Unai Hualde-k “maneiatuta eta faltsutzat” jotzen ditu UPN eta PPN-ren kritikak EAJ-PNV-ren autogobernu dokumentuari Nafarroari dagokionez
2018 MAI. 09 | Nafarroa

Unai Hualde, EAJ-PNV Napar Buru Batzarreko presidenteak (NBB) maneiatuta eta faltsutzat jo ditu UPN eta PPN berriro ere bere alderdiaren contra isuri dituzten kritikak Euskal Parlamentuko autogobernu txosten barruan aurkeztutako proposamenak direla eta.
Euzko Abertzaleak taldeak Espainiako Gobernuari eskatu dio lehen mailako arazotzat jotzen duena konpontzea, Lagundu Gabeko Adingabe Atzerritarren egoera kezkagarria, alegia
2018 MAI. 09 | Kongresua

Iñigo Barandiaran diputatu jeltzaleak Osasun, Gizarte Zerbitzu eta Berdintasun Ministro andreari eskatu dio araudia eguneratzea eta eraginkorrago egitea, adingabeen oinarrizko eskubideak urratzen diren egoerak saihestera begira
Ahedok PPri gaitzetsi dionez, osasun sistemako ordainsariak homogeneizatzeak autonomi erkidegoek kudeatzeko duten gaitasuna baliogabetzeaz gain legea urratzen du
2018 MAI. 09 | Senatua

EAJ-PNVko senatariak adierazi duenez, ekimen “zentralizatzaile eta homogeneizatzaile” honen helburua Konstituzioaren, Osasun Lege Orokorraren eta Gernikako Estatutuaren kontrakoa da.
“Aukera joaten ez uztea” eta Europako patenteen sistema batuan sartzea eskatu dio Sagastizabalek Gobernuari
2018 MAI. 09 | Kongresua

Diputatu jeltzaleak kontrol bilkuran ohartarazi duenez “jabego industrialerako marko egokia ezinbestekoa da produkzio eredua eraldatzeko prozesuan aurrera egin nahi bada”
Euzko Abertzaleak legebiltzar taldeak uste du “seriotasun osoz, kautelaz, profesionaltasunez eta arduraz” lagundutako suizidioa despenalizatzeko urratsa eman behar dela
2018 MAI. 08 | Kongresua

Joseba Agirretxeak baieztatu duenez “bada garaia hiltzeko laguntza behar duenaren nahia eta beharrak, horretan parte hartzen duenarentzako berme juridikoekin uztartzeko legeria eztabaidatzeko eta egiteko”
EAJ-PNVk Estatus Politiko berriaren atarirako proposamena aurkeztu du
2018 MAI. 08 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVk Estatus Politiko berriaren atarirako proposamena aurkeztu du

Agiriak jasotzen ditu iragan otsailean, Eusko Legebiltzarrean, talde jeltzaleak Gernikako Estatutua erreformatzeko aurkeztu zuen proposamena inspiratu zuten oinarri eta printzipioak
Iparragirrek Estatuko epailetzak genero ikuspegian duen prestakuntza zalantzan jarri du
2018 MAI. 08 | Berria

Arlo honetan errepikatzen ari diren ebazpen polemikoen harira, EAJko senatariak Justiziaren kalitatearenganako duen konfiantza falta helarazi dio Catala Ministroari.
Ortuzarrek Sabin Etxean hartu du Richard Duke Buchan III.a, Espainian AEBko enbaxadorea dena
2018 MAI. 08 | EBB

Josune Gorospe: “Garrantzitsuena dira biktimak eta zor zaien aitortza; eta oroimena oinarri hartuta lan egitea, herri honetan bakearen eta bizikidetzaren lanketan sakontzeko”
2018 MAI. 08 | Eusko Legebiltzarra