Prentsa Aretoa

Berriak

2018/10/01

Jon Rahmek Europa eraman du Ryder Cup-eko garaipernera

Jon Rahmek bere kapitainari, Thomas Bjorn daniarrari, agindu zion puntu bat irabaziko zuela, Eta eguneko lehen bost partidetako batean jartzea eskatu zion. Agertu zen laugarrena izan zen eta aurrez aurre Tiger Woods izan zuen, baina Rahm ez zen handienaren aurrean kikildu, ordura arte egoera horretan sekula egon ez arren .

Jon Rahmek  Europa eraman du Ryder Cup-eko  garaipernera

ARGAZKIA JAITSI

Rahmek irabazi egin zuen eta Europako taldeari eman zion une hartan behar zuen bultzada. Aurreko hiru partidetan, Europak puntu erdia baino ez zuen eskuratu Casey Koepkarekin berdin geratu zelako. McIlroyk, Europako lehenak, ez zuen bere hasiera ona aprobetxatzen jakin. Lehen zuloan galdu ondoren, hurrengo hirurak irabazi zituen, baina Thomasen kontrako partida azken zuloan galdu zuen. Eta Justin Rosek aukera gutxi izan zituen Simpsonen aurka. Horregatik eta atzetik zetorkiona Fleetwoodek Finauren kontra lortu zuen garaipena zelako, izan zen hain garrantzitsua Rahmek puntu hori irabaztea.

Alderdi Eguna 2018
Jarrai ezazu Gurekin
Next Euskadi

2018/11/13 09:15

RNE-5

2018/11/22 09:00

Antena 3. Espejo Público

2018/12/03 09:30

ETB-1. Egun on Euskadi

Andoniren Bideobloga

Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA