Iñigo Iturrate: “Arazo politikoei aurre egiteko bidea politika da, Katalunian ere; horretarako, elkarrizketa funtsezkoa da”
2018 MAR. 26 | Eusko Legebiltzarra

Legebiltzarkide jeltzalearen hitzetan, Katalunian “aberri sentimendua” areagotu egin da; hala ere, Espainiako Gobernuaren erantzun bakarra auzitegietara jotzea izan da. “Arazo politikoa ez da desagertuko, Estatuak bizkarra ematen dion bitartean. Ezin da jendea espetxeratu, ideia politikoak demokratikoki defendatzeagatik edo herritarren nahiak erantzuteagatik”
Ortuzarrek euskal gazteria animatu du “Euskadiren alde bustitzera”, “euskal aberriaren oraina eraikitzeko eta etorkizuna aldatzeko”
2018 MAR. 24 | Berria

EBBko presidentea, Nafarroako Gobernuaren bozeramaile Maria Solana eta Geroa Baiko legebiltzarkide Jokin Castiella Lesakan izan dira gaur Nafarroako herrian egin den EGI egunean. Ortuzarrek Kataluniako ordezkariak auzitara eraman izana eta kartzelaratu izana kritikatu du. “Inork uste al du jendea kartzelaratuaz eta politikariak gaitasungabetuaz ezer hobetuko dela?, galdetu du.
EAJ-PNVren Aberri Batzarrak egin duen adierazpena Kataluniako ordezkarien atxiloketen eta auziperatzeen ondoren
2018 MAR. 23 | EBB

Pablo Llarena Auzitegi Goreneko epaileak Kataluniako erakunde legitimoetako bost ordezkari espetxera bidaltzeko hartu duen erabakia ezagututa eta lehenago Kataluniako politika eta gizarte esparruko 25 ordezkari matxinada, desobedientzia eta bidegabeko erabiltzea egotzita auzipetzeko hartu den erabakiari gehitzen zaiolarik, EAJ-PNVren Aberri Batzarrak, gaur Sabin Etxean batzartuta, zera adierazi nahi du:
Aitor Esteban kritiko agertu da `proces´ eko epaileekin: “Beren ardurapean hartu dute Espainia erabaki politikoen bidez salbatzeko misioa”
2018 MAR. 23 | Kongresua

Bizkaia Irratian egin dioten elkarrizketan, bozeramaile jeltzaleak baieztatu du EAJ-PNVk ez duela aurrekontuei buruzko inolako negoziaketarik irekiko, 155.a indarrean dagoen bitartean
Amaia Arregi: “Diru Sarrerak Bermatzeko Errentak ezin ditu bete Estatuko Gobernuak pentsio-sistema publikoan sortutako hutsune guztiak”
2018 MAR. 22 | Eusko Legebiltzarra

Amaia Arregi legebiltzarkideak EH Bilduri eta Podemosi leporatu die espektatiba faltsuak sortzen dihardutela. Izan ere, pentsioak 1.080 eurora igotzeko proposamena ez da teknikoki eta ekonomikoki bideragarria. “Euskal erakundeak lanean ari dira, eta pentsio baxuenak osatzen ari dira 16.000 euskaldunei. RGIaren bitartez pentsio guztiak osatzea ezin du bere gain hartu inongo autonomia erkidegok. Asmo hori hutsalkeria eta arduragabekeria bat da
Mediavillak ohartarazi du EAJk ez duela Espainiako Gobernuarekin inolako negoziaketarik irekiko “harik eta 155.aren aplikazioa indargabe utzi arte”
2018 MAR. 22 | EBB

EAJ-PNVk Estrasburgori eskatu dio atzera bota dezala Elósegui epailearen izendatzea, ez baldin baditu bere adierazpen homofoboak zuzentzen