Europako Parlamentuko Liberal eta Demokratek Donostia aukeratu dute Bruselatik at urtero egin ohi duten bilera egiteko
2018 MAI. 18 | Eusko Legebiltzarra

Europako Parlamentuko Liberal eta Demokraten taldeak (ALDE) Donostia hiria aukeratu du datorren astean, maiatzaren 21, 22 eta 23, Europako parlamentariek Bruselatik at egingo duten urteroko bilera egiteko.
Alarma soziala sortzea eta Diru-sarrerak Bermatzeko Errenta hobetzeko proposamena manipulatzea leporatu dio Podemosi EAJ-PNVk
2018 MAI. 17 | Eusko Legebiltzarra

Amaia Arregi legebiltzarkideak “faltsukeria” deritzo Diru-sarrerak Bermatzeko Errentako prestaziorik txikienetaz hitz egitea. Izan ere, proposamenak arreta hobea eta zenbateko handiagoak aurreikusten ditu
EAJk Senatuko Autonomia Erkidegoetako Batzorde Orokorra geldi dagoela salatu du
2018 MAI. 16 | Senatua

EAJk Senatuko Autonomia Erkidegoetako Batzorde Orokorra geldi dagoela salatu du

Jokin Bildarratzek gehitu duenez, “txarrena da, Bozeramaileen Batzordean azalpenak eskatzen ditugunean ez digutela inolako erantzunik ematen”.
Izaskun Bilbao izango da Kolonbiako hauteskunde presidentzialen jarraipena egiteko, Europako parlamentuak bidaliko duen ordezkaritzako burua
2018 MAI. 16 | Europako Legebiltzarra

EAJ-PNVko eurodiputatu Izaskun Bilbao Barandica izendatu dute gaur arratsaldean Kolonbiara hango hauteskunde presentzialen jarraipena egiteko bidaiatuko den ordezkaritzako buru.
Galdakaok bere ludoteka-sarea zabalduko du
2018 MAI. 15 | GALDAKAO

Galdakaok bere ludoteka-sarea zabalduko du

Bengoetxera eta Loiolako Ignazio kalera hedatuko da aurten, Urretan be beste espazio bat eskainiz, eta 300.000 euro inguruko inbertsinoagaz
Ortuzarrek Europako erakundeei eskatu die “bakea balore goren gisa barneratzea, kapitalizatzea eta esportatzea”
2018 MAI. 15 | EBB

EBBko presidenteak Sabino Arana Fundazioak Ostiral Santuko Akordioaren XX. urteurrenaren kariaz antolatu duen mintegian parte hartu du; jarraian, Sabin Etxean hartu du Bertie Ahern, Irlandako lehen ministro ohia
EAJ-PNVk Joaquim Torra zoriondu du, Kataluniako 131. Presidentea
2018 MAI. 14 | EBB

EAJ-PNVk Joaquim Torra zoriondu du, Kataluniako 131. Presidentea

Talde jeltzalea pozik agertu da Kataluniak hango herritarrek eurek demokratikoki aukeratutako Presidentea duelako, eta 155.a altxatzea exijitu du, inoiz aplikatu behar ez zela azpimarratuz
Ortuzar: “Zentzugabekeria galanta da EAJk ETAren ibilbide orriari jarraitzen diola esatea: Euskadiko PP urduri dago ezerezean geratzearen beldur”
2018 MAI. 10 | EBB

EBBko presidenteak Borja Sémperren baldarkeria politikoa salatu du: “Zure nagusiek Estatuko Aurrekontu Orokorrak negoziatzeko asmotan ate joka datozenean, zer esango diet nik? Zer dela eta ETAkoekin negoziatzera ote datozen?”
EAJ-PNVk elkarrizketa sozialaren aldeko apustua berretsi, eta sindikatuei eskatu die hitzarmenaren bidera itzul daitezela
2018 MAI. 10 | Eusko Legebiltzarra

Jon Aiartza legebiltzarkideak uste du hiruren arteko elkarrizketa giltzarri dela arazo sozio-laboralei erantzun sendoak emateko. “Elkarrizketa soziala beharrezkoa da gaur mundu globalizatuak dituen erronken aurrean. Guztion ardura da negoziazioan, elkarlanean eta adostasunean oinarritutako politikak diseinatzea”