Klimaren aldaketa, eredu soziala eta lehiakortasuna, Europako hurrengo legealdirako gakoak Izaskun Bilbaoren aburuz
EKA. 03 | Europako Legebiltzarra

Europako Parlamentuko diputatuak Radio Euskadin laburbildu ditu Europako iragan hauteskundeek utzi duten emaitza, Bilbaoren esanetan “oso arrakastatsuak” izan direnak
Euskadik enpresei lagunduko die funts berria sortuaz
EKA. 01 | Berria

Euskadik enpresei lagunduko die funts berria sortuaz

Lakuak 2019an bultzatuko du 250 milioirainoko arrisku kapitaleko funtsa
Ortuzarrek uste du M-26ko hauteskundeek Europako erakundeei “bizitasun handiagoa” emango dietela EBri planteatzen zaizkion erronka handiei aurre egiterako orduan
MAI. 31 | EBB

EBBko presidente eta EAD-PDEko presidenteordeak gaur hitz egin du Amerikako Erakunde Demokrata Kristaua (ODCA) egunotan Costa Rican egiten ari den Osoko Bilkuran
Euskadiko selekzioak golik gabeko berdinketa lortu du Panamako selekzioaren kontra jokatu zuen lagunartekoan
MAI. 30 | Berria

Barakaldokoak hamaikako indartsua osatu zuen, Iñigo Martínez Athletic Clubeko zentral internazionalarekin. Euskal taldea osatu zuten aurten goreneko kategorian jokatu duten hamar jokalarik. Lehen mailakoa ez den bakarra izan da Athletic-eko harrobiko Gaizka Larrazabal.
Ortuzarrek gaur hitz egingo du Amerikako Demokrazia Kristauak (ODCA) Costa Rican egingo duen Kongresuan
MAI. 30 | EBB

Euzkadi Buru Batzarreko presidente eta Europako Alderdi Demokratako presidentea atzo batzartu zen Hego Amerikako hainbat politiko eta buruzagirekin
EAJ-PNVk garaipen eztabaidaezina lortu du hiru hiriburuetan eta EAEko hiru Lurraldeetan eta baita Europarako Hauteskundeetan ere