Berriak

Araba

Mediavillaren esanetan Udal Legeak argi uzten du “ezberdinen arteko aliantza” egingarria dela
2016 MAR. 08 | EBB

EBBren Arlo Instituzionaleko burukide arduradunak azpimarratu duenez Estatu mailan antzematen den “blokeoaren aurrean”, “Euskadin eraikitzeko adosten dugu”
GIZONEN ETA EMAKUMEEN ARTEKO BERDINTASUN ERAGINKORRA, BENETAKOA ETA  NORMALDUA LORTZE ALDERA ARABAKO EAJ-K DUEN KONPRIMISOA AZPIMARRATU DU SUSO-K.
2016 MAR. 08 | ABB

GIZONEN ETA EMAKUMEEN ARTEKO BERDINTASUN ERAGINKORRA, BENETAKOA ETA NORMALDUA LORTZE ALDERA ARABAKO EAJ-K DUEN KONPRIMISOA AZPIMARRATU DU SUSO-K.

Araba Buru Batzarreko presidente den José Antonio Susok, Emakumeen Nazioarteko Eguna dela eta, EAJk gaur goizean antolatutako lan-jardunaldian parte hartu du.
EAJ-PNVk barne esparrua eratuko du Alderdiaren barruan berdintasuna bultzatzeko eta sustatzeko, emakume eta gizonen artean partekatuko diren jarduketen bidez
2016 MAR. 08 | EBB

EAJren berrogeita hamar barne kargu eta erakundeetako ordezkari Sabin Etxean batzartu dira gaur goizean Emakumearen Nazioarteko Egunaren kariaz egin den lan jardunaldian. Bilera honen bidez erakutsi nahi izan dute genero bien arteko berdintasuna lortzeko urrats sendoak ematen jarraitzeko duten borondatea.
ABBak Saharako Arabiar Errepublika Demokratikoari onespena berretsi dio bere 40. urteurrenaren ospakizunean
2016 MAR. 01 | ABB

Araba Buru Batzarreko Idazkaria den Jone Berriozabalak eta beste ordezkari jeltzaleek errefuxiatuen kanpamenduetara bidaiatu dute saharar herriari babesa emateko eta ospakizun-ekitaldi horretan parte hartzeko.
ARABAKO FORU ALDUNDIAK MILIOI ERDI EUROTIK GORA INBERTITUTKO DU ARAMAIOKO GUREIA AUZOAN, BERTAKO OINARRIZKO OINEGITURAK BERRIZTATZEKO
2016 OTS. 18 | ABB

Aramaioko EAJaren udal taldeak proposatuta, Arabako Foru Aldundiak 543.700 euroko laguntza onartu berri du. Laguntza hori Gureia auzoko kaleen zoladura, argiteria, argi-indarraren eta telefonearen lurperatzea, eta euri-uren saneamenduari zuzenduta egongo da. Goian aipaturiko laguntza Andundiak aurretiaz emandako beste bi hauei gehitu behar zaio: Ibarrako ur-depositu berriaren eraiketa eta Aramaion edateko uraren hornidura-sistemaren oinarrizko sarea hobetzeko ikerketa. Ez da bederatzi hilabete igaro eta Ramiro González buru duen Aldundiak ia bederatziehun mila euro jarri ditu Aramaioko oinegituretarako. EAJk Aramaion duen udal taldeak atsegin handiz ikusi du azken hauteskundeetan herritarrei egin zien hauteskunde-programa ederki asko gauzatzen ari dela.
Euzkadi Buru Batzarrak bere lehen bilera ospatu du Sabin Etxean
2016 OTS. 15 | EBB

Euzkadi Buru Batzarrak bere lehen bilera ospatu du Sabin Etxean

Iruñean ospatutako Batzar Nagusitik irten den Euzkadi Buru Batzarrak agintaldi berriari eman dio hasiera oraingo egoera politikoa aztertuz
Nafarroa, EAE eta Iparraldearen bideek “askatasunerako etorbidean bat egin dezaten” lan egiteko konpromisoa hartu du Ortuzarrek
2016 OTS. 14 | EBB

EAJ-PNVren burua izateko, aho batez, berrautatua izan ondoren, Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak dio “ohoratuta eta harro” sentitzen dela, “zorretan, 77tik hona, EAJren urratsak gidatu dituztenekin”
EAJ-PNVk eta EH Bilduk EUDEL eguneratu eta modernizatzeko akordioa adostu dute
2016 OTS. 09 | EBB

EAJ-PNVk eta EH Bilduk EUDEL eguneratu eta modernizatzeko akordioa adostu dute

- Erakundearen estatutuak eguneratzeari ekingo zaio - Ondoren, EH Bildu zuzendaritza organoetan sartuko da une honetan udaletan duen ordezkaritzaren arabera - EAJ-PNVrentzat, “denok parte hartuko duten udal mailako elkarte berriaren abiapuntua” izango da - “Ezberdintasunak gainditzeko unea da eta euskal udalek elkarlanean has daitezen, herritarrengandik hurbilen dauden erakundeak indartzeko”, esan du Koldo Mediavillak, EBBren Arlo Instituzionalaren burukide arduradunak
Araba Buru Batzarreko lehen bilera
2016 URT. 27 | ABB

Araba Buru Batzarreko lehen bilera

José Antonio Susok eta beste 14 burukidek osatzen dute Araba Buru Batzar berria eta gaur bertan egin dute bere lehengo bilera.
JOSE ANTONIO SUSO: “ARABAN EAJ-PNV-REN LIDERGOA SENDOTU ETA HEDATZEKO LAN EGINGO DUT”.
2016 URT. 23 | ABB

Arabako EAJ-PNVk gaur goizean aukeratu du datozen lau urteetarako herrialde buru batzarra. Jose Antonio Suso izango da 15 pertsonek osatzen duten Araba Buru Batzarraren burua