Aitor Estebanek balorazio “positiboa” egin du Sánchezen diskurtsoaz, baina ohartarazi du gakoa izango dela gobernuaren eta parlamentuaren jarduna “nola zehaztu eta garatuko ote den”
URT. 04 | Kongresua

Euskal Taldearen bozeramaileak nabarmendu duenez “lehen aldiz, Espainiako Gobernurako hautagai batek aitortu du Euskadin eta Katalunian nazio nortasun auzia” dagoela, eta presidentegai sozialistari “neurritasuna” opatu dio alderdi batzuen aldetik jasoko duen “etengabeko erasoari” aurre egiteko orduan
Iñigo Iturrate:
URT. 03 | Eusko Legebiltzarra

Iñigo Iturrate: "EAJk Euskadiren interesak defendatuko ditu Madrilen, eta PSOErekin hitzartutako akordioa bete dadin lan egingo du"

ERCk eta PSOEk lortutako akordioa albiste ona dela uste du legebiltzarkide jeltzaleak, "etapa jasanezin bati amaiera" ematen diolako. "Beharrezkoa zen, behingoz, solaskide serio bat bere osotasunean, herritarren beharrei erantzuna emateko"
2019 ABE. 31 | EBB

"Gure etorkizunaz arduratu nahi dugu, eta horretarako ezinbesteko diren tresnak beharrezkoak ditugu", azpimarratu du Egibarrek

"Eta horretarako funtsezkoa da lehendakariak proiektatzen duen determinazioa", gaineratu du
Urte berriari begira 'indarrak eta borondateak bateratzeko' deia egin du Iñigo Urkullu lehendakariak
2019 ABE. 31 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu Lehendakariak auzolanaren ideia aldarrikatu du herri gisa ditugun erronkei aurre egiteko, hala nola, enpleguarena, autogobernuarena edota erronka ekologiko eta demografikoa.
Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko  elkarrizketa ahalbidetzen duen inbestidura akordioa izenpetu dute EAJ-PNVk eta PSOEk
2019 ABE. 30 | Kongresua

Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko elkarrizketa ahalbidetzen duen inbestidura akordioa izenpetu dute EAJ-PNVk eta PSOEk

Andoni Ortuzarrek eta Pedro Sánchezek Madrilen izenpetu dute hamabi puntuko dokumentua, EAJ-PNVko sei diputatuek hautagai Sozialistari emango dioten baietza eta Gernikako Estatutuaren arabera falta diren transferentziak burutzeko konpromisoa jasotzen dituena