Euzko Alderdi Jeltzalearen herrialde buru batzarren osaketa

Bizkaiko, Gipuzkoako eta Nafarroako Euzko Alderdi Jeltzalearen Herrialde Batzarrak gaur arratsaldean bildu dira, herrialde buru batzarren kide berriak aukeratzeko. Arabako burukideak atzo aukeratu ziren, ostegunean, eta Iparraldekoak, aldiz, martxoan hautatuko dira.
Euzko Alderdi Jeltzalearen herrialde buru batzarren osaketa
Urtarrila
Berria
11 Urtarrila 2008 | Berria
Ondoko hauek izan dira izendapenak: Iñaki Gerenabarrena, Araba Buru Batzarraren lehendakari; Andoni Ortuzar, Bizkai Buru Batzarraren lehendakari; Joseba Egibar, Gipuzku Buru Batzarraren lehendakari, eta azakenik, José Angel Agirrebengoa Napar Buru Batzarraren lehendakari.

Arabako herrialde buru batzarraren burukideak ondorengo hauek izango dira: Joseba Amondo, Iñigo Antia, Nerea Antia, Mónica Arbaiza, Luis Mª Bengoa, Natalia Elorza, Pilar García de Salazar, Igor Goirizelaia, Félix Ibañez, Alvaro Iturritxa, Josu Joaristi, Miguel Angel Redondo, Nerea Sangroniz eta Aitor Telleria.

Bizkai Buru Batzarrean ondoko kideak izango dira: Amaia Arregi, Asier Atutxa, Arantza Aurrekoetxea, Gotzon Bilbao, Vanesa Iza, Fernando Landa, Gotzon Lobera, José Pérez Aparicio, Unai Rementeria, Xabier Sagredo, Naiara Zamalloa eta Izartza Zorrozua.

Gipuzkoako GBBren kideak honako hauek izango dira: Elias Arrese, Mª Eugenia Arrizabalaga, Xabier Arruti, Sofia Bereziartua, Idoia Elorza, Patxi Ezkiaga, Martin Ibabe, Jon Jauregi, Lourdes Jauregiberri, Iñigo Juaristi, Xabier Olaizola, Ramón Sarasua, Bakartxo Tejeria eta Luke Uribe-Etxebarria.

Amaitzeko, ondorengo hauek izango dira Napar Buru Batzarra osatuko dutenak: Iñaki Alegre, Miguel Díaz de Cerio, Erkuden Goikoetxea, Unai Hualde, Fernando Mikelarena, Juan Fermín Mitxelena, Rosana Navarro, Vicente Soravilla eta Larraitz Trinkado.

INTERESATU ZAITEZ