BIDEOAK

21 gaztek lehen sektorean garatuko dituzte beren enpresa proiektuak, Aldundiaren laguntzarekin
UZT. 19 | Berria

Foru erakundeak 831.940 euroko laguntza eta aholkularitza teknikoa emango ditu proiektu horiek garatzeko, belaunaldi aldaketa xedetzat hartuta.
EAJ-PNVK Touring Kirol Elkartea eta futbol taldeko beteranoak omenduko ditu Madalenetako XII. haurren krosean
UZT. 18 | Berria

Urtero legez, ohitura osasungarriak sustatzea eta kirola eginez haurrek ondo pasatzea helburu hartuta jeltzaleek antolatzen duten lasterketan parte hartzera animatu dituzte Errenteriako neska-mutikoak
Iridoy:
UZT. 12 | Berria

Iridoy: "Irunerako koherenteak diren politiken aldeko apustua egiten dugu"

EAJ-PNVk Irun, bere pertsonen eta gure boto-emaileen interes orokorra defendatuko eta beteko dugu. Oposizioa egin dugu, alternatiba bat proposatu dugu, eta horrela jarraituko dugu.
Xabier Ezeizabarrena Saenz  Batzar Nagusietako lehendakariaren hitzaldia
UZT. 02 | Berria

Xabier Ezeizabarrena Saenz Batzar Nagusietako lehendakariaren hitzaldia

Lau urteko ibilbide politikoa hasten ari gara, Batzar Nagusiak eratuta eta Markel Olano diputatu nagusiak gidatuko duen foru gobernu berria izendatuta. Erakunde hau gidatzeko agindua hartu nuenean, orain hamabost egun eskas, etorkizunari begiratu nion eta esan nuen etorkizuna deskubritu ez baizik eraiki egiten dela, eta era askotako etorkizunak daudela. Guri politika eginez dagokigu geroa eraikitzea, baina ez nolanahiko politika eginez. Itxaropena dakarren politika behar dugu, ardatza giza duintasuna izango duena, pertsonaren eta herriaren eskubideak garatuz.
Euskaraz bizi nahi dugulako
UZT. 02 | Berria

Euskaraz bizi nahi dugulako

Euskaldunok ditugun altxor zaharrenetakoa dugu gure hizkuntza, EUSKARA. Gaur arteko ibilbide luze honetan, EUSKARA desagertzeko arriskuan ere egon da, urte askotan honen erabilera debekatua eta zigortua izan delarik. Honi aurre egiteko, EUSKARAren aldeko lan konstantea egin da, azken hamarkadetan ezagutza eta erabilera sustatzeko kontsentsu politiko zabalak lortu direlarik.
Markel Olano da Gipuzkoak etorkizunera begira dituen erronkei aurre egiteko behar duen Diputatu Nagusia
EKA. 28 | Berria

Maria Eugenia Arrizabalaga: “EAJ-PNV Batzarkide taldeko kideok ez degu zalantzarik egiten, Gipuzkoa lurralde sendoagoa, ekonomikoki aurreratuagoa eta sozialki kohesionatuagoa izateko Markel Olanok, Diputatu Nagusi bezala, eta izendatuko duen lan-taldeak, lan gogorra bezain bikaina egingo duela”
Oraingo ongizatea ez ezik, elkarlanean gipuzkoar guztion etorkizuna bermatzeko oinarri sendoak eraikiko ditugu