“Nafarrak gara, Euskal Herriaren parte gara; eta nafarrak izanik, eskubide osoa daukagu gure etorkizuna libre eta demokratikoki erabakitzeko”
2016 OTS. 13 | Berria

Napar Buru Batzarreko presidente Unai Hualdek aldarrikapen hunkigarria irakurri du Foruen Monumentuaren aurrean. Ekitaldian, EBBko presidenteak eta EAJ-PNVren gainerako lau Lurralde Erakundeetako presidenteek ere parte hartu dute.
Mundakako Udalak kontsumoari buruzko informazioa eskainiko die herriko nagusiei
2016 OTS. 12 | MUNDAKA

Mundakako Udalak kontsumoari buruzko informazioa eskainiko die herriko nagusiei

Egitasmo honen helburua da herritarrak kontsumo arduratsuan heztea eta, bide batez, elikadura eta nutrizio egokirako gomendioak eta botikei eta automedikazioari buruzko iradokizunak eskaintzea
Euzko Abertzaleak taldeak Sestaoko ACB enpresaz galdetu dio Funtzioko Gobernuari
2016 OTS. 11 | Kongresua

Pedro Azpiazuk Euzko Abertzaleak taldeko energia eta industria gaietarako bozeramaileak azalpenak eskatu dizkio funtzioko Industria Ministroari.
Itxaso Atutxak PSOEri ohartarazi dio “oraindik asko dagoela hitz egiteko” bere proposamenak “euskal eskuduntzen erabateko inbasioa” jasotzen duelako
2016 OTS. 11 | BBB

BBBren buruak konfirmatu du EBBk Batzar Nagusiari aurkeztuko diola Euskadiko Gizarte Segurantza sistema propioa sortzea proposatzen duen agiria: “Gaurko ereduarekin” euskal herritarren pentsioak “arriskutan daude”
Indarkeria-biktima guztien aitorpen integratzailea defendatu du EAJ-PNVk
2016 OTS. 11 | Eusko Legebiltzarra

Indarkeria-biktima guztien aitorpen integratzailea defendatu du EAJ-PNVk

Iñigo Iturrate legebiltzarkide jeltzaleak nabarmendu egin du esparru honetan Eusko Jaurlaritza egiten ari den lana; horregatik, Urkulluren exekutiboari eskatu dio aitorpeneko eta omenaldiko ekitaldiak egiten jarrai dezala, terrorismoa, indarkeria eta giza-eskubideen urraketa izan duten pertsonak omentzeko.
“Guztiok Bat”, EAJ-PNVk larunbat eta igandean Iruñean ospatuko duen Batzar Nagusiaren goiburua
2016 OTS. 11 | EBB

EAJ-PNVren EBBren idazkari Koldo Mediavillak gaur goizean Sabin Etxean aurkeztu du Euzko Alderdi Jeltzaleak otsailaren 13 eta 14an Iruñean ospatuko duen Batzar Nagusia.
eaj, pnv, congreso, delegación, reunión, psoe, inv
2016 OTS. 10 | Kongresua

EAJ-PNVk PSOEri adierazi dio bere agirian islatzen den asmo birzentralizatzaleak eragiten dion kezka, baina elkar ulertzeko borondatea antzeman du

Ordezkari jeltzaleak ordu bete eta hamabost minutuz batzartu dira gaur PSOEko ordezkariekin eta sozialistei azaldu dizkiete `euskal agendaren´ lau ardatzak: politika ekonomiko eta sozialak, autogobernua, bake eta bizikidetza eta azpiegiturak.
Durango ingurumen jasangarritasunaren erdigune bihurtuko da Berdeago azokaren IV. edizioa ospatuz
2016 OTS. 10 | DURANGO

Durangoko Udalak udalerri iraunkorragoa lortzeko apostua mantentzen du eta otsailaren 19tik 21era arte, Landako Guneak hartuko duen Berdeago azokaren edizio berri bat babestuko du
Iturrate: “LGBT pertsonen eskubideen aldeko borroka denon artean egin behar dugu. Funtsezkoa da erabateko erantzuna edozein diskriminazioa saihesteko”
2016 OTS. 10 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVko legebiltzarkideak nabarmendu du Jaurlaritzaren lana eskoletan sentsibilizazio eta normalizazioari buruz, adingabeko transexualen erabateko garapena bermatzeko. “Lehenbiziko arreta da gakoa irakasleen beharrak igartzeko”.
Bruselas prest agertu da Txinako altzairuak eragindako dumping praktikaren kontrako bide legalak agortzeko
2016 OTS. 09 | Europako Legebiltzarra

Bruselas prest dago "legeek ematen dituzten aukeren barruan, europar siderurgia aldezteko defentsa tresnak" Txinako dumping praktikaren kontra erabiltzeko. Cecilia Malmström Suediako komisario liberalak erantzun irmo bezain argia eman du Izaskun Bilbao eurodiputatu jeltzaleak europar parlamentuan gai honen inguruan aurkeztu zuen ekimenari erantzuteko.