Iñigo Iturrate:
ABENDUAK 04 | Eusko Legebiltzarra

Iñigo Iturrate: "Gizarteari Estatutuaren erreforma bideragarri bat eskaintzeko ardura dugu, printzipio demokratikoa eta errealitatearen printzipioa uztartuko dituena”

Legebiltzarkide jeltzalearen esanetan, EAJk Autogobernuaren Lantaldean akordio integratzaile bat bilatzeko lan egingo du, "Uko egin gabe eta geure burua zokoratu gabe, denok modulatu behar baititugu gure jarrerak, benetan adostasun zabala nahi badugu"

BIDEOAK

Ortuzar: “Legardaren testuan Autogobernu Lantaldean adostutako oinarriak jasotzen dira eta beste ezeinek baino hobeto uztartzen ditu legezkotasun printzipioa eta printzipio demokratikoa: EAJ-PNVk testu horretan aitortzen du bere burua”
ABE. 03 | EBB

“Bertan, Euskadiren nazio-nortasuna agertzen da; Espainiako Estatuarekiko aldebiko harremana jasota dago; Ekonomia Itunaren batzorde bat sortzea planteatzen da,baita kontsulta gaitzailea eta erabaki eskubidea baliatzea ere, aldez aurretik Estatuarekin ituna eginda”, baieztatu du EBBko buruak
Vox-enganako jarrerarekin “batzuk suarekin jolasean dabiltzala eta beste batzuek garrantzi handirik ematen ez diotela” gaitzetsi du Aitor Estebanek
ABE. 02 | Kongresua

Radio Euskadin egin dioten elkarrizketan, EAJ-PNVren Euskal Taldeko bozeramaileak aitortu du PSOErekiko elkarrizketak “bide onetik doazela” baina nabarmendu duenez “egunez egun inbestidura gero eta konplikatuago bihurtzen ari da”
Ortuzar: “Ez gaituzte desbideratuko, ez Alonsok ezta Otegik ere: EAJk lanean jarraituko du euskal herritarrek beren etorkizuna erabaki dezaten askatasunez eta demokrazian”
AZA. 30 | ABB

Añanako VII. Alderdikide Egunean, EBBko presidenteak Pedro Sánchez animatu du lurralde eztabaidan ausarta izatera eta Madrilgo atzerakoiengandik aldentzera. “Gurekin lotura estuak eta bermeekin ezartzen badituzte, gauzak ondo joango dira”, baieztatu du
Ortuzar, PDEko lehen presidenteorde: “Guk Herrien eta herritarren Europan sinesten dugu, ez, ordea, Estatuen eta merkatuaren Europan”
AZA. 29 | EBB

Europako Alderdi Demokratak bere barne egitura berritu du eta bere konpromiso europazale irmoa berretsi du gaur Parisen egin duen Kontseiluan, bilera berean Compromiso por Galicia Europako erakunde horretako kide egin delarik
Gabonen osterako atzeratzeak inbestidura konplika lezakeela ohartarazi du Estebanek: “zenbat eta arinago, orduan eta hobeto”
AZA. 29 | Kongresua

Kongresuko EAJ-PNVren Euskal Taldeko bozeramaileak aitortu du PSOErekin hitz egiten ari dela eta uste du akordioak oraindik “berde” daudela, baina hala ere “gaur gaurkoz” baikor dagoela, guztien aldetik “borondatea” antzematen duelako
EAJ-PNVk  alde biko harremana aldarrikatzen du, Estatuaren menpe egon gabe  herri honen eskubideak bermatuko dituena
AZA. 28 | Eusko Legebiltzarra

EAJ-PNVk alde biko harremana aldarrikatzen du, Estatuaren menpe egon gabe herri honen eskubideak bermatuko dituena

Joseba Egibar bozeramailearen esanetan, gaur egungo eredua “agortuta” dago eta ezinbestekoa da “ahalik eta akordiorik zabalenarekin“ etorkizuna irabazteko tresna berriak diseinatzea. “Daukaguna defendatzea eta autogobernua eguneratzea. Hori da lantaldearen eginkizuna, eta guk lan egingo dugu ahalik eta adostasunik zabalenarekin egitera begira”
Ortuzar EAJ-PNVren ordezkaritzako buru Europako Alderdi Demokratak Parisen gaur eta bihar egingo duen Kontseiluan
AZA. 28 | EBB

Europako Alderdi Demokratak bere barne antolaketa eraberritzeari ekingo dio egunotan, eta EBBko buruak presidenteorde izaten jarraituko du; halaber EAJ-PNVren ardurapean egongo da Europako Institutu Demokrataren Idazkaritza Nagusia
Aitor Urrutia: “Kooperatiben Legeak euskal ekonomia osoarentzat funtsezkoa den sektore baten lehiakortasuna hobetuko du”
AZA. 27 | Eusko Legebiltzarra

Lan eta Justizia Batzordeak argi berdea eman dio gaur Kooperatiben Legeari, EH Bilduren eta PPren babesarekin. “Gaurko adostasun politikoak kooperatibismoaren munduan lortutako akordioa indartzen du”, adierazi du Aitor Urrutia jeltzaleak
Izaskun Bilbaok Europako Batzorde berria babestu du, eta interesen gainetik balioak lehenestea espero du
AZA. 27 | Europako Legebiltzarra

Izaskun Bilbao Barandica Europako Parlamentuko EAJ-PNVko diputatuak gaur iragarri du bere alderdiak, Úrsula Von der Leyen alemaniarra buru duen Europako Batzorde berria babesten duela "emakume- ikuspegiarekin kudeatzea" espero duelako, bere gobernu-ekintza balioak interesen gainetik lehenetsiz garatu dezakeela erakutsiaz