Berriak

Araba

ASAJER elkartearen jardunaldia Europa jauregian, ausazko jokoen auziaren ingurukoak aztertzeko
2019 ABE. 13 | Gasteiz

Udalak badu auzia zuzenean jorratzeko gune bat, kirolen alorrean, eta bereziki gazteen sentsibilizazio eta prestakuntzaren alorrean. Udabaltzak berak aho batez islatu du zeregin honetan Udalaren konpromisoa; eta erakunde eta elkarteen artean egiten ari garena garrantzitsua bada ere, jakin badakigu erronka berriei ere erantzun behar diegula”, aipatu du Livia Lópezek.
Urtaranen gobernuak ia 800 lanpostu betetzeko LEP bat onetsi du, besteak beste, administrazio, mantentze, informazio eta kontrol kategorietan
2019 ABE. 13 | Gasteiz

“Zalantzarik gabe, Gasteizko Udalaren historian inoiz egin den enplegu eskaintza handienaren aurrean gaude, 2001ean deitutako 462 lanpostuen gainetik. Mugarria da enplegu egonkorra eta kalitatekoa sortzeari dagokionez, eta udal plantillaren behin-behinekotasun portzentajea % 5era jaisteko hartu dugun konpromisoari erantzuten dio“, adierazi du Gorka Urtaran alkateak.
Euskal Taldeak Legealdi honetako lehen 6 Lege Proposamenak aurkeztu ditu dagoeneko
2019 ABE. 13 | Kongresua

Hiru urtetan,hirugarren aldiz, jeltzaleek ekimen legegileak aurkeztu dituzte Sekretu Ofizialen legea aldarazteko, Zigor Kodetik betiko espetxe zigor berrikusgarria kentzeko eta `Mozal Legea´ izenez ezagutzen dena, Auzitegi Konstituzionalaren Legea, Gobernua arautzen duela edo Kongresuaren Erregelamendua aldarazteko
Gasteizek klima-aldaketaren kontra borrokatzeko irtenbideak azaldu dizkie gazteei eta gizarte antolakundeei, Klimaren Gailurraren barruan
2019 ABE. 11 | Gasteiz

Alkateordeak alderdi hauek nabarmendu ditu: “naturan bertan oinarritutako irtenbideak, gure Eraztun Berdearen arrakasta, hiriko azpiegitura berdearen sarea, eta planteamendu berdeei jarraituz gure udalerrian uholdeen prebentziorako hartu diren neurriak. Gasteiz eredua eta erreferentea da”.
Gorka Urtanan Alkateak ´Vitoria-Gasteiz Green Deal´plana partekatu du Al Gorerekin
2019 ABE. 10 | Gasteiz

Gorka Urtaranek plana jasotzen duen agiria eman dio, zeina ekonomia berdean, gizarte kohesioan eta natur ingurunearen babesean oinarritzen baita
Beatriz Artolazabal: “Diru-sarrerak Bermatzeko Errentak gizarte-kohesioa areagotzen du”
2019 ABE. 09 | Berria

“Pobrezia- eta gabezia-tasak hamabosten Europar Batasunean baino baxuagoak izatea lortu du pobreziari, gabeziari eta desberdintasunei buruzko ia adierazle guztietan”
EAJ-PNVko sei ordezkariek Diputatu izaera osoa eskuratu dute
2019 ABE. 03 | Kongresua

EAJ-PNVko sei ordezkariek Diputatu izaera osoa eskuratu dute

Gorteak eratzeko bilkuran, diputatu jaun-andre jeltzaleek Konstituzioa lege aginduz betetzea hitzeman dute eta iragarritakoarekin bat eginez bozkatu dute Vox Kongresuko Mahaitik kanpo uzteko
2019 AZA. 27 | Kongresua

EAJ-PNVk ez du 'Dekretu Digitala' deiturikoa onartzen, administrazio autonomikoetan "egitatearen bidetik esku hartzea" dakarrelako

Kongresuko Diputazio Iraunkorrean, Mikel Legarda diputatu jeltzaleak gaia "ahalik eta azkarren bideratzeko" eskatu dio Espainiako Gobernuari
EAJ-PNVk Podemosekoei galdetu die jeltzaleen botoak zertarako nahi dituzten: “Berriro ere adosteko gai ez zaretela erakusteko?”
2019 AZA. 07 | EBB

Ortuzarrek Vitoria-Gasteizen salatu du PP iparra galduta dabilela: “Marotok ere ez die Araban botoa eman nahi”; Urkullu lehendakariak Eusko Jaurlaritzaren indarrarekin alderatu du Espainiak une honetan bizi duen paralisia.