Aberri Eguna 2019

Prentsa Aretoa

Berriak

2019/03/21

EAJ-PNVk eta PDeCATek hauteskunde osteko lankidetza adostu dute

Talde jeltzaleak espero du epe laburrean Coalición Canaria eta Compromiso por Galicia alderdiekin Europako Hauteskundeetan koalizioan aurkezteko akordioa adostea

ARGAZKIA JAITSI

BIDEOA JAITSI

PARTEKATU BIDEOA

Gaur goizean Andoni Ortuzarrek eta David Bonvehík izan duten elkarrizketaren ondoren, atzo PDeCATen Exekutibaren baitan egin ziren deliberazioak ezagututa eta atzo bertan ere Euzkadi Buru Batzarrak adierazitako irizpidea aintzat hartuta, EAJk ulertzen,errespetatzen eta onartzen du gaur egungo egoera politikoari erreparatuta,PDeCAT alderdiak maiatzaren 26ko Europako Hauteskundeetan Kataluniako alderdiek osatutako hautagaitza osatzea, Katalunian azken urteotan bizi izan duten `procés´politikoarekin koherentea. Horrek ez du baztertzen, harreman politikoa eta adiskidetasuna lotzen gaituen alderdi biok legebiltzarretan eta erakundeetan elkarlanean jarduten jarraitu ahal izatea, bereziki Europako Parlamentuan. Horregatik, datozen egunotan, EAJ-PNV eta PDeCAT alderdiok erakundeetan eta hauteskundeen ondoren elkarlanean aritzeko akordioa izenpetuko dugu, eta akordio horren xedea izango da Europako Parlamentuan Euskadi eta Katalunia aldeztea eta Europaren etorkizunean nazio biontzako ahots eta ordezkaritza aldarrikatzea eta, horri lotuta, Espainiar estatuan eta Europako Batasunean Euskadik eta Kataluniak izan beharko luketen tokiari buruz konpondu gabe jarraitzen duen arazoari irtenbidea bilatzea.

EAJ-PNVren aurreikuspenen artean dago hurrengo egunotan koalizio akordioa izenpetzea Coalición Canaria eta Compromiso por Galicia alderdiekin. Elkarrizketak nahiko aurreratuta daude alderdi biekin.

Andoniren Bideobloga

Aberri Eguna 2019
Next Euskadi

2019/04/20 18:30

Mitina. Iñigo Urkullu, Mikel Legarda, Almudena Otaola, Laura Pérez. Labastida

Udaletxea Plaza. Labastida

2019/04/20 22:30

Eztabaida. Aitor Esteban

La Sexta

Alderdi Eguna 2018
Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA