Jeltzaleek bost eserleku lortu dituzte Behe Ganberan: bi Bizkaian, lehen indarra delarik, bi Gipuzkoan eta bat Araban

EAJ-PNVk bere helburu nagusia bete du eta Kongresuan Euskal Taldea izango du berriz 23Uztailak
2023 UztailaK 23 |
EBB
IKUSI BIDEOA

EAJ-PNVk Kongresuan berriz ere Talde Parlamentarioa izatea lortu du, gaur EAEko hiru lurraldeetan ordezkaritza lortuta, 5 ordezkari lortuz, eta Bizkaian bere lidergoa sendotu du, hauteskunde-kanpaina polarizatu egin den arren. Andoni Ortuzar Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak EAJ-PNVk Hauteskunde Orokorretan lortutako emaitzen "balantze ona" egin du. "Gure helburu nagusia lortu dugu, Eusko Legebiltzar Taldea Madrilen sendotzea, 5 eserleku lortuta. Lorpen hori balioan jartzen dugu, bizi izan dugun borroka politikoaren eta polarizazio handi baten erdian, argi eta garbi kalte egin baitigu kanpaina osoan zehar ", adierazi du.

Hauteskundeen emaitzak baloratzeko egin ohi den prentsaurrekoan, EBBko presidenteak azaldu duenez, "talde parlamentarioa izateak aukera emango digu Madrilen euskal ahotsa izateko eta Gorte Nagusietan euskal interesen eta autogobernuaren defentsa irmoa ezartzeko".

Ortuzarrek "biziki" eskertu nahi izan die euskal herritarrei "eman digun babesa, Espainiako alderdi handiek eta komunikabideek derrigorrez kokatu nahi izan gaituzten alderdi-bitasuna gaindituz". Era berean, EAJko buruzagi nagusiak nabarmendu du "hauteskundeak normaltasunez" egin direla eta "lortu den parte-hartze portzentajea, kontuan hartuta uda betean egindako hauteskundeak izan direla".