Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Prentsa Aretoa

Berriak

2017/03/08

Muskizek nekazaritza ekologikoari buruzko udalerriko lehenengo jardunaldiak antolatu ditu

Guztira zazpi jarduera egingo dira udalerrian, lehenengo lauak martxoan eta apirilean izanik

rss Ezagutzera eman

ARGAZKIA JAITSI

I. Nekazaritza Ekologikoko Jardunaldiak izenburupean, egitarau jarduera betea antolatu du Muskizko Udalak. Nekazaritza ekologikoari buruzko jarduera horiek guztiak 2017. urtean zehar aterako dira aurrera. Guztira 7 jarduera egingo dira udalerrian: lehenengo lau jarduerak, martxoan eta apirilean izango dira; gainerako ekintzak, berriz, ekainean, irailean eta azaroan egingo dira.

Dagoeneko irekita dago Nekazaritza Iraunkorrari buruz Muskizko Udalak antolatutako martxoko eta apirileko jardunaldietan izena emateko epea. Jarduera horietan parte hartzen dutenak Galdameseko Areitz Soroa baserrira hurbilduko dira. Gehienez 30 lagunentzako lekua dago bisita bakoitzean; beraz, interesa duten guzti horiek lehenbailehen izena ematea komeni da.

Martxoaren 11rako (larunbata) antolatutako jardunaldiaren izenburua honakoa da: ‘Kimatu gabeko frutazaintza: frutazaintzaren beste ikuspegi bat’. Jarduera horrek bi orduko iraupena izango du. Parte hartu nahi duten horiek Malecon futbol zelaira bertaratu beharko dute, hain justu ere, goizeko 10:30ean, izan ere, Areitz Soroa baserrirako bisita ere barnean hartzen baitu ekintza horrek.

Bestalde, Babesten metodoan oinarritutako nekazaritza ekologikoari buruzko oinarrizko ikastaro bat izango da apirilean. Nekazaritza ekologikoaren gaineko oinarrizko ikastaro horrek tailer praktikoa ere izango du. Apirilaren 25ean eta 27an izango dira bi jardunaldi horiek eta jardunaldi horietan alderdi teorikoa jorratuko da, zehazki, 18:30etik 20:30era, Muskizko kultur etxeko M aretoan.

Apirileko hirugarren jarduera ere Galdameseko Areitz Soroa baserrian eskainiko da eta tailer praktikoa izango da. Tailer praktiko hori martxoaren 29an izango da (larunbata), eta 5 orduko iraupena izango du. Hori horrela, parte hartu nahi duten horiek Malecon zelaira hurbildu beharko dute, goizeko bederatzietan. Kasu horretan ere, gehienez, 30 lagunentzako lekua dago.

Ongarri organikoetan, hazi eta hazitegietan eta izurrietan oinarritutako beste hiru saio ere jasotzen ditu Muskizko Udalak antolatutako Nekazaritza Ekologikoari buruzko I Jardunaldietako egitarauak. Hiru saio horiek kultur etxeko M aretoan eskainiko dira, 16:30etik 20:30era, ekainetik azarora bitartean.

Emakumeen aurkako indarkeriari ez

Andoniren Bideobloga

Alderdi Eguna 2017
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA
Elkarrizketak - Gure Burukideak
Jarrai iezaguzu Telegramen

2017/11/24 09:00

Joseba Egibar

Radio Euskadi

2017/11/24 12:00

Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Eguneko Adierazpenaren irakurketa

Andoni Ortuzar Euzkadi Buru Batzarreko presidenteak, Mireia Zarate EBBko idazkariak eta EAJ-PNVko legebiltzarkide Maialen Gurrutxaga, Rakel Molina  eta Gorka Álvarezek  Euskadi Buru Batzarrak Emakumeenganako Indarkeriaren Kontrako Nazioarteko Egunaren kariaz  prestatu duten adierazpena irakurriko dute.

Irakurketa EAJ-PNVren Bilboko egoitzaren aurrean egingo da, Pedro Ibarretxe kalean.

Sabin Etxea aurrean. Pedro Ibarretxe Kalea

2017/11/24 19:00

Euzko Gaztedik bere VII. Bilera Nagusia egingo du asteburuan Zarautzen

EGIren VII. Bilera Nagusia ostiralean, 19:00etan Zarauzko Antoniano Ikastetxean egingo den ekitaldi politikoarekin hasiko da. Bertan hitz egingo dute Ainhoa Usandizaga EGikideak eta EBBko presidente Andoni Ortuzarrek.

Antoniano Ikastetxea. Zarautz