Agirretxeak eskatu du listeriosi kasuen inguruko erantzukizunak  argitzea “zerk eta nork huts egin duen” ezagutu ondoren
IRA. 05 | Kongresua

Agirretxeak eskatu du listeriosi kasuen inguruko erantzukizunak argitzea “zerk eta nork huts egin duen” ezagutu ondoren

Osasun Batzordeko bozeramaile jeltzaleak bere “hurbiltasuna eta elkartasuna” adierazi die kaltetuei, eta administrazio eta eskuduntza mailen artean ezberdintzea eskatu du “dagokionari” erantzukizun politikoak eskatzeko
Ortuzarrek Sánchezi adierazi dio EAJ ez dela bere inbestidurarako “inolako oztopo” izango, baina PSOE eta Podemosi eskatu die euskal autogobernua “zorrozki errespetatzea”
IRA. 04 | EBB

EBBko presidentea eta Kongresuko Euskal Taldeko bozeramaile Aitor Esteban Ferrazen izan dira gaur arratsaldean, eta bertan batzartu dira sozialistekin eta, ordezkaritzako buru gisa, PSOEko idazkari nagusi eta Espainiako gobernuko funtzioko presidentearekin
EAJ-PNVk immigrazio politika europar orekatu bat eskatu du eta zera gehitu du: “Bien bitartean, migratzaileak itsasoan hiltzen uztea ez da alternatiba bat”
ABU. 30 | Kongresua

“EBk eta Estatuek ez badute inolako erreskate eta bilaketa aktiborik egiten, zilegi al da Aita Mari edo Open Arms bezalako ontziak oztopatu edo galaraztea, jakin badakigunean zenbat eta erreskate ontzi gutxiago egon orduan eta heriotza gehiago gertatzen direla?” galdetu dio bere buruari Mikel Legardak Mediterraneoko migrazio krisiari buruzko ez-ohiko osoko bilkuran
Ortuzarrek “sainetetzat” jo du Sánchezen inbestidura prozesua eta “negoziaketa serio, diskretu eta errespetuzkoa” irekitzea eskatu dio jeltzaleen babesa nahi badu
ABU. 30 | EBB

Zarautzen, jeltzaleek urtero egin ohi duten ekitaldian, Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak berretsi du EAJ-PNV alderdia PSOEk lideratutako Gobernua babesteko prest egongo litzatekeela: “Hauteskundeak berriro errepikatzea erabateko arduragabekeria izango litzateke”
Eusko Jaurlaritzak urte politikoko lehen Gobernu Kontseilua egin du Miramar Jauregian
ABU. 29 | Eusko Jaurlaritza

Ohitura duen bezala, Eusko Jaurlaritzak, gaur, ikasturte politiko berriko bere lehen Gobernu Kontseilua Donostiako Miramar Jauregian egin du. Donostiako alkate Eneko Goiak, Gipuzkoako diputatu nagusi Markel Olanok eta Gipuzkoako Batzar Nagusietako presidente Xabier Ezeizabarrenak harrera egin diete Iñigo Urkullu lehendakariari eta sailburuei.
Share proposamena aurkeztu du Iñigo Urkullu Lehendakariak Vatikanoan
ABU. 28 | Eusko Jaurlaritza

Share proposamena aurkeztu du Iñigo Urkullu Lehendakariak Vatikanoan

Iñigo Urkullu Lehendakaria, Kanpo Harremanetarako Idazkari Nagusi Marian Elorza eta Giza Eskubide, Bizikidetza eta Lankidetzaren Idazkari Nagusi Jonan Fernandez lagun zituela, Frantzisko Aita Santuak asteazken honetan San Pedro plazan ospatu duen Entzunaldi Publikoan izan da. Ondoren, Estatu Idazkari Pietro Parolin kardinalarekin Jauregi Apostolikoan egindako bilera pribatu batean Share proposamena aurkeztu du.
Ortuzar EAJ-PNVk 124 urte bete dituen egunean: “Ez dugu ahazten alderdia zertarako sortu zen: emakume eta gizon askeen Euskadi askea eraikitzea da gure xedea”
UZT. 31 | EBB

EAJk uztailaren 31n urtero egin ohi duen ospakizunean, EBBko presidenteak iragarri du talde jeltzaleak datorren urtean egin behar duen Batzar Nagusia egingo dela alderdiaren 125. urteurrena ospatzeko ekitaldien barruan
EAJ-PNVk abstentzioa bozkatu du Pedro Sánchezen  inbestiduraren bigarren bozketan, eta “berriz ere saiatzea” eskatu du
UZT. 25 | Kongresua

EAJ-PNVk abstentzioa bozkatu du Pedro Sánchezen inbestiduraren bigarren bozketan, eta “berriz ere saiatzea” eskatu du

Aitor Estebanek kritikatu duenez “gauzak behar ez zen eran egin dira”, “porrotetik ikastea” eskatu du eta bere taldea elkarrizketarako prest dagoela nabarmendu du.
EAJ-PNVk abstentzioa bozkatuko du Pedro Sánchezen inbestiduraren lehen bozketan. “Guk ezin dugu atxikimendu huts batekin bat egin”
UZT. 23 | Kongresua

Aitor Estebanek hautagai sozialistari planteatu dio aukera “baliatzea” “giro politikoa lasaitzeko, Estatu eredu berri bat ahalbidetzeko eta pendiente dauden erronkei aurre egiteko”
UZT. 22 | Kongresua