Agirretxea: “Hauteskundean ditugu batzuen gaitasunik ezak behartu dituelako”
URR. 09 | Gipuzkoa

Agirretxea: “Hauteskundean ditugu batzuen gaitasunik ezak behartu dituelako”

Eibarren izandako lan-bileran Joseba Agirretxea diputatuak azpimarratu du bizi dugun egoera honek gizartean haserrea eta desilusioa sortu duela, baina buelta eman behar zaiola egoerari jendearen haserrea boto aktiboa bilakatuz.
EAE eta Iparraldea, elkarrekin  eta inoiz baino batuago “Brexit”ari aurre egiteko
URR. 07 | Berria

EAE eta Iparraldea, elkarrekin eta inoiz baino batuago “Brexit”ari aurre egiteko

"Ezinbestekoa da indarrak batzea Europako Batasuneko periferian gera ez gaitezen”, zehaztu du Lehendakariak. EAEk eta Iparraldeko Elkargo Bakarrak esparru ezberdinetan lankidetza indartzea eta areagotzea adostu dute bidean datorren “Brexit” ari aurre egiteko, Erresuma Batuko prozesuak erregio biek partekatzen dituzten interesak “ahultzea” ekar lezakeelakoan.
Estebanek Sánchezi erantzun dio Estatutuarekin “berandu” dabilela, eta ohartarazi nahi izan du PSOEk Cs edo PPrekin bat egiten badu kaltetzeko baino ez dutela aipatuko
URR. 06 | Kongresua

Bilboko Deustu auzoan eskaini dituen adierazpenetan hautagai jeltzaleak baieztatu duenez “EAJ ekuazioan ez badago, Euskadi ere ez da egongo”
Josune Gorospek nabarmendu du hauteskundeetako gastua %10 beheratzea “zinismo hutsa” dela, eta neurri horrek lurralde esparruko alderdiak kaltetzen dituela salatu du