Next Euskadi

Berriak

2018/10/01

Jon Rahmek Europa eraman du Ryder Cup-eko garaipernera

Jon Rahmek bere kapitainari, Thomas Bjorn daniarrari, agindu zion puntu bat irabaziko zuela, Eta eguneko lehen bost partidetako batean jartzea eskatu zion. Agertu zen laugarrena izan zen eta aurrez aurre Tiger Woods izan zuen, baina Rahm ez zen handienaren aurrean kikildu, ordura arte egoera horretan sekula egon ez arren .

Jon Rahmek  Europa eraman du Ryder Cup-eko  garaipernera

ARGAZKIA JAITSI

Rahmek irabazi egin zuen eta Europako taldeari eman zion une hartan behar zuen bultzada. Aurreko hiru partidetan, Europak puntu erdia baino ez zuen eskuratu Casey Koepkarekin berdin geratu zelako. McIlroyk, Europako lehenak, ez zuen bere hasiera ona aprobetxatzen jakin. Lehen zuloan galdu ondoren, hurrengo hirurak irabazi zituen, baina Thomasen kontrako partida azken zuloan galdu zuen. Eta Justin Rosek aukera gutxi izan zituen Simpsonen aurka. Horregatik eta atzetik zetorkiona Fleetwoodek Finauren kontra lortu zuen garaipena zelako, izan zen hain garrantzitsua Rahmek puntu hori irabaztea.

Andoniren Bideobloga

Next Euskadi

2019/02/17 08:30

Jokin Bildarratz

Radio Euskadi

2019/02/17 11:30

Udal Hauteskundeetarako Donostiako EAJ-PNVren hautagaitzaren aurkezpena

Parte hartuko dute: Eneko Goia Donostiako alkategaia, Markel Olano Gipuzkoako Diputatu Nagusigaia, eta Donostiako EAJ-PNVren zerrenda osatzen duten pertsonak

Miramongo Parke Teknologikoaren Hall-ean

2019/02/18 08:30

Aitor Esteban

Onda Vasca

Alderdi Eguna 2018
Elkarrizketak - Gure Burukideak
PDE-EDP
ADIERAZPENA
Europa: Krisialditik Itxaropen Berri baterantz.
Berrantolatzeko garaia.
Eusko Legebiltzarrerako 2016ko hauteskundeetarako EGITASMOA