BIDEOAK

EAJ-PNVko GBBren adierazpena
MAI. 22 | GBB

EAJ-PNVko GBBren adierazpena

Bart goizaldean ezezagunek pintadak egin dituzte –itu bat eta erdian PNV siglak, “Patxi gudari” eta “amnistia”– eta pinturaz zikindu dute Donostiako Erdialde - Alde Zaharreko batzokiko fatxada. Oraingo hau Euskadin beste batzoki batzuen eta hainbat alderdi politikoren egoitzen aurka aurreko asteotan egindako erasoen erreskadan dator
Ortuzar: “Politikan koherente izan behar da, asteazkenean gertatutakoa ez zen izan eta katetuenak Sánchez eta bere gobernua izan dira”
MAI. 22 | EBB

EBBko presidenteak susmo txarra hartzen dio PSOE-Podemos-Bildu akordioari: “Oraindik ez dakigu zertan datzan, baina udalei dagokienaren aldetik aspaldikoa da gaia: Euskadiko erakundeek behintzat, mekanismo nahikoak izango dituzte bide serioago batetik finantzaketa egokia izateko”
Justizia Leheneratzailea bultza dezala erreklamatu dio Imanol Landak Justizia Ministroari
MAI. 21 | Senatua

EAJ-PNVko senatariak eskatu du Estatuak jaso eta gara dezala Euskadi bezalako Autonomia Erkidegoetan eman zen bultzada.
Gorospek Celaári: “Euskadin eta Nafarroan hezkuntza esparruan egingo duguna, han erabakiko dugu”
MAI. 21 | Kongresua

Euskal Taldeko diputatuak Hezkuntza ministroari ohartarazi dionez, EAJ-PNV "erne" dago Espainiako Gobernuak "pandemiak sortutako egoera neurrigabeko tutoretza egiteko aprobetxatu ez dezan, bere eskumen-eremua gaindituz"
Euskadiko Kanpo Ekintza errespetatzea eskatu du EAJ-PNVk
MAI. 21 | Senatua

Euskadiko Kanpo Ekintza errespetatzea eskatu du EAJ-PNVk

Luke Uribe-Etxebarriak aldeaniztasuna defendatu du COVID-19ari aurre egiteko.
Abadiño eta Durangoko batzokien kontra egin diren azken erasoak salatu ditu BBBk
MAI. 21 | BBB

Bizkaiko EAJ-PNVko exekutibak Bizkaia eta Euskadiko alderdi politikoei eskatzen die publikoki salaketa honekin bat egin dezatela eta halako jarduera totalitarioak irmoki gaitzestea
Gorospek larrialdiak eta gaixotasun infekziosoak osasun-espezialitate gisa aitortzeko eskatu dio Illari