EAJ-PNVk gaur ospatu dituen Herrialde Batzarretako emaitzek perfilatuko dute hurrengo Euzkadi Buru Batzarraren osaketa
2016 URT. 23 | EBB

Joseba Aurrekoetxea, Koldo Mediavilla, Mikel Burzako, María Esther Furundarena, Mireia Zarate, Kepa Aldama, María Eugenia Arrizabalaga eta Iñaki Txueka EBBren burukide aukeratuak izango dira EAJ-PNVk Iruñean egingo duen Batzar Nagusian
Bizkaiko alderdikideek Itxaso Atutxa berrautatu dute emakume baino gizon gehiagok osatuko duten lehen Bizkai Buru Batzarraren buru gisa
2016 URT. 23 | BBB

Bizkaiko Herrialde Batzarrak, gaurkoan Sabin Etxean batzartuta, gaur egungo presidente andrea aho batez aukeratu du hurrengo lau urteotarako Bizkaiko herrialde exekutiba zuzentzeko
Gipuzkoako Erki Batzarrak GBBko eta Erki Epai Mahaiko kideak eta Aberri Batzarrerako Gipuzkoako ordezkariak izendatu ditu
2016 URT. 23 | Berria

Gipuzko Buru Batzarreko presidente Joseba Egibar aukeratu du. Batzarrak Gipuzkoako ordezkariek Aberri Batzarrean proposatuko dituen EBBrako hautagaiak ere aukeratu ditu; horien artean, Mª Eugenia Arrizabalaga, Joseba Aurrekoetxea, Koldo Mediavilla eta Iñaki Txueka.
Unai Hualde aukeratu dute aho batez Nafarroako EAJ-PNVren Napar Buru Batzarraren lehendakari
2016 URT. 23 | Nafarroa

EAJ-PNVren Herrialde Batzarrak EAJ-PNVren Napar Buru Batzarraren lehendakari aukeratu du Unai Hualde Iglesias. Aurrerantzean , Hualdek barne kargu hau bateragarri egingo du Nafarroako Parlamentuko Mahaiaren lehen presidente orde gisa duen karguarekin.
Jose Antonio Suso: “Araban EAJ-PNVren lidergoa sendotu eta hedatzeko lan egingo dut”
2016 URT. 23 | Berria

Arabako EAJ-PNVk gaur goizean aukeratu du datozen lau urteetarako herrialde buru batzarra. Jose Antonio Suso izango da 15 pertsonek osatzen duten Araba Buru Batzarraren burua.
Aitor Esteban: “EAJk ez du marra gorririk jarri inolako negoziaziotan”
2016 URT. 22 | Kongresua

Aitor Esteban: “EAJk ez du marra gorririk jarri inolako negoziaziotan”

Pablo Iglesiasek PSOEri egin dion eskaintzaren aurrean, EAJk talde politiko guztiekin inolako baldintzarik jarri gabe hitz egiteko borondatea berretsi du baina Podemosen buruaren moldeak kritikatu ditu : “gauzak ez dira horrela egiten”
Izaskun Bilbaok Bruselan babestu du Arabak kalitate handieneko ardoak bereizteko asmoa
2016 URT. 21 | Europako Legebiltzarra

EAJ-PNVren eurodiputatu Izaskun Bilbao Barandicak gaur goizean Bruselan aurkeztu duen ekimena aurkezteko orduan azpimarratu du Errioxa Jatorri Deitura izenekoaren Kontseilu Arautzailea blokeoa egiten ari dela Arabako produktoreek kalitate handieneko produkzioak merkatuetan bereizteko egiten ari diren lana eragozteko.
Martxan da Durangoko Udalak Landako Erakustazokan antolatzen duen txiki park zerbitzua
2016 URT. 21 | DURANGO

Datorren urtarrilaren 23an, arratsaldeko 17.00etan, zabalduko ditu bere ateak herrian dauden parke publikoez gain, Durangoko familiei beste jolasgune bat eskaintzeko asmoz
Izaskun Bilbaok bakeak Kolonbian bultzatu dituen pragmatismoa,borondatea eta irudimena goraipatu ditu
2016 URT. 20 | Europako Legebiltzarra

Europar Parlamentuko ALDE taldeko presidente orde eta Jeltzaleen eurodiputatu Izaskun Bilbao Barandicak gaurkoan berretsi du bere taldeak babestu egiten dituela Kolonbiako gizarteak indarkeriak bizirik iraun dituen berrogeita hamar urteren buruan erakutsi duen pragmatismoa,irudimena eta borondatea. Jeltzaleen ordezkariak esan duenez, kolonbiarrek "ondo baino hobeto ezagutzen dute indarkeriaren prezioa,eta ordaintzeari uztea erabaki dute" eta itxaropentsu agertu da bake prozesu hau "eskubideak,garapena eta justizia soziala izango dituen bizikidetzarekin" amaitzeko ideia gogoan.
eaj, pnv, congreso, reunión, audiencia, aitor este
2016 URT. 19 | Kongresua

Aitor Esteban Felipe VI.arekin batzartu da Zarzuela Jauregian

Bilerak ordu bete eta bost minutuko iraupena izan du.