Aurrekontuen inguruan adostutako akordioak agerian utzi du EAJ-PNVk “dagoen tokian dagoela” adosteko daukan gaitasuna, Itxaso Atutxaren esanetan
ABENDUAK 10 | BBB

BBBko presidenteak baieztatu du akordioa berez “albiste ona” dela eta Elkarrekin Podemos taldeari eskertu dio “erakutsi duen jarrera”. Aldi berean, EH Bilduri eta PPri txarretsi die “lehen unetik akordiotik kanpo geratu izana”

BIDEOAK

Aitor Estebanek baieztatu du PSOErekin dituzten elkarrizketetan aztertzen ari direla “Hurrengo Gobernuak alderdi sozialean, ekonomiko- industrialean eta lurralde esparruan” ezarriko dituen jarduera ildoak
ABE. 09 | Kongresua

Estebanek TVE-ri eskainitako elkarrizketan nabarmendu duenez, inbestidura “zenbat eta gehiago atzeratu” orduan eta gehiago konplikatuko da, eta gaineratu duenez EAJ-PNVk “ahalegin guztiak” egingo ditu “Gobernu egonkorra egon dadin”
Iñigo Iturrate: “EAJk guztiekin itunak egiteko duen gaitasunak zentraltasunean kokatzen gaitu, eta agerian uzten du Herriaren interesa gure interesaren gainetik jartzen dugula”
ABE. 09 | Eusko Legebiltzarra

Legebiltzarkide jeltzalearentzat, aurrekontuak onartzeko Podemosekin lortutako akordioa ona da gizarte osoarentzat. "Podemos-ek aurrerapauso bat eman du, eta heldutasuna erakutsi du"
Esteban: “Agerikoa da Estatu ereduak porrot egin duela, premiazkoa da Euskadi eta Kataluniako lurralde auzia konpontzea”
ABE. 06 | Kongresua

Diputatuen Kongresuko Euskal Taldeko bozeramaileak gaurko prentsa aurrekoan gogoratu du Espainiako Konstituzioa “Euskadiko erroldatutakoen %30ek” baino ez zuela babestu, eta baieztatu du euskal hiritargoa gaur egun 1978an bezain urrun sentitzen dela Konstituziotik, eta behar bada orduan baino urrunago
Iñigo Iturrate:
ABE. 04 | Eusko Legebiltzarra

Iñigo Iturrate: "Gizarteari Estatutuaren erreforma bideragarri bat eskaintzeko ardura dugu, printzipio demokratikoa eta errealitatearen printzipioa uztartuko dituena”

Legebiltzarkide jeltzalearen esanetan, EAJk Autogobernuaren Lantaldean akordio integratzaile bat bilatzeko lan egingo du, "Uko egin gabe eta geure burua zokoratu gabe, denok modulatu behar baititugu gure jarrerak, benetan adostasun zabala nahi badugu"
EAJ-PNVko sei ordezkariek Diputatu izaera osoa eskuratu dute
ABE. 03 | Kongresua

EAJ-PNVko sei ordezkariek Diputatu izaera osoa eskuratu dute

Gorteak eratzeko bilkuran, diputatu jaun-andre jeltzaleek Konstituzioa lege aginduz betetzea hitzeman dute eta iragarritakoarekin bat eginez bozkatu dute Vox Kongresuko Mahaitik kanpo uzteko
Imanol Landa Senatuko Mahaiko Bigarren Idazkaria izango da
ABE. 03 | Senatua

Imanol Landa Senatuko Mahaiko Bigarren Idazkaria izango da

EAJ-PNVren ordezkariak Senatuko Gobernu Organoan “parte hartzeak eta eragina izateko gaitasuna izateak” duen garrantzia azpimarratu du.
Ortuzar: “Legardaren testuan Autogobernu Lantaldean adostutako oinarriak jasotzen dira eta beste ezeinek baino hobeto uztartzen ditu legezkotasun printzipioa eta printzipio demokratikoa: EAJ-PNVk testu horretan aitortzen du bere burua”
ABE. 03 | EBB

“Bertan, Euskadiren nazio-nortasuna agertzen da; Espainiako Estatuarekiko aldebiko harremana jasota dago; Ekonomia Itunaren batzorde bat sortzea planteatzen da,baita kontsulta gaitzailea eta erabaki eskubidea baliatzea ere, aldez aurretik Estatuarekin ituna eginda”, baieztatu du EBBko buruak
Vox-enganako jarrerarekin “batzuk suarekin jolasean dabiltzala eta beste batzuek garrantzi handirik ematen ez diotela” gaitzetsi du Aitor Estebanek