Berriak

Araba

Gorka Urtaranek aurrekontua onesteari lotutako konfiantza-arazoa planteatu du Gasteiz ez gelditzea lortzearren
2017 URT. 31 | Gasteiz

Udal gobernuak hiria ezin delako geldirik egon hartu du erabakia, herritarren interesak eta ez besterik gogoan dituela.
Gernikako bonbardaketan Estatuak izan zuen erantzukizuna aitor dezan exijitu dio EAJk Espainiako Gobernuari
2017 URT. 31 | Senatua

Senatuko bozeramaile jeltzalea den Jokin Bildarratzen iritziz, erasoaren 80. urteurrena “une egokia da Estatuak barkamen ofizialak eska ditzan, oraindik bete gabe dagoen hutsunea betez”.
EAJ-PNVk hezkuntza herri-erronkatzat hartu eta akordio zabal baten alde lan egiteko dei egin du, sistemari egonkortasuna eman eta etengabeko hobekuntza ahalbidetuko duena
2017 URT. 23 | Eusko Legebiltzarra

Jone Berriozabal legebiltzarkideak gobernu-aldaketetatik salbu egongo den hezkuntza-sistema defendatu du, hezkuntza komunitatearen, gizarte eragileen eta alderdien arteko akordioan eta elkarrizketan oinarrituko dena. Ahalegin horretan inor ez dago soberan, baieztatu du.
EAJ-PNVk babestu egiten du Eusko Jaurlaritzaren industria politikaren aldeko apustua, Euskadiren garapen ekonomikoa sustatuko duena
2017 URT. 17 | Eusko Legebiltzarra

Luis Javier Telleriak, Ekonomiaren Garapen eta Azpiegitura Batzordeko bozeramaile jeltzaleak, “herritar guztien ongizatea hobetzeko elkarlana” eskatu dio oposizioari, eta espainiar Gobernuari eskatu dio “gelditu ditzala euskal erakundeen aurkako erasoak”.
2017 URT. 16 | Berria

Suso: “Zail egiten zait ulertzea EH Bilduk Vitoria-Gasteizko aurrekontuak ez onartzeko dituen arrazoiak, Urtaran alkatea desgastatzeko ez bada"

Araba Buru Batzarreko presidente José Antonio Susok uste du "partida amaitu gabe dagoela" eta esan du EAJ-PNVk ahaleginak egingo dituela EH BIldu eta PP alderdiek Arabako hiriburuko udal aurrekontuak onets ditzaten.
Rakel Molina, EAJ-PNVren legebiltzarkide berria Almudena Otaolaren ordez
2017 URT. 10 | Eusko Legebiltzarra

Rakel Molina, EAJ-PNVren legebiltzarkide berria Almudena Otaolaren ordez

Molinak iragan astean eman zuen akreditazioa eta gaur Eusko Legebiltzarraren Mahaiak deitu du.
Lehendakariaren urte amaierako mezua
2016 ABE. 31 | Eusko Jaurlaritza

Lehendakariaren urte amaierako mezua

Agur t'erdi! Urte berriaren atarian gaude. Familia eta etxekoekin elkartzeko unea. Elkarrekin, urte berrirako asmo eta nahiak amestuko ditugu.
Mikel Legardak Barne Ministroari eskatu dio Segurtasun Batzordean elkarrizketari heltzea eta indarkeriaren amaiera ordenatua ahalbidetzea
2016 ABE. 21 | Kongresua

Barne gaietarako batzordeko bozeramaile jeltzaleak ohartarazi duenez "konpondu gabeko gai delikatu batzuk daude, ezinbestekoak direnak segurtasun alorrean Estatuko erakundeekin urratu den konfiantza berreskuratzeko".
Aitor Estebanek Justizia Ministroari
2016 ABE. 21 | Kongresua

Aitor Estebanek Justizia Ministroari "aldatzea eta proaktibo izatea" eskatu dio Oroimen Historikoko Legea betetzeko eta justizia eraginkorra lortzeko, Europako Parlamentuak eman berri duen ebazpenean agindu bezala

Kongresuko talde jeltzaleko bozeramaileak Rafael Catalári gaitzetsi dizkio Oroimen Historikoarekin zerikusia duten eta bete gabe utzi diren hainbat gai, eta zentzu horretan ohartarazi dionez "aldatu behar duzu baina ez guk esaten dizugulako baizik eta Europako Parlamentuak esaten duelako" EAJ-PNVren eskariz onartu duen ebazpenaren bidez.
Lehendakaria: “ETAren armagabetze-prozesuak bermeak izan behar ditu”
2016 ABE. 19 | Eusko Jaurlaritza

Lehendakaria: “ETAren armagabetze-prozesuak bermeak izan behar ditu”

Iñigo Urkullu lehendakariak errepikatu du ETA armagabetzeko prozesuak, amaiera ordenatu batean, bermeak izan behar dituela eta, ildo horretan, erakundeen zeregina azpimarratu nahi izan du.