EUSKO LEGEBILTZARRAKO HAUTAGAIA ARABATIK

Saray Zarate

Sustrai arabarrak ditut eta oso harro sentitzen naiz. Nire aiton-amonak nekazariak ziren eta beren jatorriarekiko maitasuna eta 'gurea' zaintzearen garrantzia helarazi zidaten: lurra, familia, herria… Beraiek erakutsi zidaten etorkizun sendoa eraikitzeko ezin dugula ahaztu nondik gatozen eta nor garen. Beti dut gogoan ikasgai hor

Saray Zarate

Saray Zarate dut izena, 38 urte ditut eta gasteiztarra naiz. Mikelekin ezkonduta nago, nire bikotea 17 urte nituenetik, eta 2 urteko seme bat dugu, Xabier.

Zuzenbide Ekonomikoan lizentziatua naiz eta giza baliabideetako arduraduna naiz multinazional batean. Nire lanarekin gozatzen dut eta, bereziki, pertsonekin etengabeko eta gertuko harremana izateak eskaintzen didan aukerarekin; ilusioz eta grinaz aurre egiten diet egunero-egunero agertzen zaizkidan erronkei. Gaur naizena gurasoei zor diet; haiek dira nire erreferenterik handienak. Aitak bere lanerako gaitasuna, sakrifizioa eta erantzukizuna helarazi dizkit. Amak bere energia eta positibotasuna.

Beraiek transmititu eta nik jaso nituen balio guztiak, EAJn, nire alderdian, aurkitu nituen. Horregatik, 2016an alderdikidetu nintzen, Euskadirekiko konpromiso politikoan urrats bat eginez. Urkulluk, lehendakari gisa, etorkizunerako bermeak eta lasaitasuna eskaintzen dizkit, herri gisa hobetzen eta hazten jarraituko dugunaren bermea.

Erantzukizuna, seriotasuna eta pertsonekiko konpromisoa. Gure alderdiaren balioak herri gisa aurrera egiten jarraitzeko eta autogobernu maila handiagoak eskuratzeko