Memoriaren Eguna: iraganaren memoria
2019 AZA. 14 | Eusko Legebiltzarra

Memoriaren Eguna: iraganaren memoria "kritiko eta justifikaziorik gabea" aldarrikatu du EAJk, elkarbizitzaren bidean aurrera egiteko

Legebiltzar-taldeak parte hartu du gaur Eusko Legebiltzarrak indarkeriaren biktima guztiak omentzeko egin duen ekitaldian, "guztiek, bazterketarik edo parekotasunik egin gabe, oroimena eta duintasuna merezi dutelako". Bakartxo Tejeria eta Iñigo Urkullu izan dira ekitaldiaren buru
EAJ-PNVk orain arte galdutako denbora eta Vox-en goraka tamaldu ditu baina PSOEk eta Podemosek iragarri duten aurre-akordioa balioetsi du
2019 AZA. 12 | EBB

“Jarrera bat edo beste izango dugu egitasmoaren eta neurrien arabera eta, jakina, eratuko den Gobernuak estatu barruan euskal eta kataluniar nazioekin dagoen lurralde arazoari konponbidea ematen bazaio“
Ortuzar: “Sánchezek inbestidura eta gobernagarritasun akordioa saiatu beharko luke zentsura mozioa babestu genuen taldeekin”
2019 AZA. 12 | EBB

Iñigo Iturrate Nairobin dago, munduko agintariekin batera, Biztanleriari eta Garapenari buruzko Nazioarteko Goi Bileran
2019 AZA. 12 | Eusko Legebiltzarra

Gobernuek, Nazio Batuetako agentziek, gizarte zibilak eta munduko liderrek berdintasunaren, ugalketa-osasunaren edo pobreziaren arloan lortutako aurrerapenak aztertuko dituzte hiru egunez, eta zehaztuko dituzte pertsona guztien eskubideak ziurtatzeko etorkizuneko ekintzak. Elkarrizketa bai, baina ekintza eta erabakiak ere bai, Iturrateren hitzetan, "emakumeek eta neskek urte asko daramatzatelako mundu justua itxaroten eta haren alde borrokatzen
Bernardo Atxaga, Letren sariduna
2019 AZA. 11 | Berria

Bernardo Atxaga, Letren sariduna

Euskal idazleak saria jaso du “euskararen eta gaztelaniaren modernizazioari eta nazioarteko proiekzioari egin dien ekarpenagatik”
EAJ-PNVk berriz ere irabazi du Hauteskunde Orokorrak EAEko hiru Herrialdeetan
2019 AZA. 10 | EBB

EAJ-PNVk berriz ere irabazi du Hauteskunde Orokorrak EAEko hiru Herrialdeetan

Jeltzaleek deitoratu egin dute Estatuan ultraeskuindarrek izan duten igoera eta alderdi politikoei dei egin die “amore eman ez dezaten” eta “gutxieneko batasun batetik, Vox-ek inolako disimulurik gabe apurtu nahi duen demokrazia sistema berma dezaten”
Euskadiko udalek beren lan-hizkuntza aukeratu ahal izango dute
2019 AZA. 09 | Berria

Euskadiko udalek beren lan-hizkuntza aukeratu ahal izango dute

Amaiera emango zaio,beraz, arau bakarreko aldiari. Udalek euskara hutsean lan egin ahal izango dute, hiritarrek beraiekin gaztelaniaz jarduteko duten eskubidea errespetatuz, betiere.
EAJ-PNVk euskal herritarren botoa eskatu du “Madrilen inoiz baino indartsuagoak izateko, Euskadiren defentsarako lehen lerroan egoteko”
2019 AZA. 08 | EBB

Bilboko Areatzan elkartu diren 3.500etik gora lagunen aurrean, Ortuzarrek, Urkulluk, Estebanek, Otaolak eta Vaquerok erantzun bateratua eman dute ilegalizazio mehatxuen aurrean “Espainiako ultraeskuindarrek ezin izango dute EAJrekin”
2019 AZA. 08 | Donostia