Berriak

Araba

EAJ-PNVk ziurtatu du aurrekontu hauek 11.500 lanpostu sortzeko eta langabezia% 9 inguru murrizteko markoa izango direla
2019 ABE. 27 | Eusko Legebiltzarra

Eusko Legebiltzarrak ostiral honetan onartu ditu 2020rako aurrekontuak, XI. legegintzaldiko azkenak, jeltzaleek eta sozialistek Elkarrekin Podemosen talde parlamentarioarekin lortutako akordioari esker. Oposizioko gainerako alderdiek, EH Bilduk eta PPk, eta Ezker Anitzako bi legebiltzarkidek, 11.774 milioi euroko kontuen aurka bozkatu dute, aurtengo ekitaldian baino% 2,9 gehiago
Felipe VI.aren diskurtsoa
2019 ABE. 25 | Kongresua

Felipe VI.aren diskurtsoa "autoestimua elikatzeko saiakera" izan zela deitoratu du Estebanek, "errealitatea aitortzekoa" izan beharrean

Espainiako erregearen mezua baloratzeko eskaini duen prentsaurrekoan, Estebanek kritikatu du Euskadi aipatu ere egin ez zuela eta Kataluniaz esan zuela zerrenda luze bateko “beste kezketako bat” dela
Gorka Urtaranek  herritarrei eguberriak zoriondu dizkie, BetiONen bitartez
2019 ABE. 23 | Gasteiz

Gorka Urtaranek herritarrei eguberriak zoriondu dizkie, BetiONen bitartez

EUDELen elkarteburu eta Vitoria-Gasteizko alkate Gorka Urtaranek BetiON Telelaguntza Zerbitzuko call centerrean hartu du parte, gaur goizean, Erandioko eta Portugaleteko alkate eta EUDELen Batzorde Eragilearen kide Aitziber Olibánekin eta Mikel Torresekin batera, bai eta beste alkateekin batera ere: Arrigorriaga, Maite Ibarra, Barakaldo, Amaia del Campo, Bilbao, Juan Mari Aburto, Elorrio, Idoia Buruaga, eta Laudio, Ander Añibarro.
Udalak bat egin du Inmigraziorako Euskal Itun Sozialarekin
2019 ABE. 22 | Gasteiz

Udalak bat egin du Inmigraziorako Euskal Itun Sozialarekin

Pasa den azaroaren 30ean, Iñigo Urkulluk Gasteizen aurkeztu zuen “elkartasuna, beharrizana eta dibertsitatearen errespetua zirela eta” hainbat erakunderekin batera adostutako agiria. Agiri honek egungo migrazio erronkei erantzun partekatu eta bateratua ematea defendatzen du
Gasteizko Udalbatzak 2020rako aurrekontua onetsi du
2019 ABE. 20 | Gasteiz

Gasteizko Udalbatzak 2020rako aurrekontua onetsi du

Udalbatzak EAJ-PNV, PSE-EE eta Elkarrekin-en arteko akordio politikoa berretsi du, eta Gasteizek 2020an aurrekontua izatea ahalbidetuko du horrek. Zuzenketen bidez erantsitako azken aldaketak kontuan hartuta, datorren urterako gastuen proiektua 393,1 milioi euroraino iritsiko da (udal sozietate eta enpresen aurrekontuak kanpo utzita). Gaur hasierako onespena eman ondoren, partikularrek alegazioak aurkezteko epea irekiko da abenduaren 30etik urtarrilaren 21era arte, eta 2020ko urtarrilaren 28an indarrean jartzea aurreikusi da.
Gasteizko Udalak eta El Corte Inglés-ek akordioa itxi dute Santa Barbarako zamalanetarako nasa lurperatzeko
2019 ABE. 19 | Gasteiz

“Santa Barbara plazako zamalanen lurperatzea errealitatea da dagoeneko. Oso akordio ona lortu dugu Gasteizentzat, Santa Barbarako auzokoen eskaera historiko bati erantzuten baitio eta, aldi berean, inguruko bide segurtasuna eta erosotasuna hobetuko baitira“, azaldu du Gasteizko alkateak. Gorka Urtaranek El Corte Inglés-en “jarrera ona” azpimarratu du. “Haren ekarpen ekonomikoa ezinbestekoa da ikuspuntu tekniko, administratibo eta ekonomikotik bideragarria den irtenbideari ekiteko”.
Angélica Dass argazkilariaren Humanae proiektua erakusketan, Migratzaileen Nazioarteko Egunean azalaren kolorearen inguruan hausnar egiteko
2019 ABE. 18 | Gasteiz
EAJ-PNVk Sahararen aldeko karabana solidarioarekin kolaboratzeko deia egin dio euskal gizarteari,eta gatazkari irtenbidea ematea exijitu du
2019 ABE. 18 | Eusko Legebiltzarra

Jone Berriozabal legebiltzarkideak babesa eta errekonozimendua adierazi dio Saharako errefuxiatuen bizi-kalitatea eta ongizatea hobetzea helburu duen ekimen honi. "Herri solidarioa gara, eta, beste urte batez, justizia sozialeko eta elkartasuneko gure balioak erakusteko aukera dugu. Horren zergatia babesten dugu, eta konponbide baketsu, justu eta iraunkor bat lortzeko lan egiten dugu "
`Miñano auziaren´epaia. Ortuzarrek barkamena eskatu du eta gogora ekarri du EAJ-PNVk “arin eta eraginkortasun osoz” erantzun zuela gertakariak ezagutu bezain laster
2019 ABE. 17 | EBB

EBBko buruak jeltzaleen konpromisoa berretsi du “etikoki gaitzesgarria den edozein praktikaren kontra”, eta nabarmendu du gaur ezagutzera eman den epaia ez dela “EAJren kontrako ebazpena”, argi eta garbi egiaztatu baita “EAJrekin inolako zerikusirik ez duten jarrerak eta ekintzak” azaltzen dituelako
ASAJER elkartearen jardunaldia Europa jauregian, ausazko jokoen auziaren ingurukoak aztertzeko
2019 ABE. 13 | Gasteiz

Udalak badu auzia zuzenean jorratzeko gune bat, kirolen alorrean, eta bereziki gazteen sentsibilizazio eta prestakuntzaren alorrean. Udabaltzak berak aho batez islatu du zeregin honetan Udalaren konpromisoa; eta erakunde eta elkarteen artean egiten ari garena garrantzitsua bada ere, jakin badakigu erronka berriei ere erantzun behar diegula”, aipatu du Livia Lópezek.