Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Prentsa Aretoa

Berriak

2017/03/17

Bildarratzek udal mailako herri galdeketen inguruan duen iritzia eman dezala exijituko dio Rajoyri

Asteartean egingo den Gobernuaren Kontrolerako saioan, EAJren senatariak Madrilgo Exekutiboak herritarren iritzia entzutea oztopatzen duela salatuko du indarrean dagoen legediaren interpretazio murriztaile eta politiko batean oinarrituz.

rss Ezagutzera eman

ARGAZKIA JAITSI

Jokin Bildarratzek Toki Araubidearen Oinarriak arautzen dituen Legearen babesean egin ahalko ziren herri galdeketen inguruan zein iritzi duen galdetuko dio Estatuko Gobernuko presidenteari asteartean Senatuan egingo den Gobernuaren Kontrolerako saioan. Euzko Abertzaleak EAJ-PNV Taldeko bozeramaileak Mariano Rajoyri egingo dion itauna martxoaren 3an Ministroen Kontseiluak donostiarrei herri kontsulta egiteko eskaerari ezetza eman izanaz geroztik dator, hain zuzen ere Ilunbeko udal instalazioak zezenketak egiteko utzi beharko liratekeen ala ez herritarrei galdetzeko.

Bildarratzek udal eskumenak errespeta ditzala exijituko dio Rajoyri, eta erraztu dezala Udalek herritarrei euren baliabideak nola kudeatu nahi dituzten galdetu ahal izatea, herriaren azpiegituren erabilera erabakitzeko. Herritarren ahotsa entzun ez dadin Ministroen Kontseiluari galdeketa hauen inguruan erabakitzeko boterea ematen dion legedia motibazio politikoak jarraituz ez dezala modu murriztaile batean interpretatu eskatuko dio Rajoyri senatari jeltzaleak.

Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Andoniren Bideobloga

Alderdi Eguna 2017
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA
Elkarrizketak - Gure Burukideak
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/11/24 09:00

Joseba Egibar

Radio Euskadi

2017/11/24 12:00

Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Eguneko Adierazpenaren irakurketa

Andoni Ortuzar Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak, Mireia Zarate EBBko idazkariak eta EAJ-PNVko legebiltzarkide Maialen Gurrutxaga, Rakel Molina  eta Gorka Álvarezek  Euskadi Buru Batzarrak Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Egunaren kariaz  prestatu duten adierazpena irakurriko dute.

Irakurketa EAJ-PNVren Bilboko egoitzaren aurrean egingo da, Pedro Ibarretxe kalean.

Sabin Etxea aurrean. Pedro Ibarretxe Kalea

2017/11/24 19:00

Euzko Gaztedik bere VII. Bilera Nagusia egingo du asteburuan Zarautzen

EGIren VII. Bilera Nagusia ostiralean, 19:00etan Zarauzko Antoniano Ikastetxean egingo den ekitaldi politikoarekin hasiko da. Bertan hitz egingo dute Ainhoa Usandizaga EGikideak eta EBBko presidente Andoni Ortuzarrek.

Antoniano Ikastetxea. Zarautz