Aitor Estebanek EAJ-PNVren babesa adierazi du Espainiako gobernuak Koronabirusaren krisia gainditzeko hartu dituen neurrien aurrean, baina Sánchezi eskatu dio salbuespen egoera hau “behar baino gehiago” ez luzatzea
MAR. 18 | Kongresua

Diputatuen Kongresuan gaur egin den Ezohiko Bilkuran, bozeramaile jeltzaleak nabarmendu du “likidezia bermatu beharra dagoela” enpresen itxiera saihesteko. Ildo beretik deitoratu du Europa ez dela behar den neurria ematen ari, eta biktimak eta langileak gogoratzeko hitzak esan ondoren erreklamatu du “osasun krisiei aurrea hartzeko eta alerta-egoerak antzemateko nazioarteko sistema” abian jartzea
Trantsizioan alderdikidetutako lehen emakumeak omendu ditu Arabako EAJ-PNVk
MAR. 08 | ABB

Trantsizioan alderdikidetutako lehen emakumeak omendu ditu Arabako EAJ-PNVk

Martxoaren 8ko ospakizunean, Jose Antonio Suso ABBko presidenteak egungo gizarteak berdintasunaren arloan dituen gabeziak gainditzeko deia egin du
Urkullu “gogotsu, betiko konpromiso sendoarekin eta betiko ilusioarekin” aurkeztuko da berrautaketara
MAR. 07 | EBB

Gasteizko Europa Jauregian egin da gaur Eusko Legebiltzarrerako apirilaren 5eko hauteskundeetara EAJ-PNVk eramango dituen zerrendak osatzen dituzten 38 emakumeak eta 37 gizonak aurkezteko ekitaldia. “Jokoan dugu Euskadiren etorkizuna, dena eman behar dugu kanpaina honetan. Mobilizazioa!”, aldarrikatu du Ortuzarrek
Lege Proiektuak aurkezteko orduan “ausardiaz” ekitea eskatu dio Espainiako Gobernuari Aitor Estebanek
MAR. 05 | Kongresua

“Los Desayunos de TVE” telebista saioan egin dioten elkarrizketan, bozeramaile jeltzaleak gogora ekarri du aldarazpen batzuk egiteke daudela, besteak beste Mozal Legearena, eta Espainiako Gobernuari eskatu dio koronabirusaren inguruko mezu instituzionalak koordinatzea
Suso: “Gaurkoa gogoratzeko eguna da, bai eta salaketa egitekoa ere”
MAR. 03 | ABB

Suso: “Gaurkoa gogoratzeko eguna da, bai eta salaketa egitekoa ere”

Araba Buru Batzarreko presidenteak martxoaren 3ko zoritxarreko gertakarien 44. urteurrena bete den egunean aldarrikatu du biktimentzako aitortza eta erreparazioa eta gertakariak behin betiko argitzea
EAJk Kongresura eramango du espetxeetan berdintasuna aldarrikatzeko eta espetxe politiketan genero-ikuspuntua txertatzeko ekimena
MAR. 03 | Kongresua

Euskadiko eta Nafarroako eskuduntzak errespetatzea eskatu dio Josune Gorospek Garzón ministroari, eta gomendatu dio “titular  deigarrien bila ez joatea”
OTS. 28 | Kongresua

Euskadiko eta Nafarroako eskuduntzak errespetatzea eskatu dio Josune Gorospek Garzón ministroari, eta gomendatu dio “titular deigarrien bila ez joatea”

Diputatu jeltzaleak gogora ekarri du `BEZa gabe´ goiburua daramaten publizitate kanpainak desagerrarazi beharko liratekeela “zergak ez ordaintzeko kultura zabaldu ez dadin”
Mikel Legardak Darias Ministro andreari eskatu dio Estatuaren eta EAEren artean azken 40 urteotan eman den eredu “gatazkatsua” aldatzea
OTS. 27 | Kongresua

Diputatu jeltzaleak salatu du Estatuak “marko juridikoen homogeneitatea” bilatzen duela, Legardak berak “oinarrizkoaren elefantiosi” deitu duena, eta Lurralde Politika Ministerioari erreklamatu dio “gainerako Ministerioen Estatuko abokatutza” bilakatu ez dadila
Euskal Taldeak gastu mugaren alde bozkatu du baina ohartarazi du ez dela izango Aurrekontuak onartzeko txeke zuria
OTS. 27 | Kongresua

Idoia Sagastizabalek gaur egungo “ aldebitasun giroa” baloratu du eta helburuak “gaurko egoerara hobeto egokitzen direla” nabarmendu du, baina gogora ekarri ditu kontuek jasotzen dituzten desorekak
Europako agenda “ez desbideratzea” eskatu dio Aitor Estebanek Pedro Sánchezi, hiritarrengan “eragin zuzena” duelako
OTS. 27 | Kongresua

Kontrol bilkuran, jeltzaleen bozeramaileak deitoratu du Europako gaiak ez direla “Espainiako eztabaida politikoan existitzen” eta baieztatu duenez Autonomia Erkidegoek foro batzuetan zuzenean parte hartuko balute “gehiago egingo genuke Europaren eraikuntzan”