Euskal erakundeetara trenbidearen transferentzia aldarrikatu du Joseba Agirretxeak
AZA. 05 | Gipuzkoa

“Gipuzkoaren bertebrazio elementu bat da Irun-Brinkola linea eta gurea izanda, Euskaditik hobeto kudeatuko dugu”, esan du jeltzaleak
AZA. 05 | EBB

Atzoko debatearen emaitza bakarra kategoria politiko berri bat izan dela deitoratu du Ortuzarrek: "Alferreko botoa"

EBBko presidenteak eta Aitor Estebanek Basaurin salatu dute PP eta Ciudadanos-en “isiltasuna” Vox-ek EAJ ilegalizatuko duela esanez egin dituen mehatxuen aurrean,eta euskal herritarrei eskatu diete isiltasun hori igandean boto jeltzaleen “zaratarekin” borrokatzea.
Hezkuntza eskumen inbasiotik babesten duen bakarra EAJ-PNV dela baieztatu du Estebanek
AZA. 05 | Bizkaia

Diputatuen Kongresurako Bizkaiko hautagaiak aurreratu duenez “borrokan jarraituko dugu gure beka sistemaren kontrako errekurtso zentzugabeak erretiratuak izan daitezen”
EBBren adierazpena Vox-ek EAJ-PNV ilegalizatzea bultzatzeko egin dituen mehatxuen aurrean