Berriak

Araba

Martxoaren 26ra arte egongo da zabalik Eusko Legebiltzarrerako posta bidezko botoa eskatzeko epea
OTS. 11 | EBB

Posta bidez bozkatu nahi duten euskal hiritarrek lehenengo eta behin Posta bulego batetara joan beharko dute eta bertan eskatu Euskadiko Hauteskunde erroldako inskripzioaren ziurtagiria
Aitor Estebanek Espainiako gobernuari gogoratu dio Ekonomia Itunaren Batzorde Mistoa “berehala” deitu beharko lukeela EAEko defizit muga ezartzera begira
OTS. 11 | Kongresua

Egiten ez badute, esan du bozeramaile jeltzaleak, EAJ eta PSOEren artean inbestidurarako izenpetu zuten “akordioaren puntu bat” urratuko lukete
EBBk bere hautagaiak aukeratzeko barne prozesuaren epeak doitu ditu A-5erako eta aukeraketa otsailaren 24an amaituko da
OTS. 11 | EBB

Iñigo Urkullu eta Bakartxo Tejeria dira, hurrenez hurren, Lehendakarigai eta Eusko Legebiltzarreko presidentegai bakarrak
Urkullu Lehendakariak Euskadiko Hauteskundeak apirilaren 5erako deitzeko hartu duen erabakia ulertzen eta babesten du EBBk
OTS. 10 | EBB

Jeltzaleen exekutibak ere beharrezko jotzen du Eusko Jaurlaritza indartsu eta sendoa izatea Euskadin hurrengo hilabeteetan planteatuko diren erronka politiko eta ekonomikoei aurre egin ahal izateko
Joseba Agirretxea aukeratu dute Nekazaritza, Arrantza eta Elikadura Batzordeko Presidente
OTS. 07 | Kongresua

Kongresuak gaur eratu ditu 24 Batzorde Legegileak, osokoak astearteko bilkuran onartu zituenak
OTS. 06 | Araba

Iñigo Urkullu Lehendakaria buru izan da Artiumeko korporazioko kideen urteko topaketan, gaur arratsaldean Gasteizko Arte Garaikidearen Euskal Zentro-Museoan. Arabako Artium Fundazioko presidente eta Arabako ahaldun nagusi Ramiro Gonzalezekin zein museoko beste agintari eta korporazio-kide batzuekin batera, Lehendakariak azpimarratu du lankidetza "publiko-pribatuaren" garrantzia kulturaren sustatzeko, eta, era berean, Artiumek egun, Beatriz Herraezen eskutik, bizi duen une interesgarria nabarmendu du.
EAJ-PNVk lortu du Legebiltzarrak euskal erakundeen parte-hartze aktiboa eskatzea Errioxako Kontseilu Arautzailean
OTS. 06 | Eusko Legebiltzarra

Kontseilu Arautzailearen osoko bilkuretan "hitza eta botoa" izateak Arabako Errioxako mahastizainen interesen defentsa ziurtatuko luke. "Baliagarritasuna botoan dago, ez bozkatzea beste batzuek gure nekazariengatik erabakitzen dutenari men egitea baita. Kalitatea kantitatearen gainetik jartzen duen eredu propioa dugu, eta oraindik ez dago ordezkatuta ", esan du Rakel Molina jeltzaleak
Barcelona Wine Week azokan parte hartu duten 22 upategik balorazio positiboa egin dute
OTS. 05 | Eusko Jaurlaritza

• Azoka berri bat da, otsailaren 3tik 5era bitartean Monjuitceko gunean egin dena, eta bere helburua da negozio aukerak areagotzea eta enpresa erakusketarien erretornua maximizatzea. • Arabako Errioxako upategiak, txakolindegiak, sagardotegiak eta likore upategiek hartu dute parte.
Eusko Jaurlaritzak lortu du Espainiako gobernuak martxoan hiru eskuduntzen transferentzia egitea
OTS. 05 | Eusko Jaurlaritza

Eusko Jaurlaritzak Madrilen egin den bileran lortu du aurreko urtean gobernu bien artean hitzeman zituzten hogeita hamar gaien transferentziari buruzko negoziaketa arintzea. Hiru eskuduntza euskal administrazioaren ardurapean jarriko dira martxoan: farmaziako produktuen gaineko legeria, eskola-asegurua eta Enplegu-erregulazio espedienteen eragina pairatzen duten langileen aurre-erretirorako laguntzak
Arabako Foru Aldundiak berritu du Aspacerekin zuen lankidetza, garun paralisia duten pertsonen senideei atsedena eman ahal izateko
OTS. 03 | Arabako Foru Aldundia

Arabako Foru Aldundiak, GOFE - Gizarte Ongizaterako Foru Erakundearen bitartez, garun paralisia duten pertsonekiko konpromisoa tinkotu du, zenbait lankidetza hitzarmen berritu ostean Aspace - Garun paralisiaren eta antzeko Gaitzen Elkartearekin, besteak beste, eraginpekoen familiei atseden emateko aisialdi programa. Foru aldundiak aurten, guztira, 306.000 euro emango dizkie erakunde horrekin dituen hiru hitzarmenei.