Ortuzar: “Sánchezek inbestidura eta gobernagarritasun akordioa saiatu beharko luke zentsura mozioa babestu genuen taldeekin”
AZA. 12 | EBB

Iñigo Iturrate Nairobin dago, munduko agintariekin batera, Biztanleriari eta Garapenari buruzko Nazioarteko Goi Bileran
AZA. 12 | Eusko Legebiltzarra

Gobernuek, Nazio Batuetako agentziek, gizarte zibilak eta munduko liderrek berdintasunaren, ugalketa-osasunaren edo pobreziaren arloan lortutako aurrerapenak aztertuko dituzte hiru egunez, eta zehaztuko dituzte pertsona guztien eskubideak ziurtatzeko etorkizuneko ekintzak. Elkarrizketa bai, baina ekintza eta erabakiak ere bai, Iturrateren hitzetan, "emakumeek eta neskek urte asko daramatzatelako mundu justua itxaroten eta haren alde borrokatzen
EAJ-PNVk berriz ere irabazi du EAEko hiru Herrialdeetan
AZA. 10 | EBB

EAJ-PNVk berriz ere irabazi du EAEko hiru Herrialdeetan

Jeltzaleek deitoratu egin dute Estatuan ultraeskuindarrek izan duten igoera eta alderdi politikoei dei egin die “amore eman ez dezaten” eta “gutxieneko batasun batetik, Vox-ek inolako disimulurik gabe apurtu nahi duen demokrazia sistema berma dezaten”
EAJ-PNVk euskal herritarren botoa eskatu du “Madrilen inoiz baino indartsuagoak izateko, Euskadiren defentsarako lehen lerroan egoteko”
AZA. 08 | EBB

Bilboko Areatzan elkartu diren 3.500etik gora lagunen aurrean, Ortuzarrek, Urkulluk, Estebanek, Otaolak eta Vaquerok erantzun bateratua eman dute ilegalizazio mehatxuen aurrean “Espainiako ultraeskuindarrek ezin izango dute EAJrekin”
AZA. 08 | Donostia

"Estatuak bide bat irekitzea eragin behar dugu, oinarri politiko eta demokratiko berriekin", aldarrikatu du Egibarrek

"Ez dugu legez kanpo utzi nahi gaituenarekin bizi nahi", gaineratu du GBBren presidentea
Euskal kulturaren izaera indartu eta Estatutik finantziazio gehiago erakartzearen aldeko apustua egiten du EAJ-PNV
AZA. 07 | Gipuzkoa

Joseba Agirretxea: “Azken urteetan gure alderdia izan da, aurrekontuetako paktuen bitartez, finantziazio ekonomiko gehien lortu duena Zinemaldirako, Musika Hamabostaldirako, Euskaltzaindirako edo Eusko Ikaskuntzarentzako”
EAJ-PNVk Podemosekoei galdetu die jeltzaleen botoak zertarako nahi dituzten: “Berriro ere adosteko gai ez zaretela erakusteko?”
AZA. 07 | EBB

Ortuzarrek Vitoria-Gasteizen salatu du PP iparra galduta dabilela: “Marotok ere ez die Araban botoa eman nahi”; Urkullu lehendakariak Eusko Jaurlaritzaren indarrarekin alderatu du Espainiak une honetan bizi duen paralisia.
Araba eta Euskadi Madrilen egotea bermatzen duen bakarra EAJ-PNV dela baieztatu du Aitor Estebanek
AZA. 07 | Araba

Diputatuen Kongresurako hautagai jeltzaleak Euskal Taldeak herrialde honentzat ekarri dituen lorpenak zerrendatu ditu, hauen artean Forondako aireportuan 24 orduko zerbitzua berreskuratu izana, Goi Nerbioiko saneamendu sarea hobetzeko lanak, ureztatze sistemen garapena, AHT Vitoria-Gasteizen lur azpitik sartzeko proiektua, Jundizeko plataforma logistikoa edo hainbat trenbide pasabide kentzeko proiektuak
Ortuzarrek Pedro Sánchezi ohartarazi dio EAJ “oso urrun” izango duela Aznarren politiketara itzultzen bada