Lehendakariak Ginkgo Biloba itxaropena dakarren zuhaitzaren kimu bat landatzeko ekitaldian hartuko du parte
2018 API. 29 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu lehendakariak Itxaropena dakarren Ginkgo Biloba arbolaren kimua aldatzeko ekitaldian parte hartu du Gernikan, eta “munduko bakearen aldeko eta gerraren aurkako erabateko mezua” zabaldu nahi izan du. Ekitaldian izan dira, besteak beste, Gernikako alkatea, José María Gorroño, eta Hiroshimakoa, Kazumi Matsui.
Kongresuko Euzko Abertzaleak taldeak 43 zuzenketa aurkeztu ditu Araban, Bizkaian, Gipuzkoan eta Nafarroan askotariko azpiegiturak, inbertsioak eta hobekuntzak burutzeko
2018 API. 28 | Kongresua

Pasaiako portuaren birgaikuntza, Forondan 24 orduko zerbitzua ezartzea, Getxo eta Bilbo artean txirringetarako erraia eraikitzea eta Tuterako alde zaharraren birgaikuntza dira jeltzaleek planteatu dituzten erreklamazioetako batzuk
Euzko Abertzaleak legebiltzar taldeak 43 zuzenketa aurkeztu ditu pentsioak hobetzeko eta Euskal Agenda garatzeko proposamenekin
2018 API. 27 | Kongresua

Pentsioak igotzeko planteamenduaz gain, EAJ-PNVk EAEko hiru herrialdeetan eta Nafarroan ekonomia eta lehiakortasunaz gain, ingurumena eta ondare kulturala bultzatzeko proiektuen aldeko apustu argia egiten du
José Antonio Suso: “Forondako Aireporturako 24 orduko zerbitzuaren gaia jarriko dugu Estatuko Aurrekontuen negoziaketarako mahai gainean”
2018 API. 27 | ABB

Araba Buru Batzarreko presidenteak ondo baloratu du pentsioen inguruan hartutako akordioa, eta ez bakarrik aurreikusten diren neurri puntualengatik,baizik eta baita ere denbora eskaintzen duelako Toledoko Itunak “bidezkoa, solidarioa eta iraunkorra” izan behar duen sistemarako konponbideak bila ditzan.
Erabil ditzagun Abanto-Zierbenako parke osasungarriak
2018 API. 27 | ABANTO-ZIERBENA

Erabil ditzagun Abanto-Zierbenako parke osasungarriak

Bizkaiko Foru Aldundiko kirol zerbitzuak, Udalaren laguntzarekin, bizi-ohitura osasungarriak sustatu nahi ditu
EAJ-PNVk eta PSE-EEk Diru-Sarrerak Bermatzeko eta Inklusiorako lege-proposamena erregistratu dute Eusko Legebiltzarrean
2018 API. 27 | Eusko Legebiltzarra

Onarpena arindu nahi dute, ahalik eta adostasun politiko handienean oinarrituta. Helburua da milaka familiari laguntzen diharduen prestazioa hobetzea
Joseba Egibar: “Katalunian 155aren aplikazioa desaktibatzeko lanean jarraituko dugu”
2018 API. 26 | Eusko Legebiltzarra

Bozeramaile jeltzaleak ziurtatu duenez, Aurrekontu Orokorren akordioaren bidez pentsio guztiak igotzea barne, EAJ-PNVk eutsi egiten dio Katalunian 155. artikuluaren aplikazioa desaktibatzeko beharrari. Izan ere, alderdiak horren menpe jarri du espainiar Gobernuarekin Estatuko Aurrekontu Orokorren inguruko edozein negoziazio
Ortuzar: “Gaur atzo baino hurbilago dago 155a indargabe geratzea, gaur atzo baino urrunago geratu da Ciudadanos Moncloara iristea”
2018 API. 26 | Berria

Cazalisek garbitasunerako zapiek eragiten dituzten ingurumen kalteei aurre egiteko ekimenak eskatu ditu
2018 API. 26 | Senatua

EAJko senatariak ekintza planak eta arau aldaketak exijitzen dituen interpelazioaren ondoriozko mozioa aurkeztu du.
2018 API. 26 | EBB

Aitor Estebanek baieztatu du jarrera honekin EAJ-PNVk dagokion erantzukizun politikoari erantzuten diola, erantzukizuna herritargoarekin eta ardura egonkortasun ekonomikoa lortzeko bidean”