2019 MAR. 10 | Gipuzkoa

Eneko Goia: “Donostiarentzat Loiolako kuartelak berreskuratzeko ezinbestekoa da EAJ-PNV Madrilen erabakigarri izatea"

Donostiako hautagai jeltzaleak azpimarratu du, EAJ-PNVk Madrilen inbertsio eta lorpen zehatzak eskuratu dituela Donostiarentzat
“Estatuaren noraezaren aurrean, Gipuzkoa eta Euskadi indartsu baten alde egiten dugu apustu”
2019 MAR. 09 | Berria

Markel Olanok nabarmendu du legealdi honetan “hitza bete dugula, gure ongizate eta gizarte kohesio eredua sendotuta”
Ortuzarrek aste honetan Euskaditik kanpaina egiten ibili diren Sánchez eta Casadori ohartarazi die: “Ez dezatela ahaztu norengatik dagoen bakoitza dagoen tokian”
2019 MAR. 09 | EBB

EBBko presidenteak euskal hiritargoari eskatu dio Madrilera EAJ indartsua eramatea bertan euskal interesak defendatzeko, besteak beste Euskaltzaindiak jasotzen duen diru-laguntza eta, behar denean, erabaki garrantzitsuak hartzeko, zentsura mozioaren aurrean gertatu zen bezala
Leixuri Arrizabalaga: “Etorkizuna berdintasunez eraikitzea eta diskriminazioa sortzen duten faktoreak desagertzea guztion ardura da”
2019 MAR. 07 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVren legebiltarkideak baieztatu du Soldata Arrakalak erakusten duela emakumeek pairatzen duten desberdintasuna, eta euskal erakundeak animatu dute lanean jarrai dezaten “Euskadi izan dadin Europako herrialde aurreratuenetakoa berdintasunaren alorrean”
Emakume legebiltzarkide jeltzaleek M8ko greba egingo dute eta egunero lanean jarraituko dute berdintasunaren alde
2019 MAR. 07 | Eusko Legebiltzarra
EGI: “Ez dugu aberri askerik izango, emakume aske eta ahaldundurik gabe”
2019 MAR. 07 | Euzko Gaztedi - EGI

EGI: “Ez dugu aberri askerik izango, emakume aske eta ahaldundurik gabe”

Euzko Gaztedik (EGI) bat egin du gaur kalean eman diren eta emango diren mobilizazio guztiekin eta horrela adierazi dute Sabin Etxean 20 bat emakume gaztek burutu duten agerraldian, bertan Martxoaren 8rako egin duten manifestua irakurri eta mobilizazio guztietan parte hartzeko deia egiten den eta beraiek sortu duten bideoa aurkeztu dute
Aitor Estebanek PSOEri leporatu dio Lege Dekretuen bidez “makina gehiegi derrigortzen aritzea”, eta galdetu du “benetan onartu nahi ote dituen edo propaganda egin nahian ote dabilen”
2019 MAR. 06 | Kongresua

TVEri eskainitako elkarrizketan EAJ-PNVk Bizkaian aurkeztuko duen zerrendaburuak Espainiako Gobernuari ohartarazi dionez “kontu honetan presa badute, guk beste gauza batzuetarako daukagu”
Mireia Zarate: “Nik ere greba egingo dut Martxoaren 8an”
2019 MAR. 06 | EBB

Mireia Zarate: “Nik ere greba egingo dut Martxoaren 8an”

Hauteskunde Orokorren ondorengo egoerari buruz, EBBren idazkariak ez du uste “eskumaren bloke horren garaipena emango denik eta oraintsu dugun egoera berdina izango dugu”
Arantxa Tapiak BIND 4.0 aurkeztu die Silicon Valeyko start-upei
2019 MAR. 05 | Berria

Arantxa Tapiak BIND 4.0 aurkeztu die Silicon Valeyko start-upei

Estatu Batuetako mendebaldera egiten ari den bidaiaren lehen egunean, Eusko Jaurlaritzako ordezkaritzak 4.0 teknologiak eta ekintzailetza izan ditu ardatz
EAJ-PNVko bost diputatuek Euskadiren mesedetan egin duten lana nabarmendu du Aitor Estebanek :“Daukagun pisua baliatzen jakin dugu akordio zerrenda luzea lortzera begira”
2019 MAR. 05 | Kongresua

Radio Euskadin egin den irratian, Kongresuko bozeramaile jeltzaleak azpimarratu du Espainiako parlamentuan Euskadi eta euskal interesen defentsa erreferentziatzat izango duen norbait egoteak daukan garrantzia