Prentsa Aretoa

Berriak

2018/07/24

EAJ-PNVk akordio zabala eskatu du pentsio sistemaren izaera publikoa eta hurrengo belaunaldietarako bideragarritasuna bermatzea xede

rss Ezagutzera eman

ARGAZKIA JAITSI

Eusko Legebiltzarrak iragan martxoaren batean izenpetu zuen akordio politikoa EAJ-PNVko ordezkariarentzat da babestu eta finkatu beharreko balio bat “pentsio sistema orekatua, jasangarria, publikoa eta nahikoa bermatuko badugu”. Aiartzaren aburuz “pentsioen inguruko batasuna beharrezko dugun balioa da, aurrerapausoa eta aukera politikoa da pentsiodunen egoera hobetzeko behar diren erreformak aurrera atera ahal izateko”. Zentzu honetan, legebiltzarkide jeltzaleak alderdikerietatik urruntzea eskatu du, akordioetan oinarrituta, inola ere atzerakoia izan behar ez lukeen eredua babestea eta birformulatzea xede.

Jon Aiartzak gaur goizean parte hartu du Udako Euskal Herriko Unibertsitateak Donostian “Egungo pentsio-sistemaren jasangarritasuna” izenburupean egin duen jardunaldian. Bertan azaldu ditu sistemaren erreformak beharko lituzkeen oinarriak “nagusiak txirotasun arriskuaren mende geratzea ekiditeko”. Aiartzaren esanetan zintzotasunetik eta adostasunetik abiatu behar dugu gure sistema indartzera begira.

Aiartzak era beran berretsi ditu Legebiltzarrak iragan martxoan adostutako akordioak, eta lan egiten jarraitu beharra aldarrikatu du Gizarte Segurantzaren erregimen ekonomikoa Euskadira berehala ekartzea lortzeko, “argi eta garbi geratu delako hemendik kudeatzen dugunean,gizarteak are aurrerapen maila handiagoa lortzen duela”.

Alderdi Eguna 2018
Jarrai ezazu Gurekin
Next Euskadi

2018/11/20 08:30

Koldo Mediavilla

Onda Vasca

2018/11/22 09:00

Andoni Ortuzar

Antena 3. Espejo Público

2018/12/03 09:30

Andoni Ortuzar

ETB-1. Egun on Euskadi

Andoniren Bideobloga

Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA