Iturrate: "Euskadi aurrera ateratzeko larrua utziko dugu. Ekonomia suspertzea eta gizarte politikak indartzea izango dira gure lehentasunak"

Legebiltzarkide jeltzaleak Lezamako eta Usansoloko batzokiei egindako azken erasoak gaitzetsi ditu eta ezker abertzaleari gaitzespena eskatu dio. "Ez dago erdizka ibiltzerik, baina badago bide hori egiteko prest ez dagoen jendea"
05 Ekaina | Eusko Legebiltzarra

"Bizitako uneen gogortasunaren ondoren, Euskadi aurrera ateratzeko gogor lan egiteko ordua iritsi da. Azala horretan utziko dugu ". Hori da EAJ-PNVk uztaileko hauteskundeetara aurkezteko hartu duen konpromisoa, eta Iñigo Iturrate legebiltzarkide jeltzaleak gaur goizean Bizkaia Irratiko mikrofonoetan azaldu duena. Pandemia honek arlo ekonomiko eta sozialean utziko dizkigun ondorio negatiboez jakitun, Iturratek euskal gizartearen beharrei premiaz erantzungo dien Gobernu eta Legebiltzar indartsu bat izateko beharra defendatu du. "Jasotako kolpe gogorraren ondoren, zutik jartzea tokatzen da, atsedenik gabe lan egitea eta legeak egitea ekonomia eta enplegua berpizteko". Iturratek hurrengo legealdirako ezarri dituen lehentasunen artean dago DBE erreformatzeko beharra. Eusko Legebiltzarrean hartu beharreko lehen neurri sozialetako bat izan beharko dela esan du. Horrekin batera, gizarteak, bere ehun produktibo, ekonomiko eta sozialak, guztion ahalegina behar duen une honetan, ekonomia eta enplegua berrabiarazten lagunduko duten ekimenak bultzatu behar dira. Ildo horretan, Euskadik erronka horiei aurre egiteko duen jarrera ona eta erakundeen zorpetzeko gaitasuna azpimarratu ditu. Iñigo Urkullu lehendakariak azken bi legegintzaldietan egin duen kudeaketa arduratsu eta serioak egoera horri hobeto aurre egitea ahalbidetuko digu. "Kontu saneatu batzuk ditugu, eta zorpetzeko gaitasuna, diru sarreren galera konpentsatzen lagunduko dutenak".

Iñigo Iturratek EAJk eskaintzen duen egonkortasun politikoa defendatu du; izan ere, ezkerreko hirukoak ez du proiekturik eta, gainera, PSE-EEk uko egin dio. "Euskal gizarteak ez luke ulertuko ezkerreko aliantza bat, aukera eta irrika gisa aurkezteaz harago, atzean proiektu politikorik ez duena. EH Bilduk eta Podemosek lortu nahi duten helburu bakarra EAJ gobernatzen duen erakundeetatik ateratzea da ". EH Bilduk eta Podemosek egindako eskaintza horren kontrara, Herriarekiko konpromisoa eta sozialistekin dagoen koalizioak eskaintzen duen egonkortasuna lehenesten ditu Iturratek. "Gobernu indartsuak izan ditugu eta ditugu Euskadin, emaitzekin eta proiektuekin, eta herritarren arazoekin konprometituta. Uste dut euskal gizarteak berriro babestuko gaituela ".

ALDERDIEN EGOITZETAKO ERASOAK

Azken aste hauetan eta gaur bertan (Usansoloko eta Lezamako batzokietan) alderdi politikoen egoitzei egin zaizkien erasoez galdetuta, Iturratek adierazi du jarrera "erabat gaitzesgarriak eta arbuiagarriak" direla, "Gure iraganik gogorrena gogorarazten digutenak". Ezker abertzaleari bere gaitzespenean sendo izateko deia egin dio, "Neurri tinkoak eta argitasun falta ez direlako onargarriak demokrazia batean". Aitortu du, zoritxarrez, ezker abertzalearen barruan, badagoela bide hori egiteko prest ez dagoen jendea. "Gure jarrerak indartsua eta argia izan behar du. Inolako itzulingururik gabe esan behar da mehatxu eta eraso horiek ez direla onargarriak".