Aberri Eguna 2018 - Jaia Iruditan

Prentsa Aretoa

Berriak

2018/05/16

Izaskun Bilbao izango da Kolonbiako hauteskunde presidentzialen jarraipena egiteko, Europako parlamentuak bidaliko duen ordezkaritzako burua

EAJ-PNVko eurodiputatu Izaskun Bilbao Barandica izendatu dute gaur arratsaldean Kolonbiara hango hauteskunde presentzialen jarraipena egiteko bidaiatuko den ordezkaritzako buru.

rss Ezagutzera eman

ARGAZKIA JAITSI

Errepublika honek Presidentea aukeratuko du, lehen aldiz, FARC taldearekin izenpetu zen bake akordioaren ondoren. Hauteskunde hauetan ez du Santos presidenteak parte hartuko herrialde horretako Konstituzioak  agintaldiak errepikatzeko mugak ezartzen dituelako. Europako parlamentuak diputatu jeltzalea aukeratu du Kolonbiako hauteskunde presidentzialen jarraipena egiteko berariaz eratu den laguntza taldea eratzeko saioan.

Izaskun Bilbao Barandica ,aldi berean,Europako Parlamentuko Andeetako Komunitateko ordezkaritzako presidente ordea denak ibilbide luze eta zabala egin du Haiti, Bolivia eta Perun hauteskundeen jarraipena egiteko izan diren ordezkaritza taldeetan. Iaz, esate baterako, Timor Lesten izan zen Europako Batasunaren behaketa taldeko buru gisa.

Alderdi Eguna 2018
Jarrai ezazu Gurekin
Next Euskadi

2018/10/22 08:30

Aitor Esteban

Euskadi Irratia

2018/10/24 09:00

Andoni Ortuzar

TVE-1. Los desayunos de TVE

2018/12/03 09:30

Andoni Ortuzar

ETB-1. Egun on Euskadi

Andoniren Bideobloga

Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA