Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Prentsa Aretoa

Berriak

2017/04/20

Cazalis espetxean duten euskal jatorriko Venezuelako oposizioko kide den Yon Goicoechearen emaztearekin batzartu da

EAJk Venezuelako herritarren eskubideen alde lanean jarraituko duela jakinarazi dio.

rss Ezagutzera eman

ARGAZKIA JAITSI

Jose Maria Cazalisek harrera egin dio gaur Senatuan Yon Goicoechearen emazteari, abuztutik hona Nicolas Maduroren Gobernuaren kontrako ekintzak antolatzea leporatuta espetxean duten Venezuelako oposizioko kidearen emazteari. EAJko senatariak Leopoldo Lopezek gidatzen duen Voluntad Popular alderdiko kide den euskal jatorriko gaztearen egoera hobeto ezagutzeko aukera izan du Rosaura Valentinirekin aurrez-aurre zenbait minutu hitz egin ostean. Atzo Caracasen Maduroren Exekutiboaren kontrako manifestazioan hildakoak izatea gaitzetsi ostean, Cazalisek jakinarazi dio EAJk Venezuelako herritarren eskubideen alde lanean jarraituko duela, Hugo Chavez boterera heldu zenetik egiten ari den bezala. Inplikazio horren erakusgarri, Alderdiak, Iñaki Anasagastik koordinatuta, bilera agenda zabala antolatu dio Goicoechearen emazteari; horrela, Euskadin zenbait erakundetako arduradunekin izateko aukera izango du, eta Bruselan, Izaskun Bilbao europarlamentari jeltzalearekin.

Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Andoniren Bideobloga

Alderdi Eguna 2017
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA
Elkarrizketak - Gure Burukideak
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/11/24 09:00

Joseba Egibar

Radio Euskadi

2017/11/24 12:00

Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Eguneko Adierazpenaren irakurketa

Andoni Ortuzar Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak, Mireia Zarate EBBko idazkariak eta EAJ-PNVko legebiltzarkide Maialen Gurrutxaga, Rakel Molina  eta Gorka Álvarezek  Euskadi Buru Batzarrak Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Egunaren kariaz  prestatu duten adierazpena irakurriko dute.

Irakurketa EAJ-PNVren Bilboko egoitzaren aurrean egingo da, Pedro Ibarretxe kalean.

Sabin Etxea aurrean. Pedro Ibarretxe Kalea

2017/11/24 19:00

Euzko Gaztedik bere VII. Bilera Nagusia egingo du asteburuan Zarautzen

EGIren VII. Bilera Nagusia ostiralean, 19:00etan Zarauzko Antoniano Ikastetxean egingo den ekitaldi politikoarekin hasiko da. Bertan hitz egingo dute Ainhoa Usandizaga EGikideak eta EBBko presidente Andoni Ortuzarrek.

Antoniano Ikastetxea. Zarautz