Berriak

Araba

Bere VIII. Batzar Nagusiari, EBB berritzeko prozesuari eta Eusko Legebiltzarrerako Hauteskundeetarako zerrendak osatzeari ekingo dio aurten EAJ-PNVk
URT. 09 | EBB

Bilbon uztailaren 11n eta 12an egingo dute jeltzaleek lau urterik behin egin ohi duten Batzar Nagusia, VIII.ena izango da aurten. Bertan aukeratuko dira EBBko Presidentea eta zortzi burukideak; Lehendakarirako hautagai jeltzalea martxoaren 7an emango da ezagutzera
Arabako Foru Aldundiak laguntzak emango dizkie berdintasun, lankidetza eta kulturartekotasun jarduerak garatzen dituzten 121 proiekturi
URT. 07 | Arabako Foru Aldundia

Guztira, 711.971 euro emango zaie 2019an lurraldeko elkarte, irabazteko xederik gabeko erakunde, udal eta kuadrillek sustatutako proiektuei
Aitor Estebanek konfirmatu du EAJ-PNVko diputatuek baiezkoa bozkatuko dutela “Estatua gaur egungo krisi sakonetik ateratzen saiatzeko”
URT. 07 | Kongresua

Hitz egiteko izan duen tartean, Euskal Taldeko bozeramaileak gogora ekarri du talde jeltzaleak PSOErekin adostutako akordioan ezarri zituela heldu beharreko “erronkak” eta horiek gauzatzeko “hartuko den norabidea”
EAJren “kolaborazio leial eta zintzoa” eskaini dio Aitor Estebanek Espainian eratuko den Gobernuari, eta “ausardia eta neurritasuna” eskatu du “egiturazko arazo handiak termino demokratikoetan bideratzeko”
URT. 04 | Kongresua

Inbestidura debatean, sei diputatu jeltzaleek hautagai sozialistaren alde bozkatuko dute Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko elkarrizketa ahalbidetzeko akordioa adostu denez geroztik
Aitor Estebanek balorazio “positiboa” egin du Sánchezen diskurtsoaz, baina ohartarazi du gakoa izango dela gobernuaren eta parlamentuaren jarduna “nola zehaztu eta garatuko ote den”
URT. 04 | Kongresua

Euskal Taldearen bozeramaileak nabarmendu duenez “lehen aldiz, Espainiako Gobernurako hautagai batek aitortu du Euskadin eta Katalunian nazio nortasun auzia” dagoela, eta presidentegai sozialistari “neurritasuna” opatu dio alderdi batzuen aldetik jasoko duen “etengabeko erasoari” aurre egiteko orduan
Foru Aldundiak linea elektrikoak konpondu nahi ditu, Bonelli arranoaren mehatxu nagusia izaki
URT. 02 | Arabako Foru Aldundia

Arazo honetaz kontzientziarazteko, Ingurumen Sailak bideo bat editatu du eta esteka honetan deskargatu daiteke: Bonelli Arranoa Aldundiak lortu du enpresa elektrikoak arazo honetaz sentsibilizatzea eta lineak konpontzen hastea, halaxe egin baita Life Aquila Europako proiektuaren bidez sartutako arranoek maiz kokagunetzat erabiltzen dituzten zenbait gunetan.
Urte berriari begira 'indarrak eta borondateak bateratzeko' deia egin du Iñigo Urkullu lehendakariak
2019 ABE. 31 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu Lehendakariak auzolanaren ideia aldarrikatu du herri gisa ditugun erronkei aurre egiteko, hala nola, enpleguarena, autogobernuarena edota erronka ekologiko eta demografikoa.
Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko  elkarrizketa ahalbidetzen duen inbestidura akordioa izenpetu dute EAJ-PNVk eta PSOEk
2019 ABE. 30 | Kongresua

Euskal Agenda garatzeko eta ezberdinen arteko elkarrizketa ahalbidetzen duen inbestidura akordioa izenpetu dute EAJ-PNVk eta PSOEk

Andoni Ortuzarrek eta Pedro Sánchezek Madrilen izenpetu dute hamabi puntuko dokumentua, EAJ-PNVko sei diputatuek hautagai Sozialistari emango dioten baietza eta Gernikako Estatutuaren arabera falta diren transferentziak burutzeko konpromisoa jasotzen dituena
Gasteizek Emakumeen Etxearekiko konpromisoa berritu du
2019 ABE. 29 | Gasteiz

Gasteizek Emakumeen Etxearekiko konpromisoa berritu du

okiko Gobernu Batzarrak Sorginenea-Casa de las Mujeres de Vitoria-Gasteiz elkartearekiko hitzarmena luzatzea onetsi du gaur, eta horrela aurten abian jarritako Emakumeen Etxearekiko konpromisoa berritu du hiriak. “Emakumeen Etxea kudeaketa-proiektu bateratua finkatzearen alde lan egiten jarraituko dugu, emakumeak ahalduntzeko espazio gisa ulerturik, partaidetzaren bitartez gizartea eraldatzeko, eta etxea topaketa, truke eta hausnarketarako espazio gisa ikusia izan dadin bultzatzeko”, adierazi du alkate Gorka Urtaranek.
Udal Gobernuak kudeatzeko, akordioetara iristeko eta proiektuak gauzatzeko duen gaitasuna areagotuko du Gorka Urtaranek 2020an
2019 ABE. 28 | Gasteiz

2019ko azken Tokiko Gobernu Batzarraren ostean, Gasteizko alkateak aurtengo udal kudeaketaren balantzea egin du, eta datorren urterako erronka eta proiektu nagusiak izan ditu hizpide. “Kudeatzen dakien, akordioak lortzen dakien eta proiektuak gauzatzen dakien udal gobernua osatzen dugu, eta gaitasun horiek guztiak areagotu egingo ditugu legealdian zehar. Etorkizuneko proiektuz beteriko Agenda gasteiztarra dugu agintaldi honetan garatzeko“, azpimarratu du Gorka Urtaranek.