Euzko Gaztedi-EGI eta EAJ-PNV, klima aldaketaren kontrako borrokan bat eginik
IRA. 28 | EBB

Euzko Gaztedi-EGI eta EAJ-PNV, klima aldaketaren kontrako borrokan bat eginik

Alderdi Egunaren bezperan, Ortuzar, Urkullu, Suso, Atutxa eta Zarate dozenaka gazte jeltzaleren ondoan izan dira Forondako zelaietan zuhaitz bat landatzean egin den ekitaldi sinbolikoan
Itxaso Atutxak euskal hiritargoari eskatu dio A-10ean bozkatzera joatea “beste batzuek” Euskadiri dagokiona erabaki ez dezaten
IRA. 27 | Bizkaia

Hauteskundeak errepikatu beharrak eragin duen “haserre orokor” horrek abstentzioa areagotu beharrean hautesleria “bere botoarekin erabakitzera” eramatea espero du BBBko presidenteak
Izaskun Bilbao Barandica berrizendatu dute Europako Parlamentuaren ordezkari andetar komunitatearentzat
IRA. 26 | Europako Legebiltzarra

Izaskun Bilbao Barandica, Europako euskal diputatua, gaur goizean izendatu dute Bolivia, Kolonbia, Ekuador eta Peru herrialdeak hartzen dituen andetar komunitatearekiko harremanez arduratzen den Europako Parlamentuaren ordezkaritzaren lehen presidenteorde
EAJ-PNVk bat egin du larrialdi klimatikoari buruzko adierazpenarekin, eta beroketa globala “premiazko erronka kolektibotzat” jo du
IRA. 26 | Eusko Legebiltzarra

Eusko Legebiltzarrak bat egin du aldaketa klimatikoaren ondorioak gutxitzeko neurriak sustatzeko eta hartzeko konpromisoa hartu duten erakundeekin. “Euskadik bide onetik aurrera darrai, baina guztion artean gehiago egin beharra daukagu”, baieztatu du Irune Berasaluze legebiltzarkideak
‘Euskadik aurrera darrai‘, ‘Euskadi sigue avanzando‘, EAJ-PNVk  datorren igandean Forondan ospatuko duen Alderdi Egunaren goiburua
IRA. 26 | EBB

‘Euskadik aurrera darrai‘, ‘Euskadi sigue avanzando‘, EAJ-PNVk datorren igandean Forondan ospatuko duen Alderdi Egunaren goiburua

Andoni Ortuzar eta Iñigo Urkullu izango dira jeltzaleen jai handiaren 43. edizioko ekitaldi nagusiko protagonistak. Klima aldaketaren erronkak denbora eta espazio nabarmenak hartuko ditu aurtengo ospakizunean
Itxaso Atutxak aurreratu du EAJ-PNVk ez duela inolako arazorik PSErekin batera Bizkaian aldaketa fiskalak bideratzeko
IRA. 25 | BBB

BBBko presidente andreak baieztatu du talde biek akordio batetara iristeko biderik onena bilatuko dutela “normaltasun osoz”, hau da, “beste dekretu baten bidez edo Batzar Nagusietan beste arau bat onartuaz”
IRA. 24 | Kongresua

Aitor Estebanek eskatu du diktadorearen gorpuzkiak albait arinen EL Pardora eramatea, eta “arraro” jo du halako egoerara iritsi behar izatea
Aberri Batzarrak A-10erako berretsi ditu A-28ean hiritarren babes handia jaso zuten zerrendak
IRA. 23 | EBB

2016an hauteskundeak errepikatu behar izan zirenean egin zuen modu berean, EAJ-PNVren organo gorenak aho batez onetsi du Euzkadi Buru Batzarraren eskaria
Urkullu Lehendakariaren eta Jaurlaritzaren sendotasuna nabarmendu du EAJ-PNVk
IRA. 20 | Eusko Legebiltzarra

Urkullu Lehendakariaren eta Jaurlaritzaren sendotasuna nabarmendu du EAJ-PNVk

Joseba Egibar bozeramaile jeltzalearen ustez, Eusko Jaurlaritzak egonkortasuna finkatu du Euskadin: herriarekin konprometituako egonkortasuna, ekonomikoki fidagarria, sozialki progresista eta, politikoki, konprometitua autogobernua eguneratzeko beharrezko autoestimarekin eta autoexijentziarekin. “Ez dugu subordinazioan sinisten, bai, ordea, egitura propioetan”
Iñigo Urkullu Lehendakariak hiru Herrialde-erronka handi planteatu ditu: demografia, aldaketa klimatikoaren aurkako borroka eta transformazio teknologikoa
IRA. 20 | Eusko Jaurlaritza

Legebiltzarraren urteko jardunari hasiera ematen dion Politika Orokorreko Osoko Bilkuran jardun du gaur Lehendakariak