EAJ Euskadiko lehen indar politikoa da

Euzko Alderdi Jeltzaleak 93 alkatetza lortu ditu Euskal Autonomi Erkidegoan. Alderdi abertzaleak bazituen jada, gehiengo osoa lortu zutelako, 58 herritako alkatetzak bermaturik, beraien artean, besteak beste, Bilbo. Osoko bileretan, gehiengo soila lortu zuten beste 35 alkatetza lortu ditu EAJk, besteak beste, Getxo, Basauri, Sestao, Galdakao, Leioa edo Durango.
EAJ Euskadiko lehen indar politikoa da
Ekaina
Berria
11 Ekaina 2011 | Berria

Arabako EAJren alkatetzak: Armiñon, Arraia-Maeztu, Añana, Bernedo, Burgelu, Bilar, Kripan, Lagran, Lantziego, Lapuebla de Labarca, Moreda, Ribera Alta, Samaniego, Harana, Villabuena, Zalduondo, Amurrio, Arrazua-Ubarrundia, Artziniega, Kanpezu, Iruraitz-Gauna, Kuartango, Lantaron, Leza, Baldegobia.

Bizkaiko EAJren alkatetzak: Abanto, Amorebieta, Arantzatu, Areatza, Arratzu, Arrieta, Arrigorriaga, Artea, Alonsotegi, Artzentales, Bakio, Balmaseda, Barrika, Basauri, Berango, Berriz, Bedia, Bilbao, Derio, Durango, Elorrio, Erandio, Ereño, Errigoiti, Etxebarria, Forua, Fruiz, Galdames, Galdakao, Gatika,Getxo, Gorliz, Gautegiz Arteaga, Gordexola, Gueñes,  Ispaster, Iurreta, Karrantza, Kortezubi, Laukiz, Leioa,  Lemoiz, Lezama, Loiu, Maruri, Mendata, Mendexa, Morga, Mundaka, Mungia, Munitibar,  Muskiz, Ortuella, Santurtzi, Sestao, Sondika, Sukarrieta, Turtzios, Trapaga,  Urduliz,  Zamudio, Zeanuri, Zierbana, Ziortza-Bolibar.

Gipuzkoako EAjren alkatetzak: Aia, Elgoibar, Urnieta, Hondarribia.

INTERESATU ZAITEZ