Ortuzar: “EAJ-PNV  eta Geroa Bairen asmoa da Nafarroan finkatzea elkarbizitzan eta askatasunetan urratsak ematen jarraituko duen Gobernu aurrerakoia”
EKAINAK 20 | Berria

Ortuzar: “EAJ-PNV eta Geroa Bairen asmoa da Nafarroan finkatzea elkarbizitzan eta askatasunetan urratsak ematen jarraituko duen Gobernu aurrerakoia”

EBBko presidenteak “aukera nahikoak” ikusten ditu “denon artean Espainiako Gobernua osatzeko alternatiba iraunkor eta koherentea eraiki ahal izateko”, baina beharrezko jotzen du Pedro Sánchezek “gurekin hitz egitea eta norekin eta zertarako esatea”

BIDEOAK

Podemosen oportunismoa salatu du EAJ-PNVk, arriskuan jartzen baitu pentsio sistema publikoaren aldeko martxoko akordio politikoa
APIRILAK 12 | Eusko Legebiltzarra

Josune Gorospek uste du gaur Ganberan izandako eztabaidaren bidez Podemosen helburua ez dela pentsiodunen egoera hobetzea, baizik eta EAJ presionatzea, bere jarduera politikoa baldintzatzeko. “Pentsioak eta aurrekontuak modu zentzugabean nahasten dituzte; hori eztabaida faltsutzea da, eta herritarrei iruzur egitea. Ate guztiak ixten dizkiete elkarrizketa-aukerei eta Euskadiren aurrerapenari”
Getxok Euskararen Laguna diren saltokien sarea aurkeztu du
APIRILAK 11 | GETXO

Getxok Euskararen Laguna diren saltokien sarea aurkeztu du

Helburua da merkataritzan euskararen erabilera bultzatzea, udalerriko dendariek eta ostalariek adierazitako borondatea oinarri gisa hartuta
Industria intentsibodun eta teknologia berritzailedun herrialde moduan aurkeztu du Euskadik bere burua Erresuma Batuan
APIRILAK 11 | Eusko Jaurlaritza

Euskadik energiaren sektorean ezagutza eta balio erantsia eskaini ditu Londresera eginiko merkataritza misioaren lehen jardunaldian
Bildarratzek txalotu egin du Alderdi Popularrak Senatuan onartu izana Euskadin babestu ez zuen Legebiltzarraren bake eta elkarbizitzaren inguruko ekimena
APIRILAK 11 | Senatua

Bere esanetan, “jauzi garrantzitsua da giza eskubideen urraketa sufritu duten biktima guztiak aintzat hartzea” eta “presoen egoerarekiko sentiberatasuna agertzea gizarteratzea aipatzerakoan”, terrorismoarekin lotutako pertsonen omenaldiak errefusatzeaz gain.
Suso: “Gasteizek aurrera egin dezan egin ziren ia proiektu guztiak burutzen lortzen ari gara”
APIRILAK 11 | ABB

Araba Buru Batzarreko presidenteak EAJ-PNVri Estatuko aurrekontu orokorrak babesteko eskatzen zaion jarrera bera eskatu dio PPri Araba eta Gasteizerako akordioak adosteko orduan
Joseba Agirretxeak Tejerina Ministro andreari eskatu dio Yesako urtegiko maldaren segurtasun koefizientea
APIRILAK 11 | Kongresua

Diputatu jeltzaleak baieztatu du Nafarroako erakundeen, Euzko Abertzaleak taldearen eta Nafarroako hiritarren kezka “justifikatuta” dagoela, eta Tejerinari eskatu dio Nazioarteko Adituen Taldearen ebaluazioa jaso arte itxarotea
Iparragirrek erakunde publikoek berdintasun arloan hartzen dituzten konpromisoak bete daitezen zaintzea exijitu dio Estatuko Gobernuari
APIRILAK 10 | Senatua

EAJko senatariak salatu duenez, RTVEk emakumezkoen eskubaloi ligan aurten adostuta dituen 10 neurketatik lau baino ez ditu zuzenean eman.
Ortuzar: “Aurrekontuak izapidetzeko orduan EAJk bere printzipioen arabera eta Euskadiren alde eginez jardungo du”
APIRILAK 10 | EBB

EBBko presidenteak talde jeltzaleak 155.artikuluaren kontra dagoela berretsi du, Estatuko botereei eskatu die Kataluniako Parlamentuari eragozpenak jartzeari uztea eta burujabetasuna aldarrikatzen duten alderdiak animatu ditu Kataluniako erakundeak berreskuratzen lagunduko duen Gobernua eratzea lehenestera
Euskadiko aurrerapen teknologikoaren adibideak eramango ditu aurten Basque Industry 4.0k Hannover Messera
APIRILAK 09 | Berria

Munduko azoka industrialik garrantzitsuenean euskal estrategia publiko-pribatuaren presentzia sendotu egiten da teknologia-zentroen, start-upen, unibertsitate sistemaren clusterraren eta lanbide heziketaren parte hartzearekin
Bildarratz, minduta PPk Gernikako bonbardaketa aztertzeko ekimen bat errefusatu duelako, honek joera ideologikorik ez zuela nabarmendu du
APIRILAK 09 | Berria

EAJko bozeramaileak argi utzi du eztabaidatu den mozioak populazioaren aurka egin zen bonbardaketa bakar bat ere ez zuela kanpoan uzten.