Aramotzek berdeguneak bikoiztu ditu azken urtean
2018 UZT. 02 | DURANGO

Aramotzek berdeguneak bikoiztu ditu azken urtean

2014ko abuztuan hiltegi zaharra eraitsi eta azken urtean egindako egokitze lanen ondoren, Durangok inauguratu du Aramotzeko parke berria
EiTB Focusek eginiko azken inkestaren arabera, Geroa Bai, berriz ere, Nafarroa gobernatzera hel liteke
2018 UZT. 01 | Berria

Gizakerrek EiTBrentzat hauteskundeei buruz eginiko azken inkestaren arabera, UPNk bi eserleku galduko lituzke eta Uxue Barkosek zuzentzen duen koalizioak bere gehiengoa indartuko luke eta eserleku bi gehiago lortuko lituzke.
Miarritzen egingo da G-7 gailurra 2019an

Miarritzen egingo da G-7 gailurra 2019an

Lapurdiko hiriburua aukeratu dute Frantziako gobernuak eta G-7-ren antolatzaileek datorren urteko gailurra egiteko. Iragarpena Frantziako errepublikako presidente Emmanuel Macronek egin zuen. Frantziako buruzagiak azaldu zuen bilaketa prozesu osoan bere helburu nagusia izan dela “probintziako hiri baten balioa azpimarratzea eta hari ohoratzea”.
Vitoria-Gasteizen 2019an egingo dira Euroligako Final Four delakoa eta Enoturismoko Nazioarteko Kongresua
2018 UZT. 01 | Berria

Vitoria-Gasteizko udalak, Arabako Foru Aldundiak eta Eusko Jaurlaritzak, Saski Baskonia taldearekin batera izenpetu duten akordioaren ondorioz 2019ko Euroligako Final Four delakoa Gasteizko Fernando Buesa Arenan egingo da. Europa mailan egin ohi den saskibaloi ekitaldirik handienak 50 milioi euroko inpaktu ekonomikoa eragingo du Araban.
Bizkaian egin zen The Worlds 50Best Restaurants mundu mailako sukaldaritza saririk garrantzitsuena emateko ekitaldia
2018 UZT. 01 | Berria

Bilboko Euskalduna Jauregian egin zen ekainaren 19an The Worlds 50Best Restaurants saria emateko ekitaldia, mundu mailako garrantzitsuena, hain zuzen. Saritu diren 50 jatetxeen artean Euskadiko lau jatetxe zeuden: Mugaritz, 9. Tokian; Etxebarri Erretegia, 10. Tokian; Arzak 31.ean eta Azurmendi 43.ean. Arrakasta esanguratsua euskal sukaldaritzarentzat.
Eusko Jaurlaritzak emakume eta gizonen arteko berdintasunerako ibilbide orri berria onartu du
2018 UZT. 01 | Berria

Planak jasotzen du ekonomiak eraldatzera eta gizarte antolaketara bideratzeko ardatza, emakumeentzako enplegu gehiago eta hobea eta zainketa lanak gizarte mailan aitortzea. Agiri honek markatuko ditu Jaurlaritzako sailek, aldundiek eta udalek egingo dituzten planek izan beharreko helburuak.
Eusko Jaurlaritzak bulego komertzial berri bat ireki du Milanen, euskal enpresen jarduera komertziala indartzera begira
2018 UZT. 01 | Berria

Eusko Jaurlaritzaren ordezkaritza bat, Arantxa Tapia Garapen Ekonomiko eta Azpiegituretako sailburu Andrea buru izan delarik, Italiara bidaiatu zen iragan ekainean, Euskadik Milanen ireki duen bulego komertzial berriaren irekieraren kariaz.
Mikel Burzako burukidea Mexikora bidaiatu zen uztailaren 1eko Hauteskunde Presidentzialetan nazioarteko begirale gisa jarduteko
2018 UZT. 01 | Berria

Mikel Burzako Euzkadi Buru Batzarreko nazioarte gaietarako burukide arduraduna Mexikora bidaiatu zen nazioarteko begirale gisa eta INE erakundeak akreditatuta, Ipar Amerikako nazio hartan uztailaren 1ean egin ziren hauteskunde presidentzialetan parte hartzeko.
Izaskun Bilbao Kolonbian izan zen ekainaren 17an hauteskunde presidentzialen jarraipena egitera joan zen eurodiputatu taldeko buru gisa
2018 UZT. 01 | Berria

EAJ-PNVko eurodiputatu Izaskun Bilbao Barandicak Euroganberak Kolonbiara bidali zuen laguntza taldeko buru izendatu zuten andeetako herrialde hartako hauteskunde presidentzialen jarraipena egitera begira.
Begoña Garteizaurrekoa egikidea izango da Europako Gazte Demokraten presidente berria
2018 EKA. 30 | Euzko Gaztedi - EGI

Asier Areitio Euzko Gaztedi-EGI erakundeko kideak hartuko du Garteizaurrekoaren lekukoa elkartearen presidenteordetzan