Berriak

Araba

Aitor Estebanek baieztatu du EAJ-PNVk baiezkoa bozkatuko duela alarma-egoera luzatzeko bozketan, Espainiako gobernuaren aldetik hasiera bateko “agintekeria” zuzendu dela antzeman ondoren
APIRILAK 07 | Kongresua

Bozeramaile jeltzaleak, alabaina, era berean kritikatu du Exekutibo zentrala “elefante bat ontzi-denda batean bezala” aritu dela Autonomia Erkidegoen enplegurako politika aktiboak kentzean, eta bere buruari galdetu dio Moncloako Itun berriak “zunda globoak” ote diren

BIDEOAK

Euskal Taldea alarma egoera luzatzearen alde agertu da, eta Ganberaren babesa lortu du, Espainiako Gobernuak astero neurrien betepen mailari buruzko azalpenak eman ditzan
MAR. 25 | Kongresua

Mikel Legardaren esanetan, adituen gomendioei men eginez, "oraingoz indarrean dauden neurriek bere horretan jarraitu behar dute", eta laguntza sozialak eta ekonomikoak "norabide onean doazen urratsak" direla esan du, baina neurri horiek zabaltzea proposatu du
EAJ-PNVk, Ganberako hainbat alderdirekin batera, Errege Etxearen jardunari buruzko Ikerketa Batzordea eratzea eskatu du
MAR. 19 | Kongresua

Aitor Estebanek baieztatu duenez “demokrazia batek ezin du beste aldera begiratu bere instituzioetako batean halako portaera larriak eman direla egiaztatzen denean”
Aitor Estebanek EAJ-PNVren babesa adierazi du Espainiako gobernuak Koronabirusaren krisia gainditzeko hartu dituen neurrien aurrean, baina Sánchezi eskatu dio salbuespen egoera hau “behar baino gehiago” ez luzatzea
MAR. 18 | Kongresua

Diputatuen Kongresuan gaur egin den Ezohiko Bilkuran, bozeramaile jeltzaleak nabarmendu du “likidezia bermatu beharra dagoela” enpresen itxiera saihesteko. Ildo beretik deitoratu du Europa ez dela behar den neurria ematen ari, eta biktimak eta langileak gogoratzeko hitzak esan ondoren erreklamatu du “osasun krisiei aurrea hartzeko eta alerta-egoerak antzemateko nazioarteko sistema” abian jartzea
Trantsizioan alderdikidetutako lehen emakumeak omendu ditu Arabako EAJ-PNVk
MAR. 08 | ABB

Trantsizioan alderdikidetutako lehen emakumeak omendu ditu Arabako EAJ-PNVk

Martxoaren 8ko ospakizunean, Jose Antonio Suso ABBko presidenteak egungo gizarteak berdintasunaren arloan dituen gabeziak gainditzeko deia egin du
Urkullu “gogotsu, betiko konpromiso sendoarekin eta betiko ilusioarekin” aurkeztuko da berrautaketara
MAR. 07 | EBB

Gasteizko Europa Jauregian egin da gaur Eusko Legebiltzarrerako apirilaren 5eko hauteskundeetara EAJ-PNVk eramango dituen zerrendak osatzen dituzten 38 emakumeak eta 37 gizonak aurkezteko ekitaldia. “Jokoan dugu Euskadiren etorkizuna, dena eman behar dugu kanpaina honetan. Mobilizazioa!”, aldarrikatu du Ortuzarrek
Lege Proiektuak aurkezteko orduan “ausardiaz” ekitea eskatu dio Espainiako Gobernuari Aitor Estebanek
MAR. 05 | Kongresua

“Los Desayunos de TVE” telebista saioan egin dioten elkarrizketan, bozeramaile jeltzaleak gogora ekarri du aldarazpen batzuk egiteke daudela, besteak beste Mozal Legearena, eta Espainiako Gobernuari eskatu dio koronabirusaren inguruko mezu instituzionalak koordinatzea
Suso: “Gaurkoa gogoratzeko eguna da, bai eta salaketa egitekoa ere”
MAR. 03 | ABB

Suso: “Gaurkoa gogoratzeko eguna da, bai eta salaketa egitekoa ere”

Araba Buru Batzarreko presidenteak martxoaren 3ko zoritxarreko gertakarien 44. urteurrena bete den egunean aldarrikatu du biktimentzako aitortza eta erreparazioa eta gertakariak behin betiko argitzea
EAJk Kongresura eramango du espetxeetan berdintasuna aldarrikatzeko eta espetxe politiketan genero-ikuspuntua txertatzeko ekimena
MAR. 03 | Kongresua

Euskadiko eta Nafarroako eskuduntzak errespetatzea eskatu dio Josune Gorospek Garzón ministroari, eta gomendatu dio “titular  deigarrien bila ez joatea”
OTS. 28 | Kongresua

Euskadiko eta Nafarroako eskuduntzak errespetatzea eskatu dio Josune Gorospek Garzón ministroari, eta gomendatu dio “titular deigarrien bila ez joatea”

Diputatu jeltzaleak gogora ekarri du `BEZa gabe´ goiburua daramaten publizitate kanpainak desagerrarazi beharko liratekeela “zergak ez ordaintzeko kultura zabaldu ez dadin”
Mikel Legardak Darias Ministro andreari eskatu dio Estatuaren eta EAEren artean azken 40 urteotan eman den eredu “gatazkatsua” aldatzea
OTS. 27 | Kongresua

Diputatu jeltzaleak salatu du Estatuak “marko juridikoen homogeneitatea” bilatzen duela, Legardak berak “oinarrizkoaren elefantiosi” deitu duena, eta Lurralde Politika Ministerioari erreklamatu dio “gainerako Ministerioen Estatuko abokatutza” bilakatu ez dadila