Urkullu Lehendakariaren eta Jaurlaritzaren sendotasuna nabarmendu du EAJ-PNVk
IRAILAK 20 | Eusko Legebiltzarra

Urkullu Lehendakariaren eta Jaurlaritzaren sendotasuna nabarmendu du EAJ-PNVk

Joseba Egibar bozeramaile jeltzalearen ustez, Eusko Jaurlaritzak egonkortasuna finkatu du Euskadin: herriarekin konprometituako egonkortasuna, ekonomikoki fidagarria, sozialki progresista eta, politikoki, konprometitua autogobernua eguneratzeko beharrezko autoestimarekin eta autoexijentziarekin. “Ez dugu subordinazioan sinisten, bai, ordea, egitura propioetan”

BIDEOAK

Hauteskundeak errepikatzea “politikari batzuen eta politika egiteko modu baten porrota” izan dela baieztatu du Itxaso Atutxak
IRA. 18 | BBB

Bizkai Buru Batzarreko presidentearen hitzetan, “ez da benetako elkarrizketarako jarrera erakutsi” eta akordioetara heltzeko “borondate eta lanerako gogo gutxi” egon da
Jarduneko gobernuaren paralisiagatik kezkatuta, Aitor Estebanek Carmen Calvori eskatu dio “erabakiak hartzea eta EAErekin eta Nafarroarekin hitzemandako konpromisoei erantzuna ematea”
IRA. 18 | Kongresua

Kongresuko bozeramaile jeltzaleak ohartarazi du hurrengo legealdian ere EAJ-PNVk jarraituko duela “Espainiako gobernuari euskal agenda eta bete beharreko konpromisoak gogoratzen”
Ganberak izapidera onartu du Euskal Taldeak proposatu duen aldarazpena, gobernuaren kontrola eta parlamentarismoaren kalitatea hobetzeko
IRA. 17 | Kongresua

Aitor Estebanek, alabaina, deitoratu du Gorteen disoluzioak proposamena bertan behera geratzea ekarriko duela “Mesede eskasa egiten ari gatzaizkio hiritargoari”, ohartarazi du.
A-10ean hauteskundeak errepikatu behar badira A-28rako onetsi ziren zerrendak berronestea proposatuko dio EBBk Aberri Batzarrari
IRA. 16 | EBB

EAJ-PNVren organo gorenak gai hau ebatziko du irailaren 23an, astelehena, EAJren egoitzan egingo duen ezohiko bileran
Bermeon EAJ-PNVren kontra agertu den pintada salatu du Bizkai Buru Batzarrak