Araba Buru Batzarrak erabat gaitzetsi ditu Izarran egindako pintadak

EAJ-PNVren Arabako zuzendaritzak irainak eta mehatxuak salatu ditu Izarran, Urkabustaizen, maiatzaren 8ko goizaldean, egindako pintadetan

Araba Buru Batzarrak erabat gaitzetsi ditu Izarran egindako pintadak 14Maiatzak
2020 MaiatzaK 14 |

Araba Buru Batzarrak Izarrako (Urkabustaiz) hiri-altzari publiko eta pribatuetan egindako pintadak salatu eta gaitzetsi ditu berriz ere, EAJ-PNVren eta Ertzaintzaren aurkako mezuak jasotzen baitzituzten. Pintadetan mezu mehatxagarriak irakur zitezkeen: "Chivato, los días que te quedan son una cuenta atrás" edo "PNV lotu zuen txakurrak". Gainera, batzuek hain sakon defendatzen duten konfinamendua urratuz egin ziren.

Horrelako mehatxu eta irain larriak onartezinak dira beti. Are gehiago 2020an, euskal gizarteak atzean utzi baititu duela urte batzuk askatasunean oinarritutako bizikidetzarako batzen ez dituzten indarkeriazko adierazpen eta jarrera horiek. Ez gizarte zibilak ez alderdi politikoek ezin dugu geldirik egon.

Hori dela eta, eraso horien egileei horrelako jarduerak berehala bertan behera uzteko eskatu behar die ABBk. Konponbideak eman beharrean, euskal gizartearen gehiengoak nahi duen bizikidetza eta normaltasuna oztopatu besterik ez dute egiten.

Demokrazia eta beste edozein gai politiko aldarrikatzea zilegi bada ere, ez da zilegi pintadak, irainak eta mehatxuak bezalako ekintza antidemokratikoen bidez egitea. Hau beste ekintza bat da, sumindura eta gatazka elikatzeaz arduratzen direnena; elkarbizitzaren bidea jarraitu nahi ez dutenena; minutu bat ere pentsatzen ez dutenena eta erreklamazio bat beste batekin nahasten dutenena, aurre egin eta beldurtu nahi izate hutsagatik.

Gainera, Urkabustaizko Udalari eta EHBilduko alkateari horrelako ekintza antidemokratiko eta larderiatsuak bertan behera uzteko zigor irmoa eskatu die jeltzaleek. Era berean, alkateari eskatzen dio bere udalerrian benetako bizikidetza lortzeko borondatea adieraz dezala eta udalerriko erakunde goren gisa bakean bizi ahal izatea aldarrikatu dezala, elkarrekiko errespetuan oinarrituta.

Ez da garaia beste garai batzuetako gertakarietara atzera egiteko. Orain, inoiz baino gehiago, bide hori zaharkituta dago, eta horrelako manifestazioek oztopatu baino ez dute egiten gizarte honek sortzen duen bizikidetzarako bidea.