Ortuzar: “Euskal interesen defentsa eta Euskadiko hiritargoaren ongizatea dira EAJren abiapuntua eta helburua”
2018 EKA. 30 | ABB

EBBko presidentea Laudion izan da gaur Arabako Alderdikide Egunaren hirugarren edizioan, bostehun bat alderdikide elkartu dituen ekitaldian
Itxaso Atutxaren aburuz Euskadin pendiente dauden 37 transferentziak lortzeko ireki den “aukera” “urrezkoa” da
2018 EKA. 29 | BBB

Bizkai Buru Batzarreko presidente andreak gogoratu du Estatutua sistematikoki bete gabe uztearena gobernu guztien aldetik egin dela, baina uste du positiboa ere badela PSEk “Espainiako exekutibei eginiko erreklamazio hau” behin baino gehiagotan babestu izana eta orain “gobernu bietan” izatea
Erabakitzeko Eskubidea printzipio europarra eta europazalea dela defendatu du EAJ-PNVk
2018 EKA. 29 | Eusko Legebiltzarra

Luke Uribe-Etxebarria legebiltzarkideak Europar Batasunari eskatu dio argitasun zuzentarau bate sar dezala, Euskadi bezalako estaturik gabeko nazioei bide legala, demokratikoa eta hitzartua ahalbidetzeko, herritarrei beren etorkizunari buruz galdetu ahal izateko
EAJ-PNVk ospatu egiten du gaur bi lege onartu izana, Lanbide Heziketakoa eta Portuena, Euskadiko bi sektore estrategiko finkatzen lagunduko baitute
2018 EKA. 28 | Berria

Eusko Legebiltzarraren gaurko Osoko Bilkurak –bilkuraldiko azkenak- bi lege onartu DITU, Portuena –Eusko Jaurlaritzak sustatutakoa- eta Lanbide Heziketakoa –Jaurlaritza babesten duten taldeek sustatutakoa-. EAJ-PNVrentzat, funtsezkoak dira biak, baldin eta hezkuntza eta arrantza bezalako bi sektore indartsu eta erreferentziazkoetako erronkei erantzun eta aurre egin nahi badiegu. Bi arau espezifiko, lehiakortasuna indartzeko eta etengabeko hobekuntzan aurrera egiteko
Urkulluk, Ortuzarrek eta Mendiak hitzeman dute oraingo egoera politikoa baliatuko dutela autogobernua zabaltzeko eta elkarbizitza indartzeko
2018 EKA. 28 | EBB

Lehendakaria, EBBko presidentea eta PSE-EEko idazkari orokorra bi ordu eta erdiz batzartu dira Eusko Legebiltzarrean
EAJ-PNVk eta PSE-EEk atzeratu egin dute Diru-Sarrerak Bermatzeko Errentari buruzko eztabaida, oposizioak eskatuta,  akordioari bide emateko
2018 EKA. 28 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVk eta PSE-EEk atzeratu egin dute Diru-Sarrerak Bermatzeko Errentari buruzko eztabaida, oposizioak eskatuta, akordioari bide emateko

Euzko Abertzaleak eta Euskal Sozialistak legebiltzar-taldeek, oposizioak proposatuta, atzeratu egin dute Diru-Sarrerak bermatzeko eta Inklusiorako lege proposamenaren aintzat hartzea. Bi taldeek borondatea erakutsi dute gizarte babeserako euskal sistemari buruzko adostasunak zabaltzeko
Euzko Abertzaleak legebiltzar taldeak Kongresuaren babesa jaso du eta PPk euskal gizartearen kontra bilatzen zuen “mendekuari” aurre egitea lortu du
2018 EKA. 28 | Kongresua

Aurrekontuek jasotzen dituzte PPk zentsura mozioaren ondoren “zigor gisa” Senatuko izapidean zuzendu zituen Euskadirentzako 31 milioi euroko partida biak
Mikel Burzako Mexikora bidaiatuko da igandeko Hauteskunde Presidentzialetan nazioarteko begirale gisa parte hartzeko
2018 EKA. 28 | EBB

EBBko Kanpo Harremanetarako burukide arduraduna Morenak gonbidatu du, Andrés Manuel López Obradoren alderdiak, inkesten arabera hauteskundeetako garaile izango denarenak
Joseba Agirretxea kezkatuta agertu da Celaá Ministro andrearen erantzunarekin: “Ez digu bermatu EAEko bekak berriro errekurrituko ez direla”
2018 EKA. 27 | Kongresua

Kongresuan egin den kontrol bilkuran, Diputatu jeltzaleak Euskadiko Hezkuntza Sailburu ohiari erreklamatu dio berehala amaiera ematea Estatuak Euskadiko bekei aurkeztutako errekurtsoek eragiten duten “ziurgabetasun egoerari“
Aitor Estebanek Europako ametsa apurtzeko arriskuaz ohartarazi du: “erasoaldi honekin etor daitezke populismoaren gorakada eta EBren baloreen porrota”
2018 EKA. 27 | Kongresua

Europako Kontseiluaren hurrengo bileraz informatzeko osoko bilkuran, bozeramaile jeltzaleak esan du migrazio krisiei eman beharreko konponbideek politika horiek “komunitario” bilakatzea ekarri behar luketela eta “Europako egituretatik” aplikatu beharra dagoela