARRILAK 22 | Kongresua

EAJ-PNVk “euskararen kontrako eraso onartezin” jo du toki erakundeetan euskararen erabilera arautzen duen dekretuaren kontra PPk eta Vox-ek auzitegira eraman duten errekurtsoa

Talde jeltzaleak baieztatu du hiritargo osoaren hizkuntza eskubideak Euskadin babestuta daudela, eta salatu duenez PPk eta Vox-ek “ez dute egia esaten eta nahita mezu faltsuak zabaltzen dituzte polemika eta zatiketa eragiteko, ibilbide kezkagarria hartuta”

BIDEOAK

Euzkadi Buru Batzarrak Iñigo Urkullu proposatuko du Lehendakarigai eta Bakartxo Tejeria Eusko Legebiltzarreko presidentegai
URT. 13 | EBB

Biek onartu dute Exekutiba jeltzalearen proposamena. Asteazkenean abiaraziko da Euskadiko 2020ko Hauteskundeetarako EAJ-PNVk aurkeztuko dituen zerrendak egiteko barne hauteskunde prozesua
Bere VIII. Batzar Nagusiari, EBB berritzeko prozesuari eta Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeetarako zerrendak osatzeari ekingo dio aurten EAJ-PNVk
URT. 09 | EBB

Bilbon uztailaren 11n eta 12an egingo dute jeltzaleek lau urterik behin egin ohi duten Batzar Nagusia, VIII.ena izango da aurten. Bertan aukeratuko dira EBBko Presidentea eta zortzi burukideak; Lehendakarirako hautagai jeltzalea martxoaren 7an emango da ezagutzera
Itxaso Atutxak baieztatu du berriz ere agerian geratu dela EAJ-PNVrena dela “Madrilen solaskide izateko gaitasuna duen euskal ahots bakarra”
URT. 08 | BBB

BBBko presidente andreak baieztatu du Andoni Ortuzarrek eta Pedro Sánchezek izenpetu duten akordioak talde jeltzalea abalatzen duela, EH Bildu “ERCren atzetik” doan bitartean “Madrilen jarrera propio eta bereizia erakutsi gabe”
Aitor Estebanek konfirmatu du EAJ-PNVko diputatuek baiezkoa bozkatuko dutela “Estatua gaur egungo krisi sakonetik ateratzen saiatzeko”
URT. 07 | Kongresua

Hitz egiteko izan duen tartean, Euskal Taldeko bozeramaileak gogora ekarri du talde jeltzaleak PSOErekin adostutako akordioan ezarri zituela heldu beharreko “erronkak” eta horiek gauzatzeko “hartuko den norabidea”
EAJren “kolaborazio leial eta zintzoa” eskaini dio Aitor Estebanek Espainian eratuko den Gobernuari, eta “ausardia eta neurritasuna” eskatu du “egiturazko arazo handiak termino demokratikoetan bideratzeko”
URT. 04 | Kongresua

Inbestidura debatean, sei diputatu jeltzaleek hautagai sozialistaren alde bozkatuko dute Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko elkarrizketa ahalbidetzeko akordioa adostu denez geroztik
Aitor Estebanek balorazio “positiboa” egin du Sánchezen diskurtsoaz, baina ohartarazi du gakoa izango dela gobernuaren eta parlamentuaren jarduna “nola zehaztu eta garatuko ote den”
URT. 04 | Kongresua

Euskal Taldearen bozeramaileak nabarmendu duenez “lehen aldiz, Espainiako Gobernurako hautagai batek aitortu du Euskadin eta Katalunian nazio nortasun auzia” dagoela, eta presidentegai sozialistari “neurritasuna” opatu dio alderdi batzuen aldetik jasoko duen “etengabeko erasoari” aurre egiteko orduan
Iñigo Iturrate:
URT. 03 | Eusko Legebiltzarra

Iñigo Iturrate: "EAJk Euskadiren interesak defendatuko ditu Madrilen, eta PSOErekin hitzartutako akordioa bete dadin lan egingo du"

ERCk eta PSOEk lortutako akordioa albiste ona dela uste du legebiltzarkide jeltzaleak, "etapa jasanezin bati amaiera" ematen diolako. "Beharrezkoa zen, behingoz, solaskide serio bat bere osotasunean, herritarren beharrei erantzuna emateko"
Urte berriari begira 'indarrak eta borondateak bateratzeko' deia egin du Iñigo Urkullu lehendakariak
2019 ABE. 31 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu Lehendakariak auzolanaren ideia aldarrikatu du herri gisa ditugun erronkei aurre egiteko, hala nola, enpleguarena, autogobernuarena edota erronka ekologiko eta demografikoa.
Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko  elkarrizketa ahalbidetzen duen inbestidura akordioa izenpetu dute EAJ-PNVk eta PSOEk
2019 ABE. 30 | Kongresua

Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko elkarrizketa ahalbidetzen duen inbestidura akordioa izenpetu dute EAJ-PNVk eta PSOEk

Andoni Ortuzarrek eta Pedro Sánchezek Madrilen izenpetu dute hamabi puntuko dokumentua, EAJ-PNVko sei diputatuek hautagai Sozialistari emango dioten baietza eta Gernikako Estatutuaren arabera falta diren transferentziak burutzeko konpromisoa jasotzen dituena