Andoni Ortuzar, EBBren presidentea, Sabino Arana Fundazioak Alex Salmond eskoziar politikariari euskaraz editatu dion liburuaren aurkezpen ekitaldian izan da
2016 OTS. 01 | Berria

Alex Salmonden “Ametsa ezin da sekula hil” izeneko liburuan, 2014ko irailean egin zen Eskoziako independentziari buruzko erreferendumaren aurretiko BAI aukeraren aldeko kanpainaren nondik norakoak azaltzen dira, gaur egun Britainiako Parlamentuko Komunen Ganberan Eskoziako Alderdi Nazionaleko (SNP) Kanpo Arazoetarako bozeramaile denaren eskutik.
Sabino Arana Sariak 2015
2016 URT. 31 | EBB

Sabino Arana Sariak 2015

Ondokoek jaso dute saria: John Garamendi, AEBetako Kongresuko kide demokrata eusko-kaliforniarra; Leopoldo Zugaza kultura-eragilea; CEAR-Euskadi, Errefuxiatuen Laguntzarako Batzordea Euskadin; Velatia industria- eta teknologia-taldea; Maialen Chourraut arraunlari gipuzkoarra; eta Alex Salmond politikaria, Eskoziako lehen ministro ohia.
Andoni Ortuzarrek Alex Salmondi adierazi dio EAJ-PNVk aitortu egiten diola legezkotasun eta demokraziaren oinarri gainean Eskoziaren nazio askatasunaren alde egin duen lana
2016 URT. 30 | Berria

EBBren presidentea Sabin Etxean batzartu da gaur Eskoziako Ministro Nagusi ohiarekin. Salmondek bihar jasoko du Sabino Arana Fundazioaren saria
Itxaso Atutxa: “Akordioetara heltzeko hitz egin behar da eta Espainian ez da benetako ahaleginik ikusten”
2016 URT. 29 | BBB

Bizkai Buru Batzarraren presidente andreak gaurkotasun politikoari buruz mintzatu da gaur goizean Bizkaia Irratian. Madrilen gobernua eratzearen inguruan aipatu du adostasunetara ailegatzeko beharrezkoa dela mahai gainean gai zehatzak jartzea.
EAJ-PNV kontsentsu handiagoa lortzen saiatuko da Jaurlaritzaren ahalik eta lege proiektu gehien onartzeko
2016 URT. 28 | Eusko Legebiltzarra

Joseba Egibar EAJ-PNVko legebiltzar-taldearen bozeramaileak ohartarazi du Urkullu Exekutiboak proposamenerako abiadura batean lan egiten duen bitartean, Eusko Legebiltzarra erabakitzeko eta eztabaidarako beste abiadura batean dagoela; hortaz, Jaurlaritzaren lege-proiektuen onarpena atzeratzen da.
Andoni Ortuzarrek John Garamendi animatu du Amerikako Estatu Batuetan “euskaldunen enbaxadorearena” egiten segitzera
2016 URT. 28 | EBB

EBBren presidenteak eta euskal jatorrizko politikari estatubatuarrak Sabin Etxean aztertu dute beren nazioetako gaur egungo egoera
Aitor Esteban bigarren aldiz batzartu da Felipe VI.arekin Zarzuela Jauregian
2016 URT. 28 | Kongresua
Ugao-Miraballesek parte-hartze prozesu bat jarri du abian gazteen lonjek izan beharreko segurtasuna lantzeko
2016 URT. 26 | UGAO-MIRABALLES

Honetaz gain, erabiltzaileen eta auzokideen arteko elkarbizitza ere jorratuko da
Ortuzar: “Deigarria da Madrilgo elkarrizketak bakoitzak gobernatzeko dituen gaitasunak azpimarratzera baino, aurkaria indargabetzera bideratuta egotea”
2016 URT. 26 | EBB

EBBren presidenteak baieztatu duenez Iñigo Urkullu EAJk hurrengo hauteskunde autonomikoetarako daukan "aukerarik onena" izateaz gain, bera ere bada "Euskadik une honetan behar duen pertsona".
Pako Arizmendi, Ipar Buru Batzarraren presidente berria
2016 URT. 25 | IBB

Pako Arizmendi, Ipar Buru Batzarraren presidente berria

Joan den Larunbatean, Urtarrilaren 23an, EAJ-PNBren Iparraldeko Herrialde Biltzarra, Iparralde eta Aberri mailako barne karguen hautatzeko bildu da. Pako Arizmendi, aho batez hautatua izan da Ipar Buru Batzarraren presidente berri bezala.