Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Prentsa Aretoa

Berriak

2017/02/16

Sustapen Batzordeak babestu egin du EAJk ADIF eta RENFEren euskal sarearen defizitak premiaz konpontzea eskatzeko planteatu duen ekimena

Hobekuntzak eskatzen dira C-1 (Bilbao-Santurzi), C-2 (Bilbao-Muskiz) eta C-3 (Bilbao-Orduña) lineetan.

eaj, pnv, congreso, fomento, adif, renfe, mejoras,

ARGAZKIA JAITSI

Diputatuen Kongresuko Sustapen Batzordeak EAJ-PNVren Euzko Abertzaleak Legebiltzar taldeak Espainiako Gobernuari Euskal Autonomi Erkidegoko ADIF eta RENFE sareetako geltokietan dauden defizitak berehala konpontzea eskatzeko aurkeztu duen den Legez Besteko Proposamena babestu du.

Hain zuzen ere, Iñigo Barandiaran jeltzaleak planteatu duen eta EH Bildu taldearekin adostu den ekimenak hobekuntzak eskatzen ditu C-1 (Bilbao-Santurzi), C-2 (Bilbao-Muskiz) eta C-3 (Bilbao-Orduña) lineetan, tren bidezko garraioaren erabiltzaileei sarbide egokiak eta segurtasuna bermatzea xede.

Hitz egiteko izan duen tartean, Barandiaranek salatu du C-3 lineako hainbat geltokik "oztopo eta zailtasunak" dituela "mugikortasun murriztua duten pertsonentzat". Are gehiago, Diputatu jeltzaleak gogoratu du Arartekoak 2015 urtean egin zuen txostena, zeinetan argi eta garbi adierazi zuen Bizkaiko hurbileko lineek "erabili ezin diren instalazioak" dituztela eta,gainera,"arriskuak suposatzen dituztela".

Amaitzeko, Iñigo Barandiaranek "neurriak" eskatu ditu "egoera oker eta onartezin horiek saihesteko" eta zentzu berean esan duenez "horien inguruan Gobernuari eskatu behar diogu Iresgarritasun Planean jasotzen duen edozein neurri premia osoz abian jartzea".

Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Andoniren Bideobloga

Alderdi Eguna 2017
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA
Elkarrizketak - Gure Burukideak
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/11/24 09:00

Joseba Egibar

Radio Euskadi

2017/11/24 12:00

Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Eguneko Adierazpenaren irakurketa

Andoni Ortuzar Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak, Mireia Zarate EBBko idazkariak eta EAJ-PNVko legebiltzarkide Maialen Gurrutxaga, Rakel Molina  eta Gorka Álvarezek  Euskadi Buru Batzarrak Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Egunaren kariaz  prestatu duten adierazpena irakurriko dute.

Irakurketa EAJ-PNVren Bilboko egoitzaren aurrean egingo da, Pedro Ibarretxe kalean.

Sabin Etxea aurrean. Pedro Ibarretxe Kalea

2017/11/24 19:00

Euzko Gaztedik bere VII. Bilera Nagusia egingo du asteburuan Zarautzen

EGIren VII. Bilera Nagusia ostiralean, 19:00etan Zarauzko Antoniano Ikastetxean egingo den ekitaldi politikoarekin hasiko da. Bertan hitz egingo dute Ainhoa Usandizaga EGikideak eta EBBko presidente Andoni Ortuzarrek.

Antoniano Ikastetxea. Zarautz