EUSKO LEGEBILTZARRAKO HAUTAGAIA ARABATIK

Rosa Ibarrondo

Rosa Mari Ibarrondo naiz, 66 urte ditut eta Santikurutze Kanpezun jaio nintzen. Ezkondua eta bi seme-alabaren ama, nire bizitza profesionalaren zati handi bat enpresa pribatuari lotuta egon da. Nire azken lanbideak Haranako Udalera eraman ninduen eta han administrari laguntzaile lanetan aritu naiz 17 urtez. 2018an erretiroa hartu nuen baina ordurako oso argi neukan ez nintzela etxean geratuko.

Rosa Ibarrondo

Nire lurrarekiko maitasunak eta zerbitzu publikorako dudan bokazioak Haranako alkategai izatera bultzatu ninduten. Biziki eskertzen diet udalerri honetako bizilagunei nigan eta nire taldearengan jarritako konfiantza. Egunero ilusioz, grinaz eta ardura handiz aritzen naiz abentura horretan.

Gure historiarekin eta gure kulturarekin gozatzen dut, eta adinekoei entzutea gustatzen zait bereziki, haiek baitira gure bizitzako maisu handienak. "Inoiz ez utzi ikasteari" izan liteke goiburu moduan dudan esaldietako bat. Saskibaloi zale amorratua naiz eta Baskoniaren izena bidaiatzen dudan bazter guztietara eramaten dut. Mendia eta natura asko gustatzen zaizkit, baina esan behar dut nire une onenak nire familia eta lagunekin batera pasatzen ditudanak direla. Solasaldi on bat da nire terapiarik onena. Liburuetan ere aterpe atsegin eta atsegina aurkitzen dut.

Eusko Legebiltzarrerako zerrendako kide izatea harrotasun handia da niretzat. Euskadiren alde eta Euskadirentzat lan egitea da nire helburua, ordezkatzen dudan alderdiaren helmuga. Eta Iñigo Urkullu lehendakariaren gidaritzapean, aurrerapena eta ongizatea ziurtatuta daude. Bere kudeaketa eta esperientzia dira bere bermea.

EAJ-PNVk lana, ilusioa eta ongizatea ekartzen ditu gure bizitzetara. Funtzionatzen eta aurrera egiten duen Europako mailara goratzen gaitu. Harro nago Euskadi eta bertako jendeaz