UZTAILAK 17 | Eusko Jaurlaritza

AEBetako bidaia ofiziala amaitzeko, Eusko Jaurlaritzaren ordezkaritzak, Lehendakaria buru izan dela, topaketa izan du New Yorken euskal komunitatearekin. Hartan, Lehendakariak eskerrak eman dizkio New Yorkeko euskal komunitateari, Euskadi Basque Countryren nazioartekotze-erronkarekin duen konpromisoagatik

BIDEOAK

Nazio Batuak proiektu pilotu bat jarriko du martxan Euskadin erradikalizazio erlijiosa ekiditzeko
UZT. 17 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkullu Lehendakaria Miguel Angel Moratinos Zibilizazioen Aliantzarako goi-ordezkariarekin bildu da UNAOCen egoitzan. Bileraren ostean, bai Lehendakaria eta baita Moratinos bera ere, komunikabideen aurrean agertu dira bileraren nondik-norakoen berri emateko
Urkullu Lehendakariak maila anitzeko gobernamendua eta garapenerako lankidetza nabarmendu ditu erakunde publiko guztietara Garapen Jasangarrirako Helburuekiko konpromisoa zabaltzeko bide gisa
UZT. 17 | Eusko Jaurlaritza

Iñigo Urkulluk nabarmendu du Euskadik pertsonan zentratzen den, eta planetaren babesarekin eta bakean oinarritzen den bizikidetzarekin konprometituta dagoen munduaren ikuspegia partekatzen duela
Urkullu Lehendakariak eta Nueva York-eko alkateak datorren urtean Euskadin Learning Tour bat ospatzea adostu dute
UZT. 16 | Eusko Jaurlaritza

Lehendakaria buru izan duen Eusko Jaurlaritzaren ordezkaritza New Yorkeko alkatetzarekin elkartu da, eta bileran New Yorkeko alkateorde Phil Thompson eta New York estatuko James Sanders senataria izan dira. Bileraren ostean, kazetariek egindako galderei erantzun diete lehendakariak, alkateordeak eta senatariak
Izaskun Bilbaok EBn ekarri ditu gogora Nafarroako uholdeak, eta klima aldaketari presaz era erantzukizunez aurre egitea eskatu du
UZT. 15 | Europako Legebiltzarra

Europako Parlamentuko EAJ-PNVko diputatu Izaskun Bilbao Barandicak Estrasburgon gogoratu ditu iragan astean Nafarroan gertatu ziren uholdeetako biktimak eta bereziki bizia galdu zuen Villabako gaztea. Era berean nabarmendu du halako fenomenoak gero eta sarriago gertatu ohi direla eta hori oso lotuta dagoela gaur egun gertatzen ari den klima aldaketarekin
Urkullu Lehendakariak “Euskadiko Bonu Jasangarri”en esperientzia aurkeztu du Nazio Batuen High Level Political Forum (HLPF) 2019an
UZT. 15 | Eusko Jaurlaritza

Euskadin Bonu Jasangarrien bi jaulkipen egin dira, 1.100 milioi eurokoak, 2030 Agendari lotutako gizarte- eta ingurumen-proiektuetarako
Bildarratzek ohartarazi duenez, hauteskundeak errepikatzea PSOErentzako “arrisku operazioa” izango litzateke
UZT. 15 | Senatua

Podemosekin lortuko luketen balizko akordioak beste alderdi batzuen babesa ere beharko lukeela nabarmendu du senatari jeltzaleak, eta horretarako EAJ-PNVk Euskal Agenda eta Estatuaren nazioaniztasuna aldarrikatuko lituzkeela gogoratu du
EAJ-PNBk Hazparnen ospatu du Ikurriñaren Pesta, burujabetasunaren eguna
UZT. 14 | IBB

EAJ-PNBk Hazparnen ospatu du Ikurriñaren Pesta, burujabetasunaren eguna

Pako Arizmendik, Ipar Buru Batzarreko presidenteak (IBB) Lurralde Elkargo berriaren martxa ona eta bere garapena balioetsi ditu. “Irabazi behar dugun erronka da, egun batez Lurralde Erakundea lortu nahi badugu, gure askatasun eta erantzukizun asmoaren lehen urratsa da”
EAJ-PNVk Ikurrina aldarrikatu du “komunitatea egiten duen sinbolo gisa”
UZT. 13 | BBB

EAJ-PNVk Ikurrina aldarrikatu du “komunitatea egiten duen sinbolo gisa”

Euskal bandera lehen aldiz igo zen egunaren 125. urteurrena bihar bertan beteko delarik, Itxaso Atutxak baieztatu du talde jeltzaleak lanean jarraituko duela “Ikurrina beste nazio errealitateen pare egon dadin; errespetuan oinarrituta eta inolako inposaketarik gabe”
Izaskun Bilbaok digitalizazioa eta deskarbonizazioa aldarrikatu ditu errepide bidezko garraioaren etorkizuna bermatzera begira
UZT. 12 | Europako Legebiltzarra

EAJ-PNVko eurodiputatu eta Europako Parlamentuko Garraio Batzordeko kide Izaskun Bilbao Barandicak nabarmendu du errepide bidezko garraioa ezinbestekoa izango dela etorkizunean, eskaintzen duen kapilaritateagatik eta bezeroen beharrei erantzuteko orduan ematen dituen aukerengatik
EAJ-PNVk ohartarazi du Kolonbian funtsezko eskubide eta askatasunetan atzera doazela
UZT. 12 | Eusko Legebiltzarra

Eva Juez eta Leixuri Arrizabalaga Kolonbian daude, Giza Eskubideen jarraipenerako euskal ordezkaritzarekin. Lau emakumeren egoera aztertuko dute, beren herrian erasoak eta heriotza-mehatxuak jasan ondoren Euskadin hartutakoak