EAJ-PNVk “euskararen kontrako eraso onartezin” jo du toki erakundeetan euskararen erabilera arautzen duen dekretuaren kontra PPk eta Vox-ek  auzitegira eraman duten errekurtsoa
URTARRILAK 22 | Kongresua

EAJ-PNVk “euskararen kontrako eraso onartezin” jo du toki erakundeetan euskararen erabilera arautzen duen dekretuaren kontra PPk eta Vox-ek auzitegira eraman duten errekurtsoa

Talde jeltzaleak baieztatu du hiritargo osoaren hizkuntza eskubideak Euskadin babestuta daudela, eta salatu duenez PPk eta Vox-ek “ez dute egia esaten eta nahita mezu faltsuak zabaltzen dituzte polemika eta zatiketa eragiteko, ibilbide kezkagarria hartuta”

BIDEOAK

Nekane Murgak Euskadik zuzenduko duen Europako ADLIFE proiektua abiarazteko bileran parte hartu du
URT. 21 | Eusko Jaurlaritza

Osasuneko sailburuak azpimarratu du Euskal Osasun Sistemak ahalmen handia duela ikerketa garatzeko, oso trebatuta eta espezializatuta dauden profesionalak, goi-mailako ekipamendua eta informazio-sistema integratuak baititu
José Antonio Suso: “Urtarrilaren 30erako deitutako grebaren motibazioa guztiz politikoa da”
URT. 21 | ABB

Maitane Ipiñazar:
URT. 20 | Eusko Legebiltzarra

Maitane Ipiñazar: "Gure elkartasuna eta konpromisoa helarazi nahi diegu errefuxiatuen eskubideen alde lan egiten duten erakunde guztiei"

Pertsona Migratzaile eta Errefuxiatuen Eskubideen Defentsarako Legebiltzar Taldeartea Grezian dago, errefuxiatuen egoera bertatik bertara ezagutzeko
Bizkaian, Alonsotegiko Aldana tabernaren atentatuaren 40.urteurrena beteko delarik, “azalpen argi eta irmoa” eskatu dio Euskal Taldeak Estatuari
URT. 17 | Kongresua

Idatziz planteatu den galderaren bidez, Aitor Estebanek Poliziaren eta Espainiako gobernuaren “erabateko isiltasuna” salatu du, eta berriz ere eskatu du gertatutakoari buruzko informazioa
EAJ-PNVk Espainiako Gobernutik
URT. 17 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVk Espainiako Gobernutik "keinu bat" espero du 'dekretu digitalarekin', eta haren erreforma negoziatzeko eskatu dio

Jeltzaleek Pedro Sanchezi gogorarazi diote EAJk eta PSOEk sinatutako inbestidura akordioan Ministro Kontseiluak onartu eta Kongresuak azaroaren 27an abalatutako Errege Lege Dekretua aldatzeko konpromisoa jasotzen dela. "Dekretu honek Estatuarekiko menpekotasun egoera onartezinean uzten gaitu", ziurtatu du Gorka Alvarez legebiltzarkideak. EAJ-PNVk, halaber, Eusko Jaurlaritzari eskatu dio azter dezala bere helegitea Konstituzionalean
Estatuko Gobernuak Senatuarekiko “jokabide proaktiboa” izan dezala lehenetsi du Bildarratzek
URT. 16 | Senatua

EAJ-PNVko bozeramaileak Exekutiboak Goi Ganberaren ohiko funtzionamendua berma dezala exijitu du.
Espainiako gobernuari egonkortasuna ematearen alde agertu da Aitor Esteban, baina aldi berean “keinuak” eskatu ditu
URT. 16 | Kongresua

Bizkaia Irratiari eskainitako elkarrizketan, Euskal Taldeko bozeramaileak berretsi du egin daitekeen zerbait dela Estatutuak jasotzen dituen eskuduntzak EAEri transferitzea, eta “betetzeke dauden erronkei” gaur egun parlamentuan dagoen gehiengoarekin heltzea planteatu du
EBBk gaur abiarazi du Euskadiko 2020ko Hauteskundeetara EAJ-PNVk eramango dituen hautagaitzak osatzeko barne hauteskunde prozesua