EAJ-PNVk Podemosekoei galdetu die jeltzaleen botoak zertarako nahi dituzten: “Berriro ere adosteko gai ez zaretela erakusteko?”
2019 AZA. 07 | EBB

Ortuzarrek Vitoria-Gasteizen salatu du PP iparra galduta dabilela: “Marotok ere ez die Araban botoa eman nahi”; Urkullu lehendakariak Eusko Jaurlaritzaren indarrarekin alderatu du Espainiak une honetan bizi duen paralisia.
Araba eta Euskadi Madrilen egotea bermatzen duen bakarra EAJ-PNV dela baieztatu du Aitor Estebanek
2019 AZA. 07 | Araba

Diputatuen Kongresurako hautagai jeltzaleak Euskal Taldeak herrialde honentzat ekarri dituen lorpenak zerrendatu ditu, hauen artean Forondako aireportuan 24 orduko zerbitzua berreskuratu izana, Goi Nerbioiko saneamendu sarea hobetzeko lanak, ureztatze sistemen garapena, AHT Vitoria-Gasteizen lur azpitik sartzeko proiektua, Jundizeko plataforma logistikoa edo hainbat trenbide pasabide kentzeko proiektuak
Ortuzarrek Pedro Sánchezi ohartarazi dio EAJ “oso urrun” izango duela Aznarren politiketara itzultzen bada
2019 AZA. 06 | EBB

EBBko buruak Beasainen gaitzetsi du Espainiako presidenteak Zigor Kodea aldarazi nahi duela erreferendumak zigortzeko, eta Borrell ministroaren kontra hitz egin du EAJk Eskoziako alderdiekin izan zituen harremanak zelatatzea agintzeagatik
Madrilen Euskal Talde indartsua erreklamatu du EAJ-PNVk Euskadiko industria eta enplegua defendatzera begira
2019 AZA. 06 | Araba

Aitor Estebanek aurreratu du ekonomiaren eta industriaren garapenerako bultzatuko duen eredua klima aldaketaren kontrako borrokaren eta ingurumena babesteko ekimenaren eskutik joango dela
Euskal erakundeetara trenbidearen transferentzia aldarrikatu du Joseba Agirretxeak
2019 AZA. 05 | Gipuzkoa

“Gipuzkoaren bertebrazio elementu bat da Irun-Brinkola linea eta gurea izanda, Euskaditik hobeto kudeatuko dugu”, esan du jeltzaleak
2019 AZA. 05 | EBB

Atzoko debatearen emaitza bakarra kategoria politiko berri bat izan dela deitoratu du Ortuzarrek: "Alferreko botoa"

EBBko presidenteak eta Aitor Estebanek Basaurin salatu dute PP eta Ciudadanos-en “isiltasuna” Vox-ek EAJ ilegalizatuko duela esanez egin dituen mehatxuen aurrean,eta euskal herritarrei eskatu diete isiltasun hori igandean boto jeltzaleen “zaratarekin” borrokatzea.
Hezkuntza eskumen inbasiotik babesten duen bakarra EAJ-PNV dela baieztatu du Estebanek
2019 AZA. 05 | Bizkaia

Diputatuen Kongresurako Bizkaiko hautagaiak aurreratu duenez “borrokan jarraituko dugu gure beka sistemaren kontrako errekurtso zentzugabeak erretiratuak izan daitezen”
EBBren adierazpena Vox-ek EAJ-PNV ilegalizatzea bultzatzeko egin dituen mehatxuen aurrean