Next Euskadi

Berriak

2018/10/01

Ryan Gosling, Robert Pattinson eta Laetitia Casta, Zinemaldian

Donostiako Zinemaldiak hainbat izarren bisita jaso du aurten eta,urtero bezala, distiraz jantzi dute irailaren 21etik 29ra bitartean egin den ospakizuna. Ryan Gosling, Robert Pattinson, Dani DeVito, Laetitia Casta, Juliette Binoche, Lily-Rose Depp, Blanca Suárez, Antonio de la Torre, Bárbara Lennie, José Coronado eta Najwa Nimri izan dira, besteak beste, Donostiako alfonbra gorritik igaro direnak.

rss Ezagutzera eman

2018ko Zinemaldian Donostiara etorri diren artisten kopurua ez da edozein huskeria  edo azaleko zerbait. Izen propio horiek ere laguntzen baitute Zinemaldiko programazioa osatzen duten pelikulen garrantzia eta dimentsioa erakusten eta, beraz, edizio bakoitzean espero dezakegunaren berri ematen  digute. Aurtengoari dagokionez, esan dezakegu gaur egungo zinema panoramako zinemagilerik nagusienak izan direla bertan beren lanak aurkezten eta ez soilik atal ofizialean. Jacques Audiard, Alfonso Cuarón, Claire Denis , Bruno Dumont, Louis Garrel, Lucile Hadzihalilovic, Mamoru Hosoda, Kim Jee-Woon, Naomi Kawase, Brillante Mendoza, Nadine Labaki, Peter Strickland eta Felix Van Groeningen izan dira, besteak beste,  aurtengo edizio honetan Donostiara etorri direnak.

Andoniren Bideobloga

Next Euskadi

2019/02/17 08:30

Jokin Bildarratz

Radio Euskadi

2019/02/17 11:30

Udal Hauteskundeetarako Donostiako EAJ-PNVren hautagaitzaren aurkezpena

Parte hartuko dute: Eneko Goia Donostiako alkategaia, Markel Olano Gipuzkoako Diputatu Nagusigaia, eta Donostiako EAJ-PNVren zerrenda osatzen duten pertsonak

Miramongo Parke Teknologikoaren Hall-ean

2019/02/18 08:30

Aitor Esteban

Onda Vasca

Alderdi Eguna 2018
Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA