Berriak

Araba

Urkullu: “Euskadin, onena iristeko dago”
2016 MAI. 07 | EBB

Urkullu: “Euskadin, onena iristeko dago”

Iñigo Urkulluk hitzaldi sentikorra egin du Gasteizen Aberri Batzarrak udazkenean ospatuko diren hausteskundeetan Lehendakarigai izendatu eta gero
Ortuzar: “Iñigo Urkulluk pertsonifikatzen du euskaldunon egiteko modu ezberdin hori”
2016 MAI. 07 | EBB

Euzkadi Buru Batzarraren presidenteak hausnarketa egiteko gonbita luzatu die herritarrei: “Galde diezaiotela euskaldunek beren buruari ea lau alderdi espainiarrek konfiantza merezi duten azken lau hilabeteotako porrotaren ondoren”
EGIk Lehendakaria eta berrogeita hamar bat gazte elkartu ditu gazte enpleguaz hitz egiteko
2016 API. 30 | Euzko Gaztedi - EGI

‘Enplegua: gure erronka, gure etorkizuna”, EAJ-PNVren gazte erakundeak esperientziak partekatzeko topaketa antolatu du eta bertan bildu diren gazteek Iñigo Urkullu Lehendakariari enpleguari buruzko galderak egin ahal izan dizkiote
Urkullu:
2016 MAR. 27 | Berria

Urkullu: "Euskal ereduak ekonomia errealaren aldeko apustua egiten du"

"Duela lau urte eskas Herri hau atzeraldi egoeran zegoen eta enplegua galtzen ari zen. Baina kudeaketari zorroztasun osoz ekin genion, pertsonak helburu gisa jarri genituen eta suspertze ekonomikoa babestu genuen, eta 2014 urtean egoerari buelta ematen hasi ginen. Bederatzi hilabete beteko ditugu segidako hazkundearekin eta enplegu sorrerarekin. Aurrera egiten ari gara baina inor atzean utzi gabe".
EBBk Iñigo Urkullu proposatu du Lehendakarirako hautagai
2016 MAR. 27 | EBB

EBBk Iñigo Urkullu proposatu du Lehendakarirako hautagai

EAJ-PNVk apirilaren 6aren eta maiatzaren 7aren bitartean egingo du hurrengo Euskal Hauteskundeetara eramango duen zerrendan joango direnak aukeratzeko barne hauteskunde prozesua
“Egun berezia, Aberri Eguna, eta pertsona berezia, Iñigo Urkullu”
2016 MAR. 27 | EBB

“Egun berezia, Aberri Eguna, eta pertsona berezia, Iñigo Urkullu”

Andoni Ortuzar, Euzkadi Buru Batzarraren presidenteak, Urkullu lehendakarirako hautagai gisa aurkeztu du Bilboko Plaza Barria gainezka jarri duten 5000 alderdikide eta lagunen aurrean
‘Euskadi, Bultzada Berri Bat‘, EAJ-PNVk igandean Bilbon ospatuko duen Aberri Eguneko goiburua
2016 MAR. 24 | EBB

Itxaso Atutxak, BBBren presidenteak, eta Joseba Aurrekoetxeak, EBBren burukideak, talde jeltzaleak igandean Aberri Egunaren kariaz ospatuko duten jaia aurkeztu dute
Ortuzar: “EAJ-PNVren eta Urkullu lehendakariaren lehentasunik handiena enplegua da, gazteena bereziki”
2016 MAR. 19 | EBB

Euzko Gaztedi erakundea gaur ospatzen ari den EGI Egunean, EBBren presidenteak euskal gazteei esan nahi izan die estremismoak eta populismoak ez diela konponbidea ekarriko “desoreka sozialei” ezta “Euskadiren nazio eraikuntzari” ere
Araba Buru Batzarra Zaramaga auzoan ibili da 1976ko martxoaren 3ko gertakizunen tokiak bisitatuz
2016 MAR. 14 | Berria

Bisita gidatua egitera joandakoen artean honako pertsona hauek aipa daitezke: ABBaren presidente den José Antonio Suso; ahaldun nagusiorde den Pilar García de Salazar; ingurumen zuzendari den Amaia Barredo eta Zaramagako Uri Buru Batzarreko presidente den Ángel Rodríguez Riaño
EAJ-PNVren Euzkadi Buru Batzarraren adierazpena
2016 MAR. 11 | EBB

EAJ-PNVren Euzkadi Buru Batzarraren adierazpena

Vitoria-Gasteizko 4. Instrukziozko epaitegiak, Araban kontratu eta esleipen publikoak ustez era irregularrean lortzearekin lotutako ustezko delituak ikertzen hasi eta sei urte geroago, gaur ezagutu dira Herrialdeko fiskaltzak eskatu dituen zigorrak, prozedura horren ahozko epaiketa epe laburrean irekiko delarik. 2015eko otsailean, ahozko epaiketa irekitzeko erabakia ezagutu zenean esan genuen legez, EAJ-PNVren EBBk eginkizun eta gertakari guztiak argitzea nahi du eta, erantzukizunik balego, horiek guztiak ere argitzea. Eskakizun hau bateragarria da auzipetuak diren pertsona guztiei zor zaien errugabetasun presuntzioa errespetatzearekin, hori Zuzenbideko Estatu batean oinarrizko elementua delarik. EAJk era berean eskatzen du auzia ez politizatzea, jatorria ez baitago talde baten jardueran, baizik eta pertsona partikularren ustezko jokaeran.